Als er hier krampachtig wordt geprobeerd om Israel overal de schuld van te geven terwijl er met regelmaat Joden worden vermoord, vind ik dat niet verwarrend. Draai het eens om: ''die aanslagen op Franse moskeeen worden gepleegd door Moslims zelf'', dat is net zo dom. Zelfs in NWS zul je zelden iemand treffen die dat durft te beweren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef Stranger het volgende:
Maar het aantal users met een negatieve positie tegenover BNW neemt de laatste tijd wel de overhand.
http://georgewashington2.(...)itted-that-they.htmlquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
...maar die met logica meer dan uitstekend te verklaren zijn. Of vind jij het nog steeds twijfelachtig dat bv. de straat leeg was waar de shooting plaats vond?
En ik vraag me serieus af, zonder te trollen of wat dan ook, wat is nou een echte, bewezen false flag in het verleden geweest?
Super linkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://georgewashington2.(...)itted-that-they.html
Thnx voor lijstjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://georgewashington2.(...)itted-that-they.html
Niet! zie mijn reactie hierboven..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Super link![]()
Ben benieuwd hoe ze dat weer gaan debunken?
Zoiets als ja dat was vroeger maar nu doen ze dat niet meer
En met datzelfde gemak wordt er hier false flag geroepen. Bij elke gebeurtenis die plaatsvindt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat het een false flag zou kunnen zijn. Ik kan nog steeds het hele identiteitskaarten-verhaal niet geloven. Verder had ik het in het vorige topic al over de relatie tussen Israel en Frankrijk die de afgelopen jaren enorm bekoeld is. Maar het kan ook zo zijn dat het huidige verhaal de goede is. Ik wil er alleen geen conclusies aan verbinden tot er meer bekend is en dat is een beetje het jammere van de hele mediahysterie rond dit soort gebeurtenissen, alles is al veroordeeld en beschuldigd voordat er iemand zijn bronnen na heeft kunnen trekken omdat iedereen de primeur 'breaking' wil hebben.
Op een persoonlijke noot vind ik de gebeurtenissen heel erg, voornamelijk omdat we al te maken hadden met de Pegida demonstraties waarin conservatieven zich van hun slechtste kant laat zien en met deze gebeurtenissen maakt het het voor de progressievere westerse moslims weer lastiger hun leven te leiden zoals zij het willen. Die worden steeds meer in een split geplaatst.
Is en blijft een theorie, er is niks toegegeven!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:
Je mag ervan denken wat je wil uiteraard, maar ik ben toch redelijk overtuigt dat
heel veel groot uitgemeten drama's in de recente geschiedenis in veel gevallen
ook een false flag is. Nee het is geen bewijs maar zeker wel betwijfelenswaardig.
Dit inderdaad, Als je alles goed door neemt, is er amper een hiervan op BNW voorbij gekomen, en voor vele is er niet eens een daadwerkelijk conspiracy over geweest, ze gaven vaak al toe zonder dat er daadwerkelijk iets achter gezocht werd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef Copycat het volgende:
Maar dat het occasioneel gebeurt, is toch geen bewijs dat het in dit geval ook een false flag is? Het false flag bewijs is flinterdun en zo gedebunked. Niet alles is een hoax, verre van.
Als het wordt toegegeven en geen conspiracy meer is dan is dat toch nog veel erger.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet! zie mijn reactie hierboven..
Maar een keer bewezen? Oorlog valt daar per definitie onder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als het wordt toegegeven en geen conspiracy meer is dan is dat toch nog veel erger.
Overheden en machtshebbers die mensenlevens bewust opofferen om een bepaald doel na
te streven. Ook al is dat maar 1 keer bewezen. Het is schandalig.
En zou mensen moeten aanzetten tot goed nadenken over wat voor wereld we in leven.
Tja, Ik geloof ook dat er meer is tussen hemel en aard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als het wordt toegegeven en geen conspiracy meer is dan is dat toch nog veel erger.
Overheden en machtshebbers die mensenlevens bewust opofferen om een bepaald doel na
te streven. Ook al is dat maar 1 keer bewezen. Het is schandalig.
En zou mensen moeten aanzetten tot goed nadenken over wat voor wereld we in leven.
Nogmaals dit wil niet zeggen dat alles een false flag is.
Maar het is toch niet te geloven dat dit gebeurd?
Mee eens hoor. Maar op dit moment is het natuurlijk allemaal gaande en dan willen de meeste users toch graag op de hoogte blijven dus vandaar dat ik even verwijs naar het andere topic BNW / Complotten-SC - Bespreek de Brave New World we live in... waar wat uitgebreider op de eventuele false flags en/of complotten in kan worden gegaan.quote:
Ik zeg al is dat maar 1 keer bewezen. Niet dat het maar 1 keer bewezen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar een keer bewezen? Oorlog valt daar per definitie onder.
En denk je echt dat je een van de weinigen bent die daarover nadenkt?
Ah, zo te zien hebben ze even gewacht tot de westkust van Amerika wakker is. Die moeten het natuurlijk ook live meekrijgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En as we speak wordt er enorm geschoten.
Dat is wel heel cynisch .quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah, zo te zien hebben ze even gewacht tot de westkust van Amerika wakker is. Die moeten het natuurlijk ook live meekrijgen
Denk eerder dat ze ervan geleerd hebben de loose ends beter op te ruimen. Het merendeel kwam er gewoon mee weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Super link![]()
Ben benieuwd hoe ze dat weer gaan debunken?
Zoiets als ja dat was vroeger maar nu doen ze dat niet meer
quote:This chapter describes how the democracies in Western Europe in 1990 dealt with the discovery of the secret stay-behind armies in their respective countries. The chapter shows that only three countries, namely Italy, Belgium and Switzerland, carried out a parliamentary investigation into their secret armies and thereafter presented a public report, and details how all other countries dealt with the issue behind closed doors.
Dutch Prime Minister Ruud Lubbers of the Christian Democrats party told parliament in 1990, adding that he was proud that some 30 Ministers had kept the secret. The chapter details how some parliamentarians were greatly surprised when the secret was lifted and contemplated that democratic checks and balances had been violated.
"I don't particularly worry that there was, and perhaps still is, such a thing”, Hans Dijkstal of the opposition Liberals observed in parliament.
http://web.archive.org/we(...)_gladio/synopsis.htm
En dat religieuze moorden niet van vandaag of gisteren zijn? Is dat wezenlijke kennis?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zeg al is dat maar 1 keer bewezen. Niet dat het maar 1 keer bewezen is.
Tuurlijk denk ik niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Leg me geen woorden in de mond aub.
Het enige wat ik hoop is dat meer mensen gaan beseffen dat een false flag geen incident is,
wanneer heel veel mensen gaan inzien dat we de machtshebbers niet altijd moeten vertrouwen en
er bewust dingen gecreeërd worden om mensen te beinvloeden in hun denken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah, zo te zien hebben ze even gewacht tot de westkust van Amerika wakker is. Die moeten het natuurlijk ook live meekrijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |