Exactly.. Ondertussen vermaak ik me met Gerard Butler en Jeffrey Dean Morganquote:
Ow jaquote:
Yes! Is bij jou nu alles rond?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Awesome! jij zat toch ook in het verhuis klus bladiebla topic?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Tussendoortje voor TP (en misschien vindt Zeester haar ook wel lief)
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yes! Is bij jou nu alles rond?
Thanks Sarabi!
Wachten ze tot er een bepaald percentage is verkocht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja![]()
Zullen in februari ergens wel gaan passeren.
Nee zijn al over de bouwdrempel alleen we passeren pas vlak voor ze beginnen met bouwen anders beginnen wij al met betalen terwijl ze nog niks gaan doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wachten ze tot er een bepaald percentage is verkocht?
Ahja, wel fijn. Bij ons hebben ze daar nu 3 maanden voor, ontbindende voorwaarden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee zijn al over de bouwdrempel alleen we passeren pas vlak voor ze beginnen met bouwen anders beginnen wij al met betalen terwijl ze nog niks gaan doen.
Ja precies hebben wij ook wel hoor maar gewoon de periode zo kort mogelijk houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahja, wel fijn. Bij ons hebben ze daar nu 3 maanden voor, ontbindende voorwaarden.
Morgen dagje markthal in Rotterdamben benieuwd naar de gezonde opties.
Dat dus, ik lig ook nog in m'n bed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godskolere, voor mijn gevoel is het sinds 2015 begon kutweerIk ga wel lichaamsbewegen als de wind niet als een tornado op mijn slaapkamer ramt hoor...
* DancingPhoebe draait zich nog eens tevreden om
Liefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Tussendoortje voor TP (en misschien vindt Zeester haar ook wel lief)
[ afbeelding ]
Geeft nietquote:
Ik ga vanavond naar die film met FOK!, daarna een meeting en daar eet ik een broodje pulled pork met patatjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey gaat er niemand iets minder gezonds eten dit weekend? Dan ga ik me straks nog schuldig voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |