Lijkt me ook lastig hardlopen anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanmiddag leek het harder te waaien
Ja dat geeft er weer een extra dimensie aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig hardlopen anders.
Maar goed tijd voor allerlei hapjesen een gezellig avondje bij mijn ouders.
Heb ook aan hello fresh gedacht maar dan kom ik niet meer uit met mijn boodschappen begrotingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het toch zo bizar dat ik helemaal geen moeite hoef te doen om verstandig te eten, ik verbaas mezelf helemaal.
Wij hebben de Hello Fresh box. Dat zijn wel gezonde maaltijden maar gisteren en vandaag waren ze 700 kcal. Gisteren heb ik nauwelijks kaas over mijn eten gedaan, er was 75g voor 2 personen. Vandaag heb ik geen cashews over mijn curry gedaan. Ik heb nog een restje curry voor morgen
Wij zijn er echt heel content mee ja. Gezond, divers en precies het soort maaltijden waar wij van houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb ook aan hello fresh gedacht maar dan kom ik niet meer uit met mijn boodschappen begroting![]()
Schijnt wel echt goed te zijn hé?
Zijn de maaltijden groot genoeg?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij zijn er echt heel content mee ja. Gezond, divers en precies het soort maaltijden waar wij van houden.
Ik doe het vooral om weinig energie te hoeven stoppen in mijn maaltijden en alles er omheen zodat ik die energie voor andere zaken kan gebruiken. Maar het is vooral ideaal als je moeite hebt met bedenken wat je wilt eten of gewoon niet goed kunt koken. Maar het kost wel wat natuurlijk.
Ja, zeker wel. En wij zijn best grote eters. Ik moet er echt nier aan denken om 's avonds nog te snacken eigenlijk. Maar goed, ik heb net een half uur mijn bord leeg en lig er om 22.45 weer in dus heb er relatief weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zijn de maaltijden groot genoeg?
Mja ik vind het niet zo heel veel moeite om dingen te bedenken. Misschien doen we het nog wel eens. Maar met dubbele vaste lasten op komst even rustig aan de komende maanden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij zijn er echt heel content mee ja. Gezond, divers en precies het soort maaltijden waar wij van houden.
Ik doe het vooral om weinig energie te hoeven stoppen in mijn maaltijden en alles er omheen zodat ik die energie voor andere zaken kan gebruiken. Maar het is vooral ideaal als je moeite hebt met bedenken wat je wilt eten of gewoon niet goed kunt koken. Maar het kost wel wat natuurlijk.
Ik eet rond 5 uur al. Dat werkt voor mij het beste. En ik moet er nog even aan gewend raken maar daarna heb ik ook geen snacktrek meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. En wij zijn best grote eters. Ik moet er echt nier aan denken om 's avonds nog te snacken eigenlijk. Maar goed, ik heb net een half uur mijn bord leeg en lig er om 22.45 weer in dus heb er relatief weinig tijd voor.
Nou weet ik even niet meer wat jullie thuissituatie is maar veel alleenstaanden nemen een 3 maaltijden box voor 2 personen. Dat kost weinig meer dan voor 1 persoon en je hoeft maar 3x te koken.
Ahwww wat leuk om haar weer eens te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Tussendoortje voor TP (en misschien vindt Zeester haar ook wel lief)
[ afbeelding ]
Zwart witjes zijn t allerliefst, er ligt er bij mij op de bank ook 1 te slapen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[ afbeelding ]
Op zo'n moment mis ik m'n trouwe vrienden Haribo, Duyvis, Tony en Lay's gewoon een beetjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
Poesies
Ik ga mee met je blues zeester. lag al in bed, belt mn moederpffff. Nu natuurlijk weer klaarwakker. Waarom neem ik dan ook op, t is toch alleen maar gezeur....
Ik mis ben. En zn vriend jerry.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Zeester het volgende:
[..]
Op zo'n moment mis ik m'n trouwe vrienden Haribo, Duyvis, Tony en Lay's gewoon een beetje
En Häagen en Dazsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik mis ben. En zn vriend jerry.
Exactly.. Ondertussen vermaak ik me met Gerard Butler en Jeffrey Dean Morganquote:
Ow jaquote:
Yes! Is bij jou nu alles rond?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Awesome! jij zat toch ook in het verhuis klus bladiebla topic?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yes! Is bij jou nu alles rond?
Thanks Sarabi!
Wachten ze tot er een bepaald percentage is verkocht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja![]()
Zullen in februari ergens wel gaan passeren.
Nee zijn al over de bouwdrempel alleen we passeren pas vlak voor ze beginnen met bouwen anders beginnen wij al met betalen terwijl ze nog niks gaan doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wachten ze tot er een bepaald percentage is verkocht?
Ahja, wel fijn. Bij ons hebben ze daar nu 3 maanden voor, ontbindende voorwaarden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee zijn al over de bouwdrempel alleen we passeren pas vlak voor ze beginnen met bouwen anders beginnen wij al met betalen terwijl ze nog niks gaan doen.
Ja precies hebben wij ook wel hoor maar gewoon de periode zo kort mogelijk houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahja, wel fijn. Bij ons hebben ze daar nu 3 maanden voor, ontbindende voorwaarden.
Morgen dagje markthal in Rotterdamben benieuwd naar de gezonde opties.
Dat dus, ik lig ook nog in m'n bed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godskolere, voor mijn gevoel is het sinds 2015 begon kutweerIk ga wel lichaamsbewegen als de wind niet als een tornado op mijn slaapkamer ramt hoor...
* DancingPhoebe draait zich nog eens tevreden om
Liefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |