of meer foons waarvan er steeds maar 1 aan staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie weet zijn het wel geniale criminelen en hebben ze een oplader meegenomen en hebben ze een stopcontact gevonden bij de drukkerij
Kies er maar 1 uit de OPquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Intellectual- het volgende:
Is er een livestream oid om dit hele gebeuren te volgen met de gijzeling en arrestatieteam e.d. ? Niet een kanaal die alles gaat lopen vertellen, maar gewoon een kanaal oid dat de beelden uitzendt vd politie en de winkel/drukkerij, dat je alles kunt volgen.
Daarnaast... wat is er nou aan de hand? Ik volg het niet meer? Gister waren de daders van CH aan het vluchten en was er een zoekactie in het bos e.d. en nu is er iets met een winkel en een drukkerij, ik snap het niet!
Werken voor geen meter binnen, je hebt daarvoor echt open lucht nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt geen gsm signaal nodig om te kunnen communiceren.
Ow en satelliettelefoon.
Of gewoon een vaste lijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef bombmannl het volgende:
Die gijzelaar heeft waarsch wel een mobiel die die terroristen kunnen gebruiken. Of in 1 van die kantoren ligt misch wel wat.
Ze staan allemaal op een kluitje he. 500 is een voorbeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
500? Weet je hoe zo'n grote bom dat moet zijn?
neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De broers zijn toch de 18 jarige en de 30nogwat jarige, maar die 18 jarige was al opgepakt
Ze vertellen er allemaal iets bij. In de OT staan links naar livestreams, geloof ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Intellectual- het volgende:
Is er een livestream oid om dit hele gebeuren te volgen met de gijzeling en arrestatieteam e.d. ? Niet een kanaal die alles gaat lopen vertellen, maar gewoon een kanaal oid dat de beelden uitzendt vd politie en de winkel/drukkerij, dat je alles kunt volgen.
Daarnaast... wat is er nou aan de hand? Ik volg het niet meer? Gister waren de daders van CH aan het vluchten en was er een zoekactie in het bos e.d. en nu is er iets met een winkel en een drukkerij, ik snap het niet!
Zou ik wel doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:32 schreef Leandra het volgende:
Maar er is dus ook een vrouwelijke gijzelnemer in de supermarkt?
[ afbeelding ]
Hayat Boumeddiene
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150109_01464927
Rooksignalen zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt geen gsm signaal nodig om te kunnen communiceren.
Ow en satelliettelefoon.
Lees gewoon de liveblog door dan weet je allesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:32 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Hayat Boumeddiene
Staan in de OPquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Intellectual- het volgende:
Dat heb jij heel goed gezien op de foto. Kudos.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:32 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Hayat Boumeddiene
Je zal geen direct beeld vinden van in en nabij de winkel/drukkerij (wel normale nieuwsuitzendingen, zie OP voor aantal links ).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Intellectual- het volgende:
Als ze de rocket launcher maar niet op de live stream mikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha
Ik zie dit visueel voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |