Neem dit terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Caland het volgende:
Dit is bijna net zo humorloos als de lama's, dus GGMM zal er wel fan van worden.
Wat zie jij eruit!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
als een kort filmpje zou het misschien wel werken, maar een hele uitzending van 30 minuten lijkt me te lang
heeft jeroen van koningsbrugge zoiets niet gedaan in draadstaal?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit al gezien heb, maar dan wel grappig.
Dan kan wel, en in engelse sitcoms.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft jeroen van koningsbrugge zoiets niet gedaan in draadstaal?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
DraadstaalLama's
![]()
Tegenwoordig is er niet meer zoiets
Red Dwarf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
Een matige the Office kopie in een startrek jasje.
Ik vind deze post beangstigendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
DraadstaalLama's
![]()
hij is wel leuk, maar verandering dit dat.quote:
Vorig jaar was er nog sluipschutters, maar weet niet of daar nog een seizoen van komtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
DraadstaalLama's
![]()
Volgens mij vond ik dat niet zo leukquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog sluipschutters, maar weet niet of daar nog een seizoen van komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |