Taarten van Abel is wel enorm goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef luxerobots het volgende:
De Taarten van Abel maar dan met ADHD.
Alsof dat niet vaker gebeurt in dwdd, dingen promoten. En wat is er hypocriet aan? Ik zie de link niet tussen die twee. Eigenlijk is die er ook niet echt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
ben ik de enige die Paul de Leeuw een ongeloofelije hypocriete lul vind. Eerst gaat die sip praten over hoe erg de terreur in Parijs is. En vervolgens loopt die schaamteloos zijn eigen programma te promoten. Vind deze heel uitzending sowieso raar.
Ja, want Abel meent wat hij zegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Taarten van Abel is wel enorm goed
Waarom? Gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
ben ik de enige die Paul de Leeuw een ongeloofelije hypocriete lul vind. Eerst gaat die sip praten over hoe erg de terreur in Parijs is. En vervolgens loopt die schaamteloos zijn eigen programma te promoten. Vind deze heel uitzending sowieso raar.
Ik vind Paul de Leeuw een ongelooflijke lul, maar niet vanwege de vreemde drogredenen die jij hier aandraagt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind het ook heel bevreemdend, maar ik kan niet inschatten hoe de gemoedstoestand van anderen is. Misschien staat hun hoofd hier wel naar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |