Ok cool, ik ben geen kenner.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er aan welke versie je hebt.
Sterkte met het verwerken van deze domper.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het donker en zijn de livebeelden lang niet zo spectaculair meer, beetje jammer hoor. Ik had nog wel goede hoop rond een uurtje of 12 dat ik in ieder geval een rocketlauncher zou zijn. Domper op de dag.
Wat nee?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
NEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het donker en zijn de livebeelden lang niet zo spectaculair meer, beetje jammer hoor. Ik had nog wel goede hoop rond een uurtje of 12 dat ik in ieder geval een rocketlauncher zou zien. Domper op de dag.
stomme editquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het donker en zijn de livebeelden lang niet zo spectaculair meer, beetje jammer hoor. Ik had nog wel goede hoop rond een uurtje of 12 dat ik in ieder geval een rocketlauncher zou zien. Domper op de dag.
http://www.france24.com/e(...)ts-enters-third-day/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké?
En waar moet dit gepubliceerd zijn?
Er zijn twee gijzelingen he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met elkaar praten? Of zat de één op de plee?
Ja, maar dat kan iedere fokker ook doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nope maar IS claimt de aanslag
twitter:AP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:25:49BREAKING: Paris police: Market gunman threatens to kill hostages if police storm terrorist brothers. reageer retweet
Omdat er twee gijzelingen zijn op aparte locaties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met elkaar praten? Of zat de één op de plee?
Zekers, zekers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Ze kunnen natuurlijk nu ook een enorme bom aan het maken zijn in die drukkerij
Alle wereldleiders zijn min of meer verplicht om een communicatiemedewerker een speach te laten maken over hoe erg ze het vinden en dat ze het uitmoorden van mensen niet goed vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Joh. Twintig keer herhalen wat hij ervan vindt.
Die willen gewoon een graantje meepikken van alle publiciteit. Dat zooitje ongeregeld wat daar aan het hobbyen is in Irak is toch minder serieus dan een Al Qaida die al tientallen jaren opleidt in hun kampen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nope maar IS claimt de aanslag
Van papier-mache?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Ze kunnen natuurlijk nu ook een enorme bom aan het maken zijn in die drukkerij
Ja, dat snap ik maar het wordt wel heel vaak herhaald.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alle wereldleiders zijn min of meer verplicht om een communicatiemedewerker een speach te laten maken over hoe erg ze het vinden en dat ze het uitmoorden van mensen niet goed vinden
En vice versa waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef L3gend het volgende:
twitter:AP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:25:49BREAKING: Paris police: Market gunman threatens to kill hostages if police storm terrorist brothers. reageer retweet
Het zijn broers, kan wel, maar vreemd...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zekers, zekers.
Ze kunnen elkaar ook bevredigen in die drukkerij, zou ook zomaar kunnen.
Lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat ze eerst de broertjes bestormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef L3gend het volgende:
Ik denk dat die twee broers niet eens weten van deze gijzeling.quote:
waarom niet gewoon police threaten to kill market gunman if market gunman threatens to kill hostages?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef L3gend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |