Nog onduidelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is nu eigenlijk de stand geworden omtrent de talloze schietpartijen?
Ahaquote:
Professionele terrorist?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Een ID-kaart achterlaten in een auto,welke professioneel doet nou zoiets na een goed voorbereide aanslag?
[..]
Ahad
Nou, noem er eens een paar. Die níet logisch te verklaren zijn het liefst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:06 schreef AhmedJaret het volgende:
die troepenmacht heeft geen schijn van kans ze zijn marionetten in een groter systeem terwijl de media en de wereld in de ban is van 30 jarige mannen die mensen in een supermarkt tegen gunstige voorwaarden vasthouden gaan onder de schaduw van een vrijheidsactie hele andere dingen aan toe
als dit geen inside job is dan weet ik het ook niet meer het is allemaal zo toevallig weer en zoveel signalen worden gezet om die false flag mannetjes te triggeren dat het haast een knipoog onder de tafel is
maar wie maakt het uit zolang miep en jan maar s avonds de tv aan doen en worden gedooot in een bad van reclame terwijl ze o zo graag op de hoogte willen blijven van "de oorlog aan de eifel"
gunstig gespeeld maar helaas niet voor iedereen een goede uitkomst
De gemeende professionaliteit is dan ook totaal niet aanwezig. Voornaamste punt van irritatie in de media was dan ook dat de hele tijd herhaald moest worden hoe professioneel ze wel niet waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Een ID-kaart achterlaten in een auto,welke professioneel doet nou zoiets na een goed voorbereide aanslag?
Ja toch!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:12 schreef ems. het volgende:
[..]
De gemeende professionaliteit is dan ook totaal niet aanwezig. Voornaamste punt van irritatie in de media was dan ook dat de hele tijd herhaald moest worden hoe professioneel ze wel niet waren.
Verder kunnen ze de beste terroristen van de hele wereld zijn, foutjes kunnen ze altijd maken.
Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dat religieuze moorden niet van vandaag of gisteren zijn? Is dat wezenlijke kennis?
Okay.... Bijzondere conclusie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen idee,het was wel met militaire wapens.Die verboden is voor gewone volk in Frankrijk!!
Valt nooit uit te sluiten natuurlijk. Ik ben de beste videogamer ter wereld maar af en toe verlies ik toch nogquote:
Dat is moorden uberhaupt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen idee,het was wel met militaire wapens.Die verboden is voor gewone volk in Frankrijk!!
Alle soorten militaire wapens(dusk ook AK-47 en zo) mogen niet gebruikt worden door gewone volk in Frankrijk,dat is bij wet verboden.quote:
Verliezen is juist goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Valt nooit uit te sluiten natuurlijk. Ik ben de beste videogamer ter wereld maar af en toe verlies ik toch nog
joh!quote:
Dus als je er wel een hebt ben je een professional. Dat was jouw conclusie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alle soorten militaire wapens(dusk ook AK-47 en zo) mogen niet gebruikt worden door gewone volk in Frankrijk,dat is bij wet verboden.
[..]
Verliezen is juist goed.
[..]
joh!
dat is ook raar. In afrika kost een ak geen drol. Elke jan boerenlul kan er een kopen en kennelijk maakt dat je proquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als je er wel een hebt ben je een professional. Dat was jouw conclusie.
Die vind ik raar.
Rtlz ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Izzy73 het volgende:
NOS meldt dat de broers vermoedelijk dood zijn en de gijzeling is beeïndigd
Nee drukkerij toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef theguyver het volgende:
bronnen melden dat de gijzelaars in de supermarkt dood zijn
de 2 broers zijn dood, de 6 gijzelaars in de supermarkt zijn dood, de gijzelaar in de hal leeft nog..quote:
Broers zaten in de drukkerij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
de 2 broers zijn dood, de 6 gijzelaars in de supermarkt zijn dood, de gijzelaar in de hal leeft nog..
Mja allemaal onbevestigd !
onduidelijk dus nog even wachten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Broers zaten in de drukkerij.
Ik hoor net dat de gegijzelden vrij zijn gelaten.
Ik heb niet over wapens over de aanslag plegers zelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als je er wel een hebt ben je een professional. Dat was jouw conclusie.
Die vind ik raar.
#chaotische berichtgevingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
onduidelijk dus nog even wachten...
Ga naar een engels forum, onderbouw de uitspraak of link in ieder geval een bron dan. Beetje nutteloos dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef AhmedJaret het volgende:
The police also delayed the publication of names/photos of the other suspects. Demonstrates a desire by the interior ministry to control the narrative related by the media.
En terecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef AhmedJaret het volgende:
The police also delayed the publication of names/photos of the other suspects. Demonstrates a desire by the interior ministry to control the narrative related by the media.
Beide plekken zijn waarschijnlijk tegelijkertijd bestormd volgens rtlz.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
Zo te horen 3 dode bad guys en de gijzelaars vrij
In Frankrijk is de regel: als je burgers gijzelt, word je doodgeschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
Zo te horen 3 dode bad guys en de gijzelaars vrij
Hoax! Ze zijn zelfs vergeten de bewegwijzering in te vullen. En die man met blauw overhemd kijkt veel te blij.quote:
Had ze liever allemaal levend gezien!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Frankrijk is de regel: als je burgers gijzelt, word je doodgeschoten.
Ik bedoel er verder niets mee hoor maar die vrouw rechts in het geel lijkt op deze fotoquote:
Er is nog te veel onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik volg het niet zo, maar naast de aanslag op de cartoonisten hebben we dus ook gijzelingen met doden? Dat zijn dezelfde verdachten of weer nieuwe terroristjes?
twitter:lumworld twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:25:03Hostage-taking at #Montpellier is due to a robbery that goes wrong http://t.co/kA5Ae3zWTP http://t.co/AhjxZ5sfKQ via @MxeMartin reageer retweet
Blaze of dishonor, eerder. Wannabe heldjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:30 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
volgens 1 vandaag zijn de 2 renned naar buiten gegaan vurend op de politie..
Butch cassisdy and the sundance kid, die in a blaze of glory..
'het'?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het schijnt loos te zijn in Nimes, Bordeaux, Lyon en St. Etttiene.
Ja, ook gijzelingen en bommeldingen. Wist zo snel geen ander woord.quote:
Bedankt Ria!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Izzy73 het volgende:
Definitief bewijs dat het een hoax is.
Betrouwbare bron meld. Geen doden bij satirische aanval.![]()
http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
Ik woon toch niet in (de buurt van) London, dus ik zit veiligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Weet niet of deze al gepost is, maar toch
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465039
Graag gedaan truus, beetje zelfspot kan geen kwaad.quote:
Dat dacht die vrouw in de drukkerij op het Franse platteland ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in (de buurt van) London, dus ik zit veilig
Ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
"ISIS pleegt aanslag op neukt kudde schapen in Yorkshire"
Ik zie 't al voor me!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
In Montpellier is het een uit de hand gelopen beroving (alsof dat al niet erg genoeg is) en er is een bommelding in Bordeaux.
Dat is het laatste nieuws.
Ja, iedereen (die blank is) is racistisch en paranoide.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, bommeldingen vnid ik niet zo vreemd. Iedereen wordt natuurlijk paranoia als ze iemand die er ietwat 'donkerder' uitziet met een fedexpakje met daarin waarschijnlijk gewoon de nieuwste dvd-box van The Walking Dead voorbij zien lopen...
U moet onmiddellijk in de oh wat erg modus worden gebracht. Dat is een manier om uw kritisch denkvermogen uit te schakelen. Ook wordt er meteen een doos experts opengetrokken die u overladen met allerlei psychologische verklaringen of wollige verhalen waarom zo'n aanslag gepleegd kan worden en welke voorbereidingen eraan voorafgaan, enzovoort, enzovoort. Tegelijk wordt uw aandacht vrij snel gefocust op die zaken waar men wil dat u op let, zodat u niet gaat kijken waar u eigenlijk wel zou moeten kijken.quote:vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef DroogDok het volgende:
Was Martin al gelinkt?
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/
Gelinkt en getikt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef DroogDok het volgende:
Was Martin al gelinkt?
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/
Die commentaren eronder zijn zo mogelijk nog lachwekkender dan het gezemel van Martijn Alberda/Martin Vrijland.quote:
quote:Zet het nog harder en luister wat die gast zegt die op de grond ligt.
Hij zegt; c’est bon chef.
Dat betekend ‘het is goed baas’ is dat niet vreemd in Fr word dat ook tussen VRIENDEN gezegt als er gespeeld word en de een verliest en met rust gelaten wil worden. Dan doet men dit soort uitspraken.
Wij wonen in FRankrijk en onze kinderen stonden met grote ogen toen ze dit hoorden.
Zet het maar goed hard en luister, hij zegt dat echt!
betekend en gezegtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die commentaren eronder zijn zo mogelijk nog lachwekkender dan het gezemel van Martijn Alberda/Martin Vrijland.
[..]
Zeg, ze wonen in FRankrijk.quote:
En ook de argumentatie is van een kinderlijk niveau. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze blijkbaar hun kinderen hiernaar laten kijken.quote:
Heb die reacties gelezen en inderdaad, maar heb al eerder dit doorgeschoten verschijnsel gezien toen ik nog zelf een truth-seeker/news-filter site runde, veel van dat soort types die echt door de bomen het bos niet meer zien en werkelijk nog de kleur van de lucht gaan meerekenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die commentaren eronder zijn zo mogelijk nog lachwekkender dan het gezemel van Martijn Alberda/Martin Vrijland.
[..]
omdat het of een schot op het asfalt was, of in de hals ipv het hoofd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Wie zou er kunnen verklaren waarom er geen bloed oid zichtbaar is?
Ik niet:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Wie zou er kunnen verklaren waarom er geen bloed oid zichtbaar is?
Zo is 't ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah, zo te zien hebben ze even gewacht tot de westkust van Amerika wakker is. Die moeten het natuurlijk ook live meekrijgen
Dan quote ik mezelf maar, vanmiddag stroomde de reacties binnen na mijn De Speld artikel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vind net wat info over wat er nu ergens anders gaande is.
Volgens dit artikel zouden er berichten naar buiten zijn gekomen dat op het moment van de chaos
in Parijs dat er bewijs is gevonden dat ISIS een nep-tegenstander is van de VS.
Quote:
With information just breaking that the United States has been air dropping arms, food and medical supplies to Islamic State of Iraq and Levant (ISIL) forces in Iraq, supposedly the world’s latest terrorist enemy on steroids, what has been suspected all along is now being confirmed.!!!
http://www.liveleak.com/view?i=bf2_1420818165
Waar is dat gelekt en door wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vind net wat info over wat er nu ergens anders gaande is.
Volgens dit artikel zouden er berichten naar buiten zijn gekomen dat op het moment van de chaos
in Parijs dat er bewijs is gevonden dat ISIS een nep-tegenstander is van de VS.
Quote:
With information just breaking that the United States has been air dropping arms, food and medical supplies to Islamic State of Iraq and Levant (ISIL) forces in Iraq, supposedly the world’s latest terrorist enemy on steroids, what has been suspected all along is now being confirmed.!!!
http://www.liveleak.com/view?i=bf2_1420818165
Nogal lap tekst geef mensen de tijd om het even goed door te nemen, plus.. veel zijn ook bezig met andere dingen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dan quote ik mezelf maar, vanmiddag stroomde de reacties binnen na mijn De Speld artikel.
En nu blijft het stil? Niemand een mening hierover?
Plus de users hierboven en eerder op de dag hebben hier ook niet op gereageerd. mja.. wat doe je er aan, niks.. afwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef theguyver het volgende:
Om even terug te gaan op de video van de Doodgeschoten agent.
Waarom het niet hoax kan zijn!
- Losse flodder ketsen niet af.
- er zijn gemodificeerde ak47's zonder of nauwelijks terugslag! ( ervaring mee JA genoeg schietbanen in het oostblok waar je dit zelf kan uit testen)
- Als het wel een echte kogel was en hij schoot mis.. Hij kwam hard langs lopen dat hij mis schiet in een loop pas is groot risico als het in scene was gezet ERG gevaarlijke scene.
- Filmpje is van een afstand en er word niet ingezoomd en het slachtoffer draait weg, waardoor de grond niet zichtbaar is.. Dus niet duidelijk of er wel of geen bloed ligt.
- de camera volgt de verdachten, dus niet te zien of er later bloed ligt!
- Pas als je een ader raakt kan het spuiten, het hoeft niet het kan, elke schotwond is weer anders.
- We weten niet wat voor kogels gebruikt zijn, dat zou je later pas kunnen vinden als er een autopsie is uitgebracht.
- Andere moeglijkheid, hartstilstand hij lag te rollen over de grond en door schrik ondanks mis geschoten overleden ( ja DAT kan)
- Er zijn alleen maar beelden van afstand van dit slachtoffer en niet een closeup!
Je ziet geen wonden, je kan zelfs overlijden aan een schampschot weinig bloed maar wel fataal!
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit.quote:
Dat kan is niet de eerste keer, in verleden zijn er zelfs amerikaanse tanks en geschut in handen gevallen bij de IS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit.
Maar het staat op verschillende websites.
The US claimed that it had airdropped weapons and medical aid to Kurdish fighters
confronting the ISIL in Kobani, near the Turkish border in Northern Syria.
The US Defense Department said that it had airdropped 28 bundles of weapons and supplies,
but one of them did not make it into the hands of the Kurdish fighters.
Video footage later showed that some of the weapons that the US airdropped were taken by ISIL militants.
http://www.globalresearch(...)iran-general/5423230
Ik wil hier best op reageren, je geeft veel opties aan maar naar mijn mening bewijst het niet zo veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef theguyver het volgende:
Om even terug te gaan op de video van de Doodgeschoten agent.
Waarom het niet hoax kan zijn!
- Losse flodder ketsen niet af.
- er zijn gemodificeerde ak47's zonder of nauwelijks terugslag! ( ervaring mee JA genoeg schietbanen in het oostblok waar je dit zelf kan uit testen)
- Als het wel een echte kogel was en hij schoot mis.. Hij kwam hard langs lopen dat hij mis schiet in een loop pas is groot risico als het in scene was gezet ERG gevaarlijke scene.
- Filmpje is van een afstand en er word niet ingezoomd en het slachtoffer draait weg, waardoor de grond niet zichtbaar is.. Dus niet duidelijk of er wel of geen bloed ligt.
- de camera volgt de verdachten, dus niet te zien of er later bloed ligt!
- Pas als je een ader raakt kan het spuiten, het hoeft niet het kan, elke schotwond is weer anders.
- We weten niet wat voor kogels gebruikt zijn, dat zou je later pas kunnen vinden als er een autopsie is uitgebracht.
- Andere moeglijkheid, hartstilstand hij lag te rollen over de grond en door schrik ondanks mis geschoten overleden ( ja DAT kan)
- Er zijn alleen maar beelden van afstand van dit slachtoffer en niet een closeup!
Je ziet geen wonden, je kan zelfs overlijden aan een schampschot weinig bloed maar wel fataal!
Erg vreemd allemaal. Ik had ook al het idee steeds dat er naast werd geschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
Nog een interessant filmpje over de neergeschoten agent.
Later op de dag zijn er bloemen gelegd op de locatie en ligt er ineens een hele plas bloed.
De reporter zegt: The blood has been put there?
En het lijkt ook een meter verder te liggen dan waar de agent lag.
Ik was ff weg. Heb kennelijk meteen één en ander gemist. Ik zie ook dat ze nog een vrouwelijke terroriste zoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe gijzeling in Montpellier en opstootjes in Parijs.
water meloen is geen mensen hoofd!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik wil hier best op reageren, je geeft veel opties aan maar naar mijn mening bewijst het niet zo veel.
Er zijn ook wat tegenargumenten te bedenken.
Nogmaals geen bloed? Hoeft niet maar is wel logisch gezien het watermeloen filmpje.
geen echo?? ehm duidelijk echo! op andere filmpjes is nog duidelijker te horen.quote:Er is geen echo te horen van het schot.
Dat is compleet irrelevant, kan wel zooi gruwelijke filmpjes gaan posten maar dat doe ik liever niet.quote:Geen stuiptrekkingen van het slachtoffer, niets.
ik wijs ook gewoon andere mogelijkheden aan.quote:Ook hier weer, het hoeft niet maar is wel aannemelijk.
Eindeloze discussie. 50% vindt argumenten om aan te geven dat het filmpje echt is.
En de andere 50% gelooft er geen .... van.
zie ligt er bloed, is het weer niet goed, het moet er echt uit spuiten ...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
Nog een interessant filmpje over de neergeschoten agent.
Later op de dag zijn er bloemen gelegd op de locatie en ligt er ineens een hele plas bloed.
De reporter zegt: The blood has been put there?
En het lijkt ook een meter verder te liggen dan waar de agent lag.
Er zijn berichten dat er een is ontkomen, Hayat Boumeddiene.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:53 schreef El_Matador het volgende:
Of de daders nu aangestuurd werden door hun eigen zieke religie, door geflipte imams of toch door de CIA, we zijn gelukkig van ze verlost.
Hopelijk is het hiermee voorbij of verwachten jullie nieuwe acties (na) dit weekend?
Je weet nooit wat er komt, vooralsnog..geen kristalnacht taferelen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:53 schreef El_Matador het volgende:
Of de daders nu aangestuurd werden door hun eigen zieke religie, door geflipte imams of toch door de CIA, we zijn gelukkig van ze verlost.
Hopelijk is het hiermee voorbij of verwachten jullie nieuwe acties (na) dit weekend?
Ik weet ook nog niet wat ik ervan denken moet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Erg vreemd allemaal. Ik had ook al het idee steeds dat er naast werd geschoten.
Die neger ook toch? En die broers zijn kapotgeschoten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn berichten dat er een is ontkomen, Hayat Boumeddiene.
Het zogenaamde bloed ligt ook nog eens op een plek waar die copper niet lag. En waarom zegt die reporter dan 'put it there'?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik ervan denken moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |