abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:15:20 #176
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148511246
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef Stranger het volgende:
Maar het aantal users met een negatieve positie tegenover BNW neemt de laatste tijd wel de overhand.
Als er hier krampachtig wordt geprobeerd om Israel overal de schuld van te geven terwijl er met regelmaat Joden worden vermoord, vind ik dat niet verwarrend. Draai het eens om: ''die aanslagen op Franse moskeeen worden gepleegd door Moslims zelf'', dat is net zo dom. Zelfs in NWS zul je zelden iemand treffen die dat durft te beweren.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148511935
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]

...maar die met logica meer dan uitstekend te verklaren zijn. Of vind jij het nog steeds twijfelachtig dat bv. de straat leeg was waar de shooting plaats vond?

En ik vraag me serieus af, zonder te trollen of wat dan ook, wat is nou een echte, bewezen false flag in het verleden geweest?
http://georgewashington2.(...)itted-that-they.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:42:35 #178
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148512333
quote:
Super link ^O^
Ben benieuwd hoe ze dat weer gaan debunken?
Zoiets als ja dat was vroeger maar nu doen ze dat niet meer :?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:45:10 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148512433
Maar dat het occasioneel gebeurt, is toch geen bewijs dat het in dit geval ook een false flag is? Het false flag bewijs is flinterdun en zo gedebunked. Niet alles is een hoax, verre van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:45:56 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148512463
quote:
Thnx voor lijstje ^O^

Niet te vergeten in deze info,
There are many other instances of false flag attacks used throughout history proven by the historical evidence. See this, this and this. The above are only some examples of governments admitting to using false flag terror.

You can't call it a conspiracy theory when the government itself admits it.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:46:36 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148512489
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Super link ^O^
Niet! zie mijn reactie hierboven..
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:47:47 #182
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148512551
Je mag ervan denken wat je wil uiteraard, maar ik ben toch redelijk overtuigt dat
heel veel groot uitgemeten drama's in de recente geschiedenis in veel gevallen
ook een false flag is. Nee het is geen bewijs maar zeker wel betwijfelenswaardig.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 16:48:46 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_148512596
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:01 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik denk dat het een false flag zou kunnen zijn. Ik kan nog steeds het hele identiteitskaarten-verhaal niet geloven. Verder had ik het in het vorige topic al over de relatie tussen Israel en Frankrijk die de afgelopen jaren enorm bekoeld is. Maar het kan ook zo zijn dat het huidige verhaal de goede is. Ik wil er alleen geen conclusies aan verbinden tot er meer bekend is en dat is een beetje het jammere van de hele mediahysterie rond dit soort gebeurtenissen, alles is al veroordeeld en beschuldigd voordat er iemand zijn bronnen na heeft kunnen trekken omdat iedereen de primeur 'breaking' wil hebben.

Op een persoonlijke noot vind ik de gebeurtenissen heel erg, voornamelijk omdat we al te maken hadden met de Pegida demonstraties waarin conservatieven zich van hun slechtste kant laat zien en met deze gebeurtenissen maakt het het voor de progressievere westerse moslims weer lastiger hun leven te leiden zoals zij het willen. Die worden steeds meer in een split geplaatst.
En met datzelfde gemak wordt er hier false flag geroepen. Bij elke gebeurtenis die plaatsvindt.
pi_148512673

[ Bericht 100% gewijzigd door Resonancer op 09-01-2015 17:05:00 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:52:23 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148512742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:
Je mag ervan denken wat je wil uiteraard, maar ik ben toch redelijk overtuigt dat
heel veel groot uitgemeten drama's in de recente geschiedenis in veel gevallen
ook een false flag is. Nee het is geen bewijs maar zeker wel betwijfelenswaardig.
Is en blijft een theorie, er is niks toegegeven!

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef Copycat het volgende:
Maar dat het occasioneel gebeurt, is toch geen bewijs dat het in dit geval ook een false flag is? Het false flag bewijs is flinterdun en zo gedebunked. Niet alles is een hoax, verre van.
Dit inderdaad, Als je alles goed door neemt, is er amper een hiervan op BNW voorbij gekomen, en voor vele is er niet eens een daadwerkelijk conspiracy over geweest, ze gaven vaak al toe zonder dat er daadwerkelijk iets achter gezocht werd.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:53:21 #186
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148512776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet! zie mijn reactie hierboven..
Als het wordt toegegeven en geen conspiracy meer is dan is dat toch nog veel erger.
Overheden en machtshebbers die mensenlevens bewust opofferen om een bepaald doel na
te streven. Ook al is dat maar 1 keer bewezen. Het is schandalig.
En zou mensen moeten aanzetten tot goed nadenken over wat voor wereld we in leven.
Nogmaals dit wil niet zeggen dat alles een false flag is.
Maar het is toch niet te geloven dat dit gebeurd?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:57:37 #187
235357 TitusPullo
pi_148513009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als het wordt toegegeven en geen conspiracy meer is dan is dat toch nog veel erger.
Overheden en machtshebbers die mensenlevens bewust opofferen om een bepaald doel na
En zou mensen moeten aanzetten tot goed nadenken over wat voor wereld we in leven.
Maar een keer bewezen? Oorlog valt daar per definitie onder.
En denk je echt dat je een van de weinigen bent die daarover nadenkt?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148513023
Een knal en schoten worden gehoord vanuit de drukkerij. Waarschijnlijk vindt er nu een bestorming plaats.
pi_148513086
-offtopic-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 17:00:05 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148513142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nogmaals dit wil niet zeggen dat alles een false flag is.
Maar het is toch niet te geloven dat dit gebeurd?
Tja, Ik geloof ook dat er meer is tussen hemel en aard.

Maar dat is vooralsnog een theorie, en een theorie is nog geen bewezen false flag, Op het moment dat het toe gegeven word kan je hier inderdaad over spreken..

En waarom zou dit NIET KUNNEN!
voorbeeldje,

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-Call-of-Duty.dhtml

Sommige mensen kunnen zelfs vanwege een spelletje al compleet doordraaien!
Geloof licht zelfs nog veel gevoeliger, Mensen voelen zich persoonlijk aangevallen en in hun boekje staat iets wat verkeerd opgevat word en hun vinden dat je dan dit moet uitvechten met wapens!

Jij werd net al gekwetst doordat je een foutje maakte, sommige mensen kunnen daardoor zo flippen en een wapen pakken en in het wilde weg gaan schieten, zo vreemd is dat echt niet!
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 17:03:10 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_148513312
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:58 schreef Stranger het volgende:
-offtopic-
Mee eens hoor. Maar op dit moment is het natuurlijk allemaal gaande en dan willen de meeste users toch graag op de hoogte blijven dus vandaar dat ik even verwijs naar het andere topic BNW / Complotten-SC - Bespreek de Brave New World we live in... waar wat uitgebreider op de eventuele false flags en/of complotten in kan worden gegaan.
Als het weer wat rustiger is is er meer ruimte voor hier.

En as we speak wordt er enorm geschoten.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 17:03:55 #192
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148513350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar een keer bewezen? Oorlog valt daar per definitie onder.
En denk je echt dat je een van de weinigen bent die daarover nadenkt?
Ik zeg al is dat maar 1 keer bewezen. Niet dat het maar 1 keer bewezen is.
Tuurlijk denk ik niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Leg me geen woorden in de mond aub.
Het enige wat ik hoop is dat meer mensen gaan beseffen dat een false flag geen incident is,
wanneer heel veel mensen gaan inzien dat we de machtshebbers niet altijd moeten vertrouwen en
er bewust dingen gecreeërd worden om mensen te beinvloeden in hun denken.
En op de achtergrond dit soort gebeurtenissen gebruiken voor een andere agenda.
Kan er iets gaan veranderen in deze wereld.
Het lijkt me niet voor niets dat ze de vrijheid van het internet aan het inperken zijn.
Het is een gevaar voor de gevestigde orde wanneer meer mensen gaan inzien wat er
werkelijk gaande is.
Maar dit soort zaken kunnen we misschien beter gaan bespreken in het nieuwe topic.
BNW / Complotten-SC - Bespreek de Brave New World we live in...
pi_148513373
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En as we speak wordt er enorm geschoten.
Ah, zo te zien hebben ze even gewacht tot de westkust van Amerika wakker is. Die moeten het natuurlijk ook live meekrijgen :+
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 17:05:04 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_148513416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ah, zo te zien hebben ze even gewacht tot de westkust van Amerika wakker is. Die moeten het natuurlijk ook live meekrijgen :+
Dat is wel heel cynisch .
pi_148513427
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Super link ^O^
Denk eerder dat ze ervan geleerd hebben de loose ends beter op te ruimen. Het merendeel kwam er gewoon mee weg.

quote:
This chapter describes how the democracies in Western Europe in 1990 dealt with the discovery of the secret stay-behind armies in their respective countries. The chapter shows that only three countries, namely Italy, Belgium and Switzerland, carried out a parliamentary investigation into their secret armies and thereafter presented a public report, and details how all other countries dealt with the issue behind closed doors.

Dutch Prime Minister Ruud Lubbers of the Christian Democrats party told parliament in 1990, adding that he was proud that some 30 Ministers had kept the secret. The chapter details how some parliamentarians were greatly surprised when the secret was lifted and contemplated that democratic checks and balances had been violated.
"I don't particularly worry that there was, and perhaps still is, such a thing”, Hans Dijkstal of the opposition Liberals observed in parliament.

http://web.archive.org/we(...)_gladio/synopsis.htm
Eisenhower1961.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 17:05:37 #196
235357 TitusPullo
pi_148513441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik zeg al is dat maar 1 keer bewezen. Niet dat het maar 1 keer bewezen is.
Tuurlijk denk ik niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Leg me geen woorden in de mond aub.
Het enige wat ik hoop is dat meer mensen gaan beseffen dat een false flag geen incident is,
wanneer heel veel mensen gaan inzien dat we de machtshebbers niet altijd moeten vertrouwen en
er bewust dingen gecreeërd worden om mensen te beinvloeden in hun denken.
En dat religieuze moorden niet van vandaag of gisteren zijn? Is dat wezenlijke kennis?
pi_148513471
die troepenmacht heeft geen schijn van kans ze zijn marionetten in een groter systeem terwijl de media en de wereld in de ban is van 30 jarige mannen die mensen in een supermarkt tegen gunstige voorwaarden vasthouden gaan onder de schaduw van een vrijheidsactie hele andere dingen aan toe

als dit geen inside job is dan weet ik het ook niet meer het is allemaal zo toevallig weer en zoveel signalen worden gezet om die false flag mannetjes te triggeren dat het haast een knipoog onder de tafel is

maar wie maakt het uit zolang miep en jan maar s avonds de tv aan doen en worden gedooot in een bad van reclame terwijl ze o zo graag op de hoogte willen blijven van "de oorlog aan de eifel"

gunstig gespeeld maar helaas niet voor iedereen een goede uitkomst
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148513482
Wat is nu eigenlijk de stand geworden omtrent de talloze schietpartijen?
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 17:06:44 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_148513486
Nog maar een keer http://news.sky.com/watch-live
pi_148513492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')