abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148520532
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanmiddag leek het harder te waaien
Lijkt me ook lastig hardlopen anders.

Maar goed tijd voor allerlei hapjes :W en een gezellig avondje bij mijn ouders.
pi_148520590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lijkt me ook lastig hardlopen anders.

Maar goed tijd voor allerlei hapjes :W en een gezellig avondje bij mijn ouders.
Ja dat geeft er weer een extra dimensie aan.

Have fun :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:43:03 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148521936
Ik vind het toch zo bizar dat ik helemaal geen moeite hoef te doen om verstandig te eten, ik verbaas mezelf helemaal.

Wij hebben de Hello Fresh box. Dat zijn wel gezonde maaltijden maar gisteren en vandaag waren ze 700 kcal. Gisteren heb ik nauwelijks kaas over mijn eten gedaan, er was 75g voor 2 personen. Vandaag heb ik geen cashews over mijn curry gedaan. Ik heb nog een restje curry voor morgen
Spoilers!
pi_148522065
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het toch zo bizar dat ik helemaal geen moeite hoef te doen om verstandig te eten, ik verbaas mezelf helemaal.

Wij hebben de Hello Fresh box. Dat zijn wel gezonde maaltijden maar gisteren en vandaag waren ze 700 kcal. Gisteren heb ik nauwelijks kaas over mijn eten gedaan, er was 75g voor 2 personen. Vandaag heb ik geen cashews over mijn curry gedaan. Ik heb nog een restje curry voor morgen
Heb ook aan hello fresh gedacht maar dan kom ik niet meer uit met mijn boodschappen begroting :{

Schijnt wel echt goed te zijn hé?
pi_148522337
Ik moet vooral wennen dat ik 's avonds niet meer snack :') M'n hele systeem is erop ingericht. Nu haak ik maar uit ellende. Ik schiet wel lekker op! :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:54:01 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148522353
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb ook aan hello fresh gedacht maar dan kom ik niet meer uit met mijn boodschappen begroting :{

Schijnt wel echt goed te zijn hé?
Wij zijn er echt heel content mee ja. Gezond, divers en precies het soort maaltijden waar wij van houden.
Ik doe het vooral om weinig energie te hoeven stoppen in mijn maaltijden en alles er omheen zodat ik die energie voor andere zaken kan gebruiken. Maar het is vooral ideaal als je moeite hebt met bedenken wat je wilt eten of gewoon niet goed kunt koken. Maar het kost wel wat natuurlijk.
Spoilers!
pi_148522380
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij zijn er echt heel content mee ja. Gezond, divers en precies het soort maaltijden waar wij van houden.
Ik doe het vooral om weinig energie te hoeven stoppen in mijn maaltijden en alles er omheen zodat ik die energie voor andere zaken kan gebruiken. Maar het is vooral ideaal als je moeite hebt met bedenken wat je wilt eten of gewoon niet goed kunt koken. Maar het kost wel wat natuurlijk.
Zijn de maaltijden groot genoeg?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:58:57 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148522551
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zijn de maaltijden groot genoeg?
Ja, zeker wel. En wij zijn best grote eters. Ik moet er echt nier aan denken om 's avonds nog te snacken eigenlijk. Maar goed, ik heb net een half uur mijn bord leeg en lig er om 22.45 weer in dus heb er relatief weinig tijd voor.

Nou weet ik even niet meer wat jullie thuissituatie is maar veel alleenstaanden nemen een 3 maaltijden box voor 2 personen. Dat kost weinig meer dan voor 1 persoon en je hoeft maar 3x te koken.
Spoilers!
pi_148522635
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mja ik vind het niet zo heel veel moeite om dingen te bedenken. Misschien doen we het nog wel eens. Maar met dubbele vaste lasten op komst even rustig aan de komende maanden.
pi_148522701
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, zeker wel. En wij zijn best grote eters. Ik moet er echt nier aan denken om 's avonds nog te snacken eigenlijk. Maar goed, ik heb net een half uur mijn bord leeg en lig er om 22.45 weer in dus heb er relatief weinig tijd voor.

Nou weet ik even niet meer wat jullie thuissituatie is maar veel alleenstaanden nemen een 3 maaltijden box voor 2 personen. Dat kost weinig meer dan voor 1 persoon en je hoeft maar 3x te koken.
Ik eet rond 5 uur al. Dat werkt voor mij het beste. En ik moet er nog even aan gewend raken maar daarna heb ik ook geen snacktrek meer :P

Klinkt goed trouwens! Krijg je vaak dingen die je niet lust of waarvoor je lang in de keuken moet staan?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:11:13 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148523074
Ik lust erg veel. Maar er zijn wel een paar dingen geweest die ik normaal gesproken niet lust, biet en verse worst. Maar de biet was geel en zat met kip en avocado door bulgur. Dat was echt verrukkelij! En de verse worst was biologisch en er zat amandel in en smaakte awesome.

De bereidingstijden zijn meestal tussen de 20 en 35 minuten. Ik red het makkelijk om ruim binnen die tijd klaar te zijn.

Er is een HF topic in CUL trouwens. En als je het eens wilt proberen heb ik nog wel een kortingscode of zelfs een gratis box voor je.
Spoilers!
pi_148523362
Lief van je! Ik ga er even over denken of dit iets voor mij is. Ik ben niet heel erg avontuurlijk op culinair gebied :@ :D Ik denk dat ik de komende weken even de recepten in de gaten hou want die kun je van tevoren inzien, zag ik ^O^
pi_148524542
Ik heb echt vrijdagavondblues. Mijn huisgenootje zit met vrienden bier te drinken, ik ken ze niet dus vind het zonde om ook mee bier te drinken (zat er net ff bij), maar heb ook niets beters te doen. En ik zag een donut liggen, die gaat niet uit mijn hoofd :(. Ik zou wel iemand kunnen opbellen om wat te doen, maar het is vrijdagavond, dus dan gaan we samen bier drinken ;). ZUCHT
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:59:07 #219
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148525111
Tussendoortje voor TP (en misschien vindt Zeester haar ook wel lief)
Prrrrr
pi_148525159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwww wat leuk om haar weer eens te zien O+ O+ O+

We hadden het van de week nog over ze.
pi_148525215
quote:
[ afbeelding ]
Zwart witjes zijn t allerliefst, er ligt er bij mij op de bank ook 1 te slapen!
pi_148525260
Poesies O+

Ik ga mee met je blues zeester. lag al in bed, belt mn moeder :O pffff. Nu natuurlijk weer klaarwakker. Waarom neem ik dan ook op, t is toch alleen maar gezeur.... :')
pi_148525881
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
Poesies O+

Ik ga mee met je blues zeester. lag al in bed, belt mn moeder :O pffff. Nu natuurlijk weer klaarwakker. Waarom neem ik dan ook op, t is toch alleen maar gezeur.... :')
Op zo'n moment mis ik m'n trouwe vrienden Haribo, Duyvis, Tony en Lay's gewoon een beetje ;)
pi_148526222
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Zeester het volgende:

[..]

Op zo'n moment mis ik m'n trouwe vrienden Haribo, Duyvis, Tony en Lay's gewoon een beetje ;)
Ik mis ben. En zn vriend jerry.
pi_148526422
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik mis ben. En zn vriend jerry.
En Häagen en Dazs ;(
pi_148526450
Ik mis niks maar m en m zou best lekker zijn
pi_148526530
Maar we doen het niet! *O* *O*
pi_148526614
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar we doen het niet! *O* *O*
Exactly.. Ondertussen vermaak ik me met Gerard Butler en Jeffrey Dean Morgan :9~
pi_148527951
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

En Häagen en Dazs ;(
Ow ja :9 Dat heb ik op mn 2e dag op vakantie gegeten. Zat een hele grote winkel van in een mall. Vreselijk. Lekker.
pi_148528095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Awesome! jij zat toch ook in het verhuis klus bladiebla topic?
Yes! Is bij jou nu alles rond?

Thanks Sarabi!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148528129
quote:
[ afbeelding ]
O+ O+

Ik heb ook twee zwartwitjes O+
pi_148528301
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Yes! Is bij jou nu alles rond?

Thanks Sarabi!
Ja O+

Zullen in februari ergens wel gaan passeren.
pi_148530489
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja O+

Zullen in februari ergens wel gaan passeren.
Wachten ze tot er een bepaald percentage is verkocht?
pi_148530595
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Wachten ze tot er een bepaald percentage is verkocht?
Nee zijn al over de bouwdrempel alleen we passeren pas vlak voor ze beginnen met bouwen anders beginnen wij al met betalen terwijl ze nog niks gaan doen.
pi_148530762
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee zijn al over de bouwdrempel alleen we passeren pas vlak voor ze beginnen met bouwen anders beginnen wij al met betalen terwijl ze nog niks gaan doen.
Ahja, wel fijn. Bij ons hebben ze daar nu 3 maanden voor, ontbindende voorwaarden.

Morgen dagje markthal in Rotterdam :9 ben benieuwd naar de gezonde opties.
pi_148530929
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ahja, wel fijn. Bij ons hebben ze daar nu 3 maanden voor, ontbindende voorwaarden.

Morgen dagje markthal in Rotterdam :9 ben benieuwd naar de gezonde opties.
Ja precies hebben wij ook wel hoor maar gewoon de periode zo kort mogelijk houden ;)

En lekker.

Wij eten morgen avond een salade. Zo'n zin in
pi_148531707
Moet ik nu hier zijn om te lurken?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_148532339
Gezonde avond snackjes waren best lekker :) had wortel en komkommer in plakjes gesneden met klein snufje zout en peper. En schaaltje druiven erbij. Miste de ongezonde troep niet eens.
pi_148534191
Godskolere, voor mijn gevoel is het sinds 2015 begon kutweer :') Ik ga wel lichaamsbewegen als de wind niet als een tornado op mijn slaapkamer ramt hoor...

* DancingPhoebe draait zich nog eens tevreden om
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148534511
Yay, eerste week: -2,4 *O*
My salvation lies in your love..
  zaterdag 10 januari 2015 @ 09:09:51 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148534533
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godskolere, voor mijn gevoel is het sinds 2015 begon kutweer :') Ik ga wel lichaamsbewegen als de wind niet als een tornado op mijn slaapkamer ramt hoor...

* DancingPhoebe draait zich nog eens tevreden om
Dat dus, ik lig ook nog in m'n bed.

Gisteren naar de fysio was even heel heftig, hij waarschuwde al dat ik me zou voelen alsof er een trein over me heen gereden had. Dat klopte behoorlijk. Paar uurtjes later wel gaan paardrijden, dat mocht van hem ook gewoon, zo lang het geen pijn deed. Nou, dat duurde precies 10 minuten, dus na een half uur ben ik afgestapt. Pa van vriendlief heeft toen nog een keer m'n hele rug onder handen genomen en daarna kon ik redelijk slapen. Maandag weer terug naar de fysio :(

En qua eten was gisteren prima, zo maar even op de weegschaal en boodschappen doen voor de hele week.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148534560
quote:
[ afbeelding ]
Lief O+
Goedemorgen!
Gisteren minder gesnackt dan normaal dus gaat helemaal de goede kant op.
pi_148534959
Tink, wat fijn dat je mocht paardrijden. Voor de rest: -O-

Ik blijf gewoon verstandig doen dit weekend, ik kom er vanzelf wel achter wanneer ik een cheatmoment nodig heb. Of niet, nog beter.

Lijst:
O: smoothie van galia, rode bes, wortel, banaan, havermout, lijnzaad, kwark
T: eierkoek
L: 2 bruin met avocado en het laatste restje blauwe kaas. Karnemelk
T: restje curry van gisteren, 2 rijstwafels met kaas
A: gepofte aardappel, grote salade, falafel met kwarkwhiskeysaus
T: 2 zuurtjes
Spoilers!
pi_148534969
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
Moet ik nu hier zijn om te lurken?
Ja, hier is het gezellig!
Spoilers!
pi_148534978
Ja hey gaat er niemand iets minder gezonds eten dit weekend? Dan ga ik me straks nog schuldig voelen :P

Nah goed dat je er geen zin in hebt Lucky.
pi_148534990
:D Sorry!
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')