Ik heb niet over wapens over de aanslag plegers zelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als je er wel een hebt ben je een professional. Dat was jouw conclusie.
Die vind ik raar.
#chaotische berichtgevingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
onduidelijk dus nog even wachten...
Ga naar een engels forum, onderbouw de uitspraak of link in ieder geval een bron dan. Beetje nutteloos dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef AhmedJaret het volgende:
The police also delayed the publication of names/photos of the other suspects. Demonstrates a desire by the interior ministry to control the narrative related by the media.
En terecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef AhmedJaret het volgende:
The police also delayed the publication of names/photos of the other suspects. Demonstrates a desire by the interior ministry to control the narrative related by the media.
Beide plekken zijn waarschijnlijk tegelijkertijd bestormd volgens rtlz.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
Zo te horen 3 dode bad guys en de gijzelaars vrij
In Frankrijk is de regel: als je burgers gijzelt, word je doodgeschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
Zo te horen 3 dode bad guys en de gijzelaars vrij
Hoax! Ze zijn zelfs vergeten de bewegwijzering in te vullen. En die man met blauw overhemd kijkt veel te blij.quote:
Had ze liever allemaal levend gezien!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Frankrijk is de regel: als je burgers gijzelt, word je doodgeschoten.
Ik bedoel er verder niets mee hoor maar die vrouw rechts in het geel lijkt op deze fotoquote:
Er is nog te veel onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik volg het niet zo, maar naast de aanslag op de cartoonisten hebben we dus ook gijzelingen met doden? Dat zijn dezelfde verdachten of weer nieuwe terroristjes?
twitter:lumworld twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:25:03Hostage-taking at #Montpellier is due to a robbery that goes wrong http://t.co/kA5Ae3zWTP http://t.co/AhjxZ5sfKQ via @MxeMartin reageer retweet
Blaze of dishonor, eerder. Wannabe heldjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:30 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
volgens 1 vandaag zijn de 2 renned naar buiten gegaan vurend op de politie..
Butch cassisdy and the sundance kid, die in a blaze of glory..
'het'?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het schijnt loos te zijn in Nimes, Bordeaux, Lyon en St. Etttiene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |