Ik vind Paul de Leeuw ook een egocentrische lul.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
ben ik de enige die Paul de Leeuw een ongeloofelije hypocriete lul vind. Eerst gaat die sip praten over hoe erg de terreur in Parijs is. En vervolgens loopt die schaamteloos zijn eigen programma te promoten. Vind deze heel uitzending sowieso raar.
Daar is hij gewoon voor uitgenodigd, waarschijnlijk al weken geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
ben ik de enige die Paul de Leeuw een ongeloofelije hypocriete lul vind. Eerst gaat die sip praten over hoe erg de terreur in Parijs is. En vervolgens loopt die schaamteloos zijn eigen programma te promoten. Vind deze heel uitzending sowieso raar.
Ja want die heeft geen 3 miljoen euro decor nodig om het kijkbaar te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Taarten van Abel is wel enorm goed
Alsook Belgische Slimstequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:32 schreef tralalala het volgende:
JAAA AMERIKAANSE SCHIJTHUMOR IK HEB JE ZO GEMIST
Eens. Ken niet veel van, maar van wat ik ken is wel leuk.quote:
Jammer dat de zanger niet kan zingen.quote:
Liveperformance is ook een beetje hetzelfde altijd, maar het klinkt altijd primaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer dat de zanger niet kan zingen.
Je hoeft het niet te onderbouwen. Iedereen snapt het wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:43 schreef GGMM het volgende:
Trailer gemist, verdomme.
Nu kan ik het niet onderbouwd afkraken.
Pijnlijk. Als dit ingezonden wordt als "grappig".quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:44 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die stilte na dit 'grappige' stuk.
Zonde van de belastingcenten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Craptacular het volgende:
Ach zo zitten ze iig niet in de WW.
humor dat zich afspeelt in de ruimte is alles behalve origineelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef Jivis het volgende:
Ben wel benieuwd. Het is tenminste origineel.
Ik denk 1,5quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
Zijn brie is gestolen, laten we er een halve episode aan wijden.
Sketches ofzo jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
als een kort filmpje zou het misschien wel werken, maar een hele uitzending van 30 minuten lijkt me te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |