Waarom hadden die een afspraakquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:22 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]http://www.france24.com/e(...)ts-enters-third-day/twitter:gbregeras twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:13:12@mashable In 2009, the suspect of the 2nd hostage situation was meeting with president Nicolas Sarkozy #CharlieHebdo http://t.co/IfuvIODD8H reageer retweet
Lijkt mij ook niet de manier. Alleen wat wel een goede manier is, dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:21 schreef JACM het volgende:
[..]
Lekker wild schieten richting de plek waar vermoedelijk je gijzelaars zitten..
false flag afspreken. OPEN JE OGENquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom hadden die een afspraak?!
False flag natuurlijk, hij is gewoon in dienst van de overheidquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen in BNW zullen het antwoord wel wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
twitter:gbregeras twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:13:12@mashable In 2009, the suspect of the 2nd hostage situation was meeting with president Nicolas Sarkozy #CharlieHebdo http://t.co/IfuvIODD8H reageer retweet
Ha-ha, dat is toch het meest realistisch? Als ze eerst bij de broers binnenvallen en ze krijgen daar lucht van in de joodse winkel dan zouden ze wel eens 'wraak' kunnen nemen en visa versa.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
false flag afspreken. OPEN JE OGEN
Hebben ze wel een belangrijk bewijsstuk over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
False flag natuurlijk, hij is gewoon in dienst van de overheid
Misschien is er iemand hier die Frans spreekt en het wil samenvatten....?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bron France24quote:In a bizarre twist, an article, posted below, reports a meeting between Amedi (sic) Couliby and former president Nicolas Sarkozy in 2009. Couliby, suspected to be the gunman in the second hostage situation, was one of several young people invited to meet the president. At the time, he expressed excitement and said he would be getting autographs for his nine sisters. He joked he would like the president to get him a job.
Ik weet niet wie tenenkrommender is, Balkenende of hij? JP had ook altijd van die niets zeggende speech aangevuld met wezelachtig gedrag, met die meeting met Bush als dieptepunt.quote:
Joh. Twintig keer herhalen wat hij ervan vindt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt een belangrijke positie te hebben in een Europees land.
Ze komen via het toilet natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat hebben die gasten al lang door
De Russen geven geen zak om de gewone burgers, Frankrijk klaarblijkelijk wel. Vreemd is datquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef havanagila het volgende:
Hebben de Russen hier niet een of ander speciaal gas voor? Dat spul wat destijds in het theater gebruikt is.
Ligt er aan welke versie je hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb je precies aan infrarood in dit geval? Night goggles hebben toch niks met infrarood te maken?
Waarom niet gewoon met elkaar praten? Of zat de één op de plee?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:21 schreef RingBewoner het volgende:
Telefonisch contact tussen beide gijzelnemers nu bevestigd door F24.
Dat denk ik ook en daarbij zal bij de laatste inval de dader(s) dan veel alerter zijn als het iets later zou gebeurenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ha-ha, dat is toch het meest realistisch? Als ze eerst bij de broers binnenvallen en ze krijgen daar lucht van in de joodse winkel dan zouden ze wel eens 'wraak' kunnen nemen en visa versa.
Kunnen ze ook verzinnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nope maar IS claimt de aanslag
Ok cool, ik ben geen kenner.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er aan welke versie je hebt.
Sterkte met het verwerken van deze domper.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het donker en zijn de livebeelden lang niet zo spectaculair meer, beetje jammer hoor. Ik had nog wel goede hoop rond een uurtje of 12 dat ik in ieder geval een rocketlauncher zou zijn. Domper op de dag.
Wat nee?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
NEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het donker en zijn de livebeelden lang niet zo spectaculair meer, beetje jammer hoor. Ik had nog wel goede hoop rond een uurtje of 12 dat ik in ieder geval een rocketlauncher zou zien. Domper op de dag.
stomme editquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het donker en zijn de livebeelden lang niet zo spectaculair meer, beetje jammer hoor. Ik had nog wel goede hoop rond een uurtje of 12 dat ik in ieder geval een rocketlauncher zou zien. Domper op de dag.
http://www.france24.com/e(...)ts-enters-third-day/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké?
En waar moet dit gepubliceerd zijn?
Er zijn twee gijzelingen he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met elkaar praten? Of zat de één op de plee?
Ja, maar dat kan iedere fokker ook doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
twitter:AP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:25:49BREAKING: Paris police: Market gunman threatens to kill hostages if police storm terrorist brothers. reageer retweet
Omdat er twee gijzelingen zijn op aparte locaties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met elkaar praten? Of zat de één op de plee?
Zekers, zekers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Ze kunnen natuurlijk nu ook een enorme bom aan het maken zijn in die drukkerij
Alle wereldleiders zijn min of meer verplicht om een communicatiemedewerker een speach te laten maken over hoe erg ze het vinden en dat ze het uitmoorden van mensen niet goed vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Joh. Twintig keer herhalen wat hij ervan vindt.
Die willen gewoon een graantje meepikken van alle publiciteit. Dat zooitje ongeregeld wat daar aan het hobbyen is in Irak is toch minder serieus dan een Al Qaida die al tientallen jaren opleidt in hun kampen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van papier-mache?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Ze kunnen natuurlijk nu ook een enorme bom aan het maken zijn in die drukkerij
Ja, dat snap ik maar het wordt wel heel vaak herhaald.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alle wereldleiders zijn min of meer verplicht om een communicatiemedewerker een speach te laten maken over hoe erg ze het vinden en dat ze het uitmoorden van mensen niet goed vinden
En vice versa waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef L3gend het volgende:
twitter:AP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:25:49BREAKING: Paris police: Market gunman threatens to kill hostages if police storm terrorist brothers. reageer retweet
Het zijn broers, kan wel, maar vreemd...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zekers, zekers.
Ze kunnen elkaar ook bevredigen in die drukkerij, zou ook zomaar kunnen.
Lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat ze eerst de broertjes bestormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef L3gend het volgende:
Ik denk dat die twee broers niet eens weten van deze gijzeling.quote:
waarom niet gewoon police threaten to kill market gunman if market gunman threatens to kill hostages?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef L3gend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |