Nog onduidelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is nu eigenlijk de stand geworden omtrent de talloze schietpartijen?
Ahaquote:
Professionele terrorist?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Een ID-kaart achterlaten in een auto,welke professioneel doet nou zoiets na een goed voorbereide aanslag?
[..]
Ahad
Nou, noem er eens een paar. Die níet logisch te verklaren zijn het liefst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:06 schreef AhmedJaret het volgende:
die troepenmacht heeft geen schijn van kans ze zijn marionetten in een groter systeem terwijl de media en de wereld in de ban is van 30 jarige mannen die mensen in een supermarkt tegen gunstige voorwaarden vasthouden gaan onder de schaduw van een vrijheidsactie hele andere dingen aan toe
als dit geen inside job is dan weet ik het ook niet meer het is allemaal zo toevallig weer en zoveel signalen worden gezet om die false flag mannetjes te triggeren dat het haast een knipoog onder de tafel is
maar wie maakt het uit zolang miep en jan maar s avonds de tv aan doen en worden gedooot in een bad van reclame terwijl ze o zo graag op de hoogte willen blijven van "de oorlog aan de eifel"
gunstig gespeeld maar helaas niet voor iedereen een goede uitkomst
De gemeende professionaliteit is dan ook totaal niet aanwezig. Voornaamste punt van irritatie in de media was dan ook dat de hele tijd herhaald moest worden hoe professioneel ze wel niet waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Een ID-kaart achterlaten in een auto,welke professioneel doet nou zoiets na een goed voorbereide aanslag?
Ja toch!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:12 schreef ems. het volgende:
[..]
De gemeende professionaliteit is dan ook totaal niet aanwezig. Voornaamste punt van irritatie in de media was dan ook dat de hele tijd herhaald moest worden hoe professioneel ze wel niet waren.
Verder kunnen ze de beste terroristen van de hele wereld zijn, foutjes kunnen ze altijd maken.
Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dat religieuze moorden niet van vandaag of gisteren zijn? Is dat wezenlijke kennis?
Okay.... Bijzondere conclusie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen idee,het was wel met militaire wapens.Die verboden is voor gewone volk in Frankrijk!!
Valt nooit uit te sluiten natuurlijk. Ik ben de beste videogamer ter wereld maar af en toe verlies ik toch nogquote:
Dat is moorden uberhaupt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen idee,het was wel met militaire wapens.Die verboden is voor gewone volk in Frankrijk!!
Alle soorten militaire wapens(dusk ook AK-47 en zo) mogen niet gebruikt worden door gewone volk in Frankrijk,dat is bij wet verboden.quote:
Verliezen is juist goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Valt nooit uit te sluiten natuurlijk. Ik ben de beste videogamer ter wereld maar af en toe verlies ik toch nog
joh!quote:
Dus als je er wel een hebt ben je een professional. Dat was jouw conclusie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alle soorten militaire wapens(dusk ook AK-47 en zo) mogen niet gebruikt worden door gewone volk in Frankrijk,dat is bij wet verboden.
[..]
Verliezen is juist goed.
[..]
joh!
dat is ook raar. In afrika kost een ak geen drol. Elke jan boerenlul kan er een kopen en kennelijk maakt dat je proquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als je er wel een hebt ben je een professional. Dat was jouw conclusie.
Die vind ik raar.
Rtlz ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Izzy73 het volgende:
NOS meldt dat de broers vermoedelijk dood zijn en de gijzeling is beeïndigd
Nee drukkerij toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef theguyver het volgende:
bronnen melden dat de gijzelaars in de supermarkt dood zijn
de 2 broers zijn dood, de 6 gijzelaars in de supermarkt zijn dood, de gijzelaar in de hal leeft nog..quote:
Broers zaten in de drukkerij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
de 2 broers zijn dood, de 6 gijzelaars in de supermarkt zijn dood, de gijzelaar in de hal leeft nog..
Mja allemaal onbevestigd !
onduidelijk dus nog even wachten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Broers zaten in de drukkerij.
Ik hoor net dat de gegijzelden vrij zijn gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |