quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat ze eerst de broertjes bestormen.
Ja of bomgordels omhebben, zoals Syriëstrijders vaak hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Ze kunnen natuurlijk nu ook een enorme bom aan het maken zijn in die drukkerij
Gasten denken ook slim te zien door iemand anders te gebruiken om een bestorming te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef L3gend het volgende:
twitter:AP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:25:49BREAKING: Paris police: Market gunman threatens to kill hostages if police storm terrorist brothers. reageer retweet
Aceton, terpentine, spiritus, chloor? Je weet niet wat ze er allemaal hebben staan, is geen klein pand.quote:
Dus ze hebben geen contact onderling zoals beweerd word door diverse media?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee broers niet eens weten van deze gijzeling.
Is dat even grappig jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat een vrouw betrokken zou zijn bij het gijzelen.
Valt me nog mee dat ze zichzelf nog niet heeft neergeschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat een vrouw betrokken zou zijn bij het gijzelen.
Al Qaida is te pro voor ISquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die willen gewoon een graantje meepikken van alle publiciteit. Dat zooitje ongeregeld wat daar aan het hobbyen is in Irak is toch minder serieus dan een Al Qaida die al tientallen jaren opleidt in hun kampen.
quote:Duizenden wagens vast door afsluiten périphérique
Door de gijzelingsactie in de koosjere supermarkt aan de Porte de
Vincennes, in het oosten van Parijs, is de binnenring van de Franse hoofdstad
vrijdagmiddag deels afgesloten. Dat leidt tot een verkeersinfarct: duizenden wagens en tientallen vrachtwagens staan vast in een
kilometerslange file.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01462948
Fabeltje natuurlijk. Alsof die twee broers nog een werkende telefoon hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen contact onderling zoals beweerd word door diverse media?
Iets zegt mij ook dat ze een bom hebben neergelegd in de buurt. Dat er straks meteen 500 agenten dood zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja of bomgordels omhebben, zoals Syriëstrijders vaak hebben
Geen terrorisme-expert die het daar over heeft
Wie weet zijn het wel geniale criminelen en hebben ze een oplader meegenomen en hebben ze een stopcontact gevonden bij de drukkerijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Fabeltje natuurlijk. Alsof die twee broers nog een werkende telefoon hebben.
Ze kunnen best op radio/TV gehoord hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
500? Weet je hoe zo'n grote bom dat moet zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Iets zegt mij ook dat ze een bom hebben neergelegd in de buurt. Dat er straks meteen 500 agenten dood zijn.
Wordt uiteindelijk door haar vriend dood geschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze zichzelf nog niet heeft neergeschoten.
En dan geen signaal. FMLquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie weet zijn het wel geniale criminelen en hebben ze een oplader meegenomen en hebben ze een stopcontact gevonden bij de drukkerij
Je hebt geen gsm signaal nodig om te kunnen communiceren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De broers zijn toch de 18 jarige en de 30nogwat jarige, maar die 18 jarige was al opgepaktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |