abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:17:54 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148503334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ligt eraan wie zegt 't natuurlijk :)
jij snapt het tenminste :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148503341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal aan msm heb gelezen misschien nog wel meer dan jij als slaafse volgeling van de leugenachtige msm.
Dat is over het algemeen niet te merken in je reacties, enige vorm van onderbouwing is je namelijk vreemd.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:21:21 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148503437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is over het algemeen niet te merken in je reacties, enige vorm van onderbouwing is je namelijk vreemd.
Je weet toch dat ik hier niet kom om de msm-lovers te overtuigen :+ ga hier een beetje alles wat ik tegenkom posten, dacht het niet want het is toch altijd hetzelfde liedje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 13:22:47 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_148503497
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal aan msm heb gelezen misschien nog wel meer dan jij als slaafse volgeling van de leugenachtige msm.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ligt eraan wie zegt 't natuurlijk :)
Stop hier eens mee en ga on topic.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:34:13 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148503967
Damschreeuwer verstoort wederom minuut stilte

Damschreeuwer verstoort een minuut stilte voor het vrije woord, Krom ... mja gast heeft ook gewoon steekje los, Maar neig toch wel een beetje dat hij wel een punt heeft!

Ondanks dat hij geen respect voor de minuut stilte!

en offtopic speciaal voor mata..
Koenders geschokt door moorden Boko Haram

De man die donderdagochtend een agente doodschoot in de Parijse wijk Montrouge kende de vermoedelijke daders van de terreuraanslag op Charlie Hebdo.
http://www.nu.nl/buitenla(...)o-kennen-elkaar.html

''Er is een verband tussen deze man en de broers Kouachi. Het zijn mannen die elkaar kenden, het is een compleet netwerk dat gelijktijdig opereerde'', stelt de zender France 2 vrijdag.

Volgens AFP hebben de Franse veiligheidsdiensten bevestigd dat de man en de twee broers elkaar kennen.

Eerder op de dag melden Franse media al dat de politie de identiteit had achterhaald van de man. Twee van zijn familieleden zijn donderdag opgepakt en zaten vrijdag nog vast. ''Niets wijst er in dit stadium op dat zij iets te maken met deze feiten'', zegt een bron binnen de politie tegen France 2.

De vraag is dus, mochten de andere 2 opgepakt worden, wat valt er dan te verwachten...
Zijn er meer?

Doet me beetje denken aan de volgende film...http://en.wikipedia.org/wiki/The_Siege
Waarbij een cel van terroristen wakker werd en actie ondernam wanneer de ander uitgeschakelt werd!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:37:08 #56
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148504068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:29 schreef theguyver het volgende:

De verdachten van de aanslag hebben zich, volgens diverse media, verschanst in een bedrijfspand. Ze houdenminimaal één persoon in gijzeling. Helicopters met scherpschutters zweven boven het gebouw. De politieacties en de gijzeling worden bevestigd door minister van binnenlandse zaken Cazeneuve.

Gisteren zaten ze toch nog in een bos en waren omsingeld door duizenden agenten?
Of is dat bedrijfspand ook in het bos?

Zal wel aan mij liggen maar ik vind het nogal een verhaal zeg.
2 rappende broers die bijna 100.000 getrainde agenten te slim af zijn.
Helicopters, speciale eenheden van de politie en nog niet gepakt?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148504127
Hoezo is het rappen relevant, Izzy? En nogmaals (doe je het erom?), het zijn geen bijna 100.000 agenten. Er zijn er 80.000 richting Parijs gestuurd. Niet alle 80.000 zijn bezig met de manhunt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:39:09 #58
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148504150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef kalinhos het volgende:
Hoezo is het rappen relevant, Izzy?
Wie rapt heeft geen tijd om te trainen, in tegenstelling tot die agenten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148504154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Gisteren zaten ze toch nog in een bos en waren omsingeld door duizenden agenten?
Bosrijke omgeving zoals ik het had begrepen

quote:
Die bijna 100.000 is niet alleen op zoek maar ook om de rust in Parijs te bewaren.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:39:50 #60
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148504179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef kalinhos het volgende:
Hoezo is het rappen relevant, Izzy?
Is niet relevant maar wel een thema, de IS onthoofder was toch ook een britse rapper.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:40:51 #61
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148504216
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Is niet relevant maar wel een thema, de IS onthoofder was toch ook een britse rapper.
:D

kom op hee :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_148504235
Overigens, die damschreeuwer is ook een mafkees natuurlijk :D Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je op ieder moment je klep open kan trekken. Ik hoorde dat het ook een argument is wat gegeven werd in de stile-coupés van de NS. "Ja, hoezo moet ik stil zijn? Er is toch VvM?" die stiltecoupe's an sich zijn een achterlijk iets overigens hoor, in mijn ogen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148504282
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Misschien moet je ook even vermelden dat Wilders in Fitna een plaatje liet zien van Salah Edin, ook een rapper, ipv Mohammed B. Het is wel allemaal heel opvallend (8>
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:42:50 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148504297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo vreemd, Frankrijk is groot veel ruimte zonder dorpjes etc, goed bedachte vluchtweg, Auto's jatten andere kleding Misschien wel onderduik adresjes wie weet.
Het is al heel wat dat ze een vermoeden hebben dat het de daders zijn..
Niks is zeker,Ze hadden een voorsprong he vergeet dat niet..
Tijdens de hectiek ontsnappen, Weet je nog van een Breivik die door de aanslag in Oslo vrolijk zijn gang kon gaan op een eilandje..
Goed voorbereid en gebruik maken van de situatie!
En ja het verrast me wel dat ze de politie voorbleven, maar het is mogelijk als je het goed aanpakt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:44:06 #65
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148504340
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo vreemd, Frankrijg is groot veel ruimte zonder dorpjes etc, goed bedachte vluchtweg, Auto's jatten andere kleding Misschien wel onderduik adresjes wie weet.
Het is al heel wat dat ze een vermoeden hebben dat het de daders zijn..
Niks is zeker,Ze hadden een voorsprong he vergeet dat niet..
Tijdens de hectiek ontsnappen, Weet je nog van een Breivik die door de aanslag in Oslo vrolijk zijn gang kon gaan op een eilandje..
Goed voorbereid en gebruik maken van de situatie!
En ja het verrast me wel dat ze de politie voorbleven, maar het is mogelijk als je het goed aanpakt.
gewoon logisch blijven denken, het kan inderdaad gewoon, het zegt weinig
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:45:55 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148504421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, die damschreeuwer is ook een mafkees natuurlijk :D Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je op ieder moment je klep open kan trekken. Ik hoorde dat het ook een argument is wat gegeven werd in de stile-coupés van de NS. "Ja, hoezo moet ik stil zijn? Er is toch VvM?" die stiltecoupe's an sich zijn een achterlijk iets overigens hoor, in mijn ogen.
Ja beetje dubbel gevoel er bij!

En stilte coupe, net als de biep, gewoon lallen en schreeuwen LALALA VvM !!!!
Ik vind wel dat ik mag schreeuwen hier :D
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:47:09 #67
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148504474
Haha, gewoon logisch blijven denken?
Wanneer je dat doet moet je toch concluderen dat er weer een flinke lucht van deze zaak afkomt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:48:13 #68
235357 TitusPullo
pi_148504523
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:47 schreef Izzy73 het volgende:
Haha, gewoon logisch blijven denken?
Wanneer je dat doet moet je toch concluderen dat er weer een flinke lucht van deze zaak afkomt.
Ja, van dood en verderf.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148504570
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

gewoon logisch blijven denken, het kan inderdaad gewoon, het zegt weinig
Het is ook nog maar de vraag of alle meldingen die binnenkomen van mensen die ze gezien zouden hebben kloppen.

Bij dit soort nieuws zie je vaak dat de daders veel gezien worden, dat zag je vorig jaar bijvoorbeeld ook met de Nederlandse "Bonny and Clyde" die in het oosten van het land enkele overvallen hadden gepleegd.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:49:48 #70
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148504589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, van dood en verderf.
Nee, misleiding, bedrog en het creëren van massahysterie.
pi_148504604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

En kun je dat ook onderbouwen of blijft het hier weer eens bij?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:50:50 #72
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148504639
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is ook nog maar de vraag of alle meldingen die binnenkomen van mensen die ze gezien zouden hebben kloppen.

Bij dit soort nieuws zie je vaak dat de daders veel gezien worden, dat zag je vorig jaar bijvoorbeeld ook met de Nederlandse "Bonny and Clyde" die in het oosten van het land enkele overvallen hadden gepleegd.
klopt helemaal, helemaal in ene situatie als dit mensen willend dingen ook graag zien,en mensen zien dingen verkeerd, etc etc
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:51:29 #73
235357 TitusPullo
pi_148504669
quote:

[..]

Hoe gaat dat dan precies?
pi_148504696
quote:

[..]

- Massahysterie. VAlt wel mee. De betogingen van gisteren zijn massaal, maar hysterisch? Neuhj

Je bent me kwijt qua misleiding en bedrog, zijn er specifieke zaken in deze zaak waar je op doelt waarbij er aangetoond bewust misleiding en bedrog plaats heeft gevonden of plaatsvindt?
pi_148504700
quote:

[..]

Kun je al 1 ding zorgvuldig onderbouwen? Of is men nog niet zo ver?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:52:22 #76
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148504708
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

En kun je dat ook onderbouwen of blijft het hier weer eens bij?
aannames, multi interpretabele zaken als feiten presenteren en lacherig doen over msm, meer is er niet
pi_148504745
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef kalinhos het volgende:

[..]

- Massahysterie. VAlt wel mee. De betogingen van gisteren zijn massaal, maar hysterisch? Neuhj

Je bent me kwijt qua misleiding en bedrog, zijn er specifieke zaken in deze zaak waar je op doelt waarbij er aangetoond bewust misleiding en bedrog plaats heeft gevonden of plaatsvindt?
Ja, ze probeert ons wijs te maken dat er 100.000 agenten achter de daders aanhobbelen. :(
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 13:53:22 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_148504760
En het laatste nieuws:

In het oosten van Parijs gijzelt een gewapende man meerdere mensen in een Joodse supermarkt. Dat bevestigt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken.

Zeker een persoon zou gewond zijn geraakt. Het incident vond plaats rond 13.00 uur in de wijk Porte de Vincennes. De dader zou eerst twee mensen hebben neergeschoten en daarna iemand hebben gegijzeld. Vervolgens drong hij de supermarkt binnen.

De dader zou mogelijk dezelfde zijn als die woensdag in het zuiden van Parijs een agente doodschoot, meldt Le Figaro. Er zou mogelijk zijn geschoten met een kalasjnikov. Die berichten zijn niet bevestigd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)permarkt-parijs.html
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:58:00 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148505005
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Kun je al 1 ding zorgvuldig onderbouwen? Of is men nog niet zo ver?
Massa hysterie, je ziet het niet want word natuurlijk niet in het nieuws gebracht dat er momenteel plunderingen plaats vinden dat de oproer politie is ingeschakelt en dat er al miljoenen mensen slaags zijn geraakt met moslims!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:58:27 #80
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148505030
Volgens mij zijn er in dit topic al voldoende punten aangekaart die twijfelachtig zijn.
False Flags worden al eeuwen gebruikt om de publieke opinie te beïnvloeden.
Wat is eigenlijk het bewijs dat volgens velen de MSM heeft (die zich blijkbaar bij de feiten houd)
waarmee bewezen is dat deze aanslag ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
pi_148505055
Is het sowieso niet zo trouwens dat Parijs redelijk het afvoerputje van West-europa is qua schietpartijen, criminaliteit, etc? Ik bedoel, die jongerenrellen begonnen ook in Parijs destijds. En volgens mij is het probleem wat zij daar hebben met Algerijnse Fransen, een stuk groter en vervelender dan het hier is met Marokkaanse Nederlanders.
pi_148505095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Izzy73 het volgende:
Volgens mij zijn er in dit topic al voldoende punten aangekaart die twijfelachtig zijn.
Wat is eigenlijk het bewijs dat volgens velen de MSM heeft (die zich blijkbaar bij de feiten houd)
...maar die met logica meer dan uitstekend te verklaren zijn. Of vind jij het nog steeds twijfelachtig dat bv. de straat leeg was waar de shooting plaats vond?

En ik vraag me serieus af, zonder te trollen of wat dan ook, wat is nou een echte, bewezen false flag in het verleden geweest?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:00:18 #83
235357 TitusPullo
pi_148505139
quote:

Hannibal, de Reformatie, de Eerste Wereldoorlog...
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:01:27 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148505218
quote:
Ik denk dat het beter andersom gaat, Bewijzen dat er uberhaupt een false flag is!!!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:02:26 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148505265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]

...maar die met logica meer dan uitstekend te verklaren zijn. Of vind jij het nog steeds twijfelachtig dat bv. de straat leeg was waar de shooting plaats vond?

En ik vraag me serieus af, zonder te trollen of wat dan ook, wat is nou een echte, bewezen false flag in het verleden geweest?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonkin-incident
Deze.. althans de 2e aanval..
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:04:17 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_148505338
quote:

[..]

Nee, dood en verderf. Ik zie geen massahysterie vooralsnog. Integendeel. Er werd waardig gedemonstreerd .
pi_148505362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
En het laatste nieuws:

In het oosten van Parijs gijzelt een gewapende man meerdere mensen in een Joodse supermarkt. Dat bevestigt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken.

Zeker een persoon zou gewond zijn geraakt. Het incident vond plaats rond 13.00 uur in de wijk Porte de Vincennes. De dader zou eerst twee mensen hebben neergeschoten en daarna iemand hebben gegijzeld. Vervolgens drong hij de supermarkt binnen.

De dader zou mogelijk dezelfde zijn als die woensdag in het zuiden van Parijs een agente doodschoot, meldt Le Figaro. Er zou mogelijk zijn geschoten met een kalasjnikov. Die berichten zijn niet bevestigd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)permarkt-parijs.html
2 gijzelingen

de 2 broers zouden nu in een dorpje ook iemand gegijzeld houden, helemaal zeker is het niet
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:05:11 #88
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148505376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Er rennen agenten voorbij de vluchtauto van de daders die vervolgens de andere kant uitrennen. De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
Massale georganiseerde openbare bijeenkomsten.
T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Mensen die het kennelijk belangrijker vinden om hiervoor de straat op te gaan.
Maar niet gaan demonstreren tegen het walgelijke wanbeleid van dit kabinet.
Mensen staan nu nota bene voor Rutte te klappen. 8)7
pi_148505394
Is Bill Maher hier al voorbij gekomen met zijn mening als liberaal zijnde.

Vraag me af wat jullie er van vinden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:06:12 #90
249559 crew  Lavenderr
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:06:40 #91
235357 TitusPullo
pi_148505448
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Er rennen agenten voorbij de vluchtauto van de daders die vervolgens de andere kant uitrennen. De beelden van de "dood"geschoten agent zijn twijfelachtig.
Het achterlaten van ID kaarten. (hmm waar hebben we dat eerder gezien, 9-11. MH-17, enz.)
T-shirts van Je suis Charlie, borden en thema's allemaal binnen een dag geregeld.
Heeft Rutte er nu ook al wat mee te maken of spint die er alleen garen bij?

Kun je je de aanslag in Solingen nog herinneren? ''Ik ben woedend!'' Was dat ook massahysterie?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:07:13 #92
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148505475
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jij niet dan?
ga jij hier eens door een straat lopen met een volautomatisch aanvalsgeweer, eens zien hoe snel de straat leeg en rustig is...
pi_148505488
Is dit waar?

Meeste moslims keuren geweld af, maar zodra je aan de profeet komt is alles geoorloofd.
Stelling van Bill Maher.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:07:36 #94
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148505491
Oh je wil een bewezen false Flag, wat dacht je van de brand in de Reichstag? 1933.
Wordt algemeen geaccepteerd als false flag.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:07:55 #95
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148505511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Heeft Rutte er nu ook al wat mee te maken of spint die er alleen garen bij?

Kun je je de aanslag in Solingen nog herinneren? ''Ik ben woedend!'' Was dat ook massahysterie?
borden en posters kun ej ook niet binen en dag drukken, drukken duurt dagen geen minuten, wat ene bewijs weer
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:08:34 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_148505545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Izzy73 het volgende:
Oh je wil een bewezen false Flag, wat dacht je van de brand in de Reichstag? 1933.
Wat ga je zeggen als de twee verdachten straks gearresteerd worden en het blijken wel die personen te zijn die men zegt dat het zijn?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:09:52 #97
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148505610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat ga je zeggen als de twee verdachten straks gearresteerd worden en het blijken wel die personen te zijn die men zegt dat het zijn?
Dat zal vast gebeuren, maar dat wil mijns inziens niets zeggen.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:11:14 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_148505678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat zal vast gebeuren, maar dat wil mijns inziens niets zeggen.
Wat??
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:11:22 #99
235357 TitusPullo
pi_148505690
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Izzy73 het volgende:
Nee, hoor. Operatie Himmler is dat wel. En daarbij, wat zegt dat? Niemand vroeg om een ''bewezen false flag''.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:11:50 #100
235357 TitusPullo
pi_148505709
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat??
Het eeuwige voorbehoud van de complotdenker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')