jij snapt het tenminstequote:
Dat is over het algemeen niet te merken in je reacties, enige vorm van onderbouwing is je namelijk vreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal aan msm heb gelezen misschien nog wel meer dan jij als slaafse volgeling van de leugenachtige msm.
Je weet toch dat ik hier niet kom om de msm-lovers te overtuigenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen niet te merken in je reacties, enige vorm van onderbouwing is je namelijk vreemd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal aan msm heb gelezen misschien nog wel meer dan jij als slaafse volgeling van de leugenachtige msm.
Stop hier eens mee en ga on topic.quote:
Gisteren zaten ze toch nog in een bos en waren omsingeld door duizenden agenten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:29 schreef theguyver het volgende:
De verdachten van de aanslag hebben zich, volgens diverse media, verschanst in een bedrijfspand. Ze houdenminimaal één persoon in gijzeling. Helicopters met scherpschutters zweven boven het gebouw. De politieacties en de gijzeling worden bevestigd door minister van binnenlandse zaken Cazeneuve.
Wie rapt heeft geen tijd om te trainen, in tegenstelling tot die agenten.quote:
Bosrijke omgeving zoals ik het had begrepenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze toch nog in een bos en waren omsingeld door duizenden agenten?
Of is dat bedrijfspand ook in het bos?
Die bijna 100.000 is niet alleen op zoek maar ook om de rust in Parijs te bewaren.quote:Zal wel aan mij liggen maar ik vind het nogal een verhaal zeg.
2 rappende broers die bijna 100.000 getrainde agenten te slim af zijn.
Helicopters, speciale eenheden van de politie en nog niet gepakt?
Is niet relevant maar wel een thema, de IS onthoofder was toch ook een britse rapper.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet relevant maar wel een thema, de IS onthoofder was toch ook een britse rapper.
Misschien moet je ook even vermelden dat Wilders in Fitna een plaatje liet zien van Salah Edin, ook een rapper, ipv Mohammed B. Het is wel allemaal heel opvallendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet relevant maar wel een thema, de IS onthoofder was toch ook een britse rapper.
Ik vind het niet zo vreemd, Frankrijk is groot veel ruimte zonder dorpjes etc, goed bedachte vluchtweg, Auto's jatten andere kleding Misschien wel onderduik adresjes wie weet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze toch nog in een bos en waren omsingeld door duizenden agenten?
Of is dat bedrijfspand ook in het bos?
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het nogal een verhaal zeg.
2 rappende broers die bijna 100.000 getrainde agenten te slim af zijn.
Helicopters, speciale eenheden van de politie en nog niet gepakt?
gewoon logisch blijven denken, het kan inderdaad gewoon, het zegt weinigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd, Frankrijg is groot veel ruimte zonder dorpjes etc, goed bedachte vluchtweg, Auto's jatten andere kleding Misschien wel onderduik adresjes wie weet.
Het is al heel wat dat ze een vermoeden hebben dat het de daders zijn..
Niks is zeker,Ze hadden een voorsprong he vergeet dat niet..
Tijdens de hectiek ontsnappen, Weet je nog van een Breivik die door de aanslag in Oslo vrolijk zijn gang kon gaan op een eilandje..
Goed voorbereid en gebruik maken van de situatie!
En ja het verrast me wel dat ze de politie voorbleven, maar het is mogelijk als je het goed aanpakt.
Ja beetje dubbel gevoel er bij!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, die damschreeuwer is ook een mafkees natuurlijkVrijheid van meningsuiting betekent niet dat je op ieder moment je klep open kan trekken. Ik hoorde dat het ook een argument is wat gegeven werd in de stile-coupés van de NS. "Ja, hoezo moet ik stil zijn? Er is toch VvM?" die stiltecoupe's an sich zijn een achterlijk iets overigens hoor, in mijn ogen.
Ja, van dood en verderf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:47 schreef Izzy73 het volgende:
Haha, gewoon logisch blijven denken?
Wanneer je dat doet moet je toch concluderen dat er weer een flinke lucht van deze zaak afkomt.
Het is ook nog maar de vraag of alle meldingen die binnenkomen van mensen die ze gezien zouden hebben kloppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon logisch blijven denken, het kan inderdaad gewoon, het zegt weinig
Nee, misleiding, bedrog en het creëren van massahysterie.quote:
En kun je dat ook onderbouwen of blijft het hier weer eens bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, misleiding, bedrog en het creëren van massahysterie.
klopt helemaal, helemaal in ene situatie als dit mensen willend dingen ook graag zien,en mensen zien dingen verkeerd, etc etcquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is ook nog maar de vraag of alle meldingen die binnenkomen van mensen die ze gezien zouden hebben kloppen.
Bij dit soort nieuws zie je vaak dat de daders veel gezien worden, dat zag je vorig jaar bijvoorbeeld ook met de Nederlandse "Bonny and Clyde" die in het oosten van het land enkele overvallen hadden gepleegd.
Hoe gaat dat dan precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
- Massahysterie. VAlt wel mee. De betogingen van gisteren zijn massaal, maar hysterisch? Neuhjquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Kun je al 1 ding zorgvuldig onderbouwen? Of is men nog niet zo ver?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
aannames, multi interpretabele zaken als feiten presenteren en lacherig doen over msm, meer is er nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
En kun je dat ook onderbouwen of blijft het hier weer eens bij?
Ja, ze probeert ons wijs te maken dat er 100.000 agenten achter de daders aanhobbelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef kalinhos het volgende:
[..]
- Massahysterie. VAlt wel mee. De betogingen van gisteren zijn massaal, maar hysterisch? Neuhj
Je bent me kwijt qua misleiding en bedrog, zijn er specifieke zaken in deze zaak waar je op doelt waarbij er aangetoond bewust misleiding en bedrog plaats heeft gevonden of plaatsvindt?
Massa hysterie, je ziet het niet want word natuurlijk niet in het nieuws gebracht dat er momenteel plunderingen plaats vinden dat de oproer politie is ingeschakelt en dat er al miljoenen mensen slaags zijn geraakt met moslims!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je al 1 ding zorgvuldig onderbouwen? Of is men nog niet zo ver?
...maar die met logica meer dan uitstekend te verklaren zijn. Of vind jij het nog steeds twijfelachtig dat bv. de straat leeg was waar de shooting plaats vond?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Izzy73 het volgende:
Volgens mij zijn er in dit topic al voldoende punten aangekaart die twijfelachtig zijn.
False Flags worden al eeuwen gebruikt om de publieke opinie te beïnvloeden.
Wat is eigenlijk het bewijs dat volgens velen de MSM heeft (die zich blijkbaar bij de feiten houd)
waarmee bewezen is dat deze aanslag ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Hannibal, de Reformatie, de Eerste Wereldoorlog...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ik denk dat het beter andersom gaat, Bewijzen dat er uberhaupt een false flag is!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Izzy73 het volgende:
Volgens mij zijn er in dit topic al voldoende punten aangekaart die twijfelachtig zijn.
Wat is eigenlijk het bewijs dat volgens velen de MSM heeft (die zich blijkbaar bij de feiten houd)
waarmee bewezen is dat deze aanslag ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonkin-incidentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
...maar die met logica meer dan uitstekend te verklaren zijn. Of vind jij het nog steeds twijfelachtig dat bv. de straat leeg was waar de shooting plaats vond?
En ik vraag me serieus af, zonder te trollen of wat dan ook, wat is nou een echte, bewezen false flag in het verleden geweest?
Nee, dood en verderf. Ik zie geen massahysterie vooralsnog. Integendeel. Er werd waardig gedemonstreerd .quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
2 gijzelingenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
En het laatste nieuws:
In het oosten van Parijs gijzelt een gewapende man meerdere mensen in een Joodse supermarkt. Dat bevestigt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken.
Zeker een persoon zou gewond zijn geraakt. Het incident vond plaats rond 13.00 uur in de wijk Porte de Vincennes. De dader zou eerst twee mensen hebben neergeschoten en daarna iemand hebben gegijzeld. Vervolgens drong hij de supermarkt binnen.
De dader zou mogelijk dezelfde zijn als die woensdag in het zuiden van Parijs een agente doodschoot, meldt Le Figaro. Er zou mogelijk zijn geschoten met een kalasjnikov. Die berichten zijn niet bevestigd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)permarkt-parijs.html
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
...maar die met logica meer dan uitstekend te verklaren zijn. Of vind jij het nog steeds twijfelachtig dat bv. de straat leeg was waar de shooting plaats vond?
Heeft Rutte er nu ook al wat mee te maken of spint die er alleen garen bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Er rennen agenten voorbij de vluchtauto van de daders die vervolgens de andere kant uitrennen. De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
Massale georganiseerde openbare bijeenkomsten.
T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Mensen die het kennelijk belangrijker vinden om hiervoor de straat op te gaan.
Maar niet gaan demonstreren tegen het walgelijke wanbeleid van dit kabinet.
Mensen staan nu nota bene voor Rutte te klappen.
ga jij hier eens door een straat lopen met een volautomatisch aanvalsgeweer, eens zien hoe snel de straat leeg en rustig is...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Er rennen agenten voorbij de vluchtauto van de daders die vervolgens de andere kant uitrennen. De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
Massale georganiseerde openbare bijeenkomsten.
T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Mensen die het kennelijk belangrijker vinden om hiervoor de straat op te gaan.
Maar niet gaan demonstreren tegen het walgelijke wanbeleid van dit kabinet.
Mensen staan nu nota bene voor Rutte te klappen.
borden en posters kun ej ook niet binen en dag drukken, drukken duurt dagen geen minuten, wat ene bewijs weerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heeft Rutte er nu ook al wat mee te maken of spint die er alleen garen bij?
Kun je je de aanslag in Solingen nog herinneren? ''Ik ben woedend!'' Was dat ook massahysterie?
Wat ga je zeggen als de twee verdachten straks gearresteerd worden en het blijken wel die personen te zijn die men zegt dat het zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Izzy73 het volgende:
Oh je wil een bewezen false Flag, wat dacht je van de brand in de Reichstag? 1933.
Wordt algemeen geaccepteerd als false flag.
Dat zal vast gebeuren, maar dat wil mijns inziens niets zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen als de twee verdachten straks gearresteerd worden en het blijken wel die personen te zijn die men zegt dat het zijn?
Wat??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat zal vast gebeuren, maar dat wil mijns inziens niets zeggen.
Nee, hoor. Operatie Himmler is dat wel. En daarbij, wat zegt dat? Niemand vroeg om een ''bewezen false flag''.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Izzy73 het volgende:
Oh je wil een bewezen false Flag, wat dacht je van de brand in de Reichstag? 1933.
Wordt algemeen geaccepteerd als false flag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |