I like your style.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dingen opensnijden, het vieze sap en de pitjes eruit lepelen, en volstoppen met roomkaas of mozzerella ofzo
Maar hun zal aanschrijven, dat zij zich onthouden van de dingen, die door de afgoden besmet zijn, en van hoererij, en van het verstikte, en van bloed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je het verkeerd als het niet lekker voelt en fout voelt.
Ik dacht dat jij van de vrouwen was?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Niks mis met een lekkere piemel.
Dat andere daar wil ik helemaal niet over nadenken
Why not both?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de vrouwen was?
Kapsalonquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
Het gaat zowaar niet over kapsalon.
[ afbeelding ]
Whateverquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar hun zal aanschrijven, dat zij zich onthouden van de dingen, die door de afgoden besmet zijn, en van hoererij, en van het verstikte, en van bloed.
Read more at https://ebible.com/staten(...)#K6uLid4ZMptfIL4Y.99
Dan kan ik nog wel van een lekkere piemel genietenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent je vriendin wel echt zat he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Niks mis met een lekkere piemel.
Dat andere daar wil ik helemaal niet over nadenken
Als het een lekkere piemel is maakt het toch niet uit?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent je vriendin wel echt zat he?
en wat zijn de andere 2?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef rival het volgende:
Goedenavond!
Tomaat staat in mijn top 3, van dingen die ik absoluut niet waardeer
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
Het gaat zowaar niet over kapsalon.
[ afbeelding ]
Beetje lullig G. :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent je vriendin wel echt zat he?
Daar hoort ook geen kaas bij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Lekkere piemel klinkt echt best heel vies.
Met paprika, tomaat en komkommerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Was goddomme een inkoppertjequote:
Ik moet dan meteen aan een hotdog denken op een of andere manierquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig kan ik altijd als excuus voor mijn redenaties aanvoeren dat ik een vrouw ben daarquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vergeet altijd dat op Amerikaanse fora zoveel mensen van die waardeloze huilies zijn die hun problemen en onkunde afschuiven op blanke mannen.
Zombiecaafsquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n cavia's krijgen zo'n bloedbadbek van tomaat
Wiens schuld is het dan wel (afgezien van hunzelf)?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vergeet altijd dat op Amerikaanse fora zoveel mensen van die waardeloze huilies zijn die hun problemen en onkunde afschuiven op blanke mannen.
Altijd al.quote:
Omdat ik hem daar nog nooit over gehoord heb.quote:
Ik wel, 4 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar nog nooit over gehoord heb.
Rode kool/bietjesquote:
Oooh, champignons zijn zooo lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:57 schreef rival het volgende:
[..]
Rode kool/bietjes
Champignons.
Er zijn wel meer dingen die ik niet waardeer maar die 3 krijg ik niet weg
Ik ben weer terug de kast in gegaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar nog nooit over gehoord heb.
champignons krijg ik ook niet weg. Die structuurquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:57 schreef rival het volgende:
[..]
Rode kool/bietjes
Champignons.
Ik eet juist veel champignons omdat ik bijna geen vlees eet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:57 schreef rival het volgende:
[..]
Rode kool/bietjes
Champignons.
Toen kwam ik nog niet zo actief op het forum.quote:
Ik eet nog liever gedroogde Mexicaantjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, champignons zijn zooo lekker!
Ik zal jou eens etenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet nog liever gedroogde Mexicaantjes
Je bent vrouw dus je kunt alles maken wat je wilt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik altijd als excuus voor mijn redenaties aanvoeren dat ik een vrouw ben daar
Zichzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wiens schuld is het dan wel (afgezien van hunzelf)?
De smaak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
champignons krijg ik ook niet weg. Die structuur
Dat verklaart de opmerking je opmerking wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben weer terug de kast in gegaanmaar even serieus ik ben bicurious en ik sluit seks met een man niet uit. Voorkeur gaat uit naar vrouwen dat dan weer wel
Haten op champignonsquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blanke mannenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent vrouw dus je kunt alles maken wat je wilt.
[..]
Zichzelf natuurlijk.
Net een hele discussie over of Warner Brothers meer vrouwen in hun film moet stoppen (uiteraard wordt deze discussie gekaapt door de negers om te huilen dat er te weinig negers in films zitten) en dat ze weigeren films te kijken waarin blanke mannen tegenover blanke mannen staan, omdat hun kinderen anders misschien een blanke man zouden willen zijn.![]()
Negers
Smeerpijpquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haten op champignons
Ik hou van ze![]()
Vleesquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eet juist veel champignons omdat ik bijna geen vlees eet.
Rode kool en andere soorten kan ik ook niet zo waarderen.
Platte slakkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik ergens anders tongen dan? :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom geef je dan nooit tong als we kusjes geven
kijk enzo gaat de wereld naar de @#$@#$@#quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zichzelf natuurlijk.
Net een hele discussie over of Warner Brothers meer vrouwen in hun film moet stoppen (uiteraard wordt deze discussie gekaapt door de negers om te huilen dat er te weinig negers in films zitten) en dat ze weigeren films te kijken waarin blanke mannen tegenover blanke mannen staan, omdat hun kinderen anders misschien een blanke man zouden willen zijn.![]()
Negers
Niet alle negers zijn zo gelukkig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zichzelf natuurlijk.
Negers
Hahaha dacht ik alquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een voorliefde voor het schimmelrijk :$
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik ergens anders tongen dan? :$
Wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:04 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik deed een schokkende ontdekking in OUD.
En dat is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:04 schreef Fascination het volgende:
Je ouders posten daarquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:04 schreef Fascination het volgende:
The horrorquote:
Ik houd van niemandquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haten op champignons
Ik hou van ze![]()
Zachtjes, de tease.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Niet zo bang zijn Hep, hij bijt niet hoor
Haha. Wel enigszins grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef Fascination het volgende:
Dat iemand die ik datete zwanger is van een holbewoner.Volgens mij zijn ze ook niet zo lang samen. Handig.
Ze heeft al een kind inmiddels toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef Fascination het volgende:
Dat iemand die ik datete zwanger is van een holbewoner.Volgens mij zijn ze ook niet zo lang samen. Handig.
Word er droevig van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha. Wel enigszins grappig.
Wat doe jij in OUD eigenlijk?
Ik wilde een facebookprofiel aanmaken voor mijn kat en dan een relatie met hem nemen, maar dacht dat dat een beetje te ver zou gaanquote:
Omg watquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde een facebookprofiel aanmaken voor mijn kat en dan een relatie met hem nemen, maar dacht dat dat een beetje te ver zou gaan
[..]
Ik wilde een facebookprofiel aanmaken voor mijn kat en dan een relatie met hem nemen, maar dacht dat dat een beetje te ver zou gaan
[..]
Als het op Facebook staat is het wel officieelquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dan denkt iedereen dat ik raar ben :$quote:
[..]
En nu niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dan denkt iedereen dat ik raar ben :$
Ik vind Loka niet raarquote:
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet nuchter op dat idee gekomen
Denk dat je dat wel weet, ja.quote:
Die was er dan wel 'quick' bij ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel weet, ja.
Ik ook. Alleen maar door het schema :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel weet, ja.
Gewoon doen. Doe ik t ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet nuchter op dat idee gekomen
Het is begin januari.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dus begin januari naar een feestje in amsterdam waar ik sowieso niet hip genoeg voor ben.
Ik gebruik het woord hip. Daar gaan we al
Net doen of je niet hip bent, dan ben je al hip.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dus begin januari naar een feestje in amsterdam waar ik sowieso niet hip genoeg voor ben.
Ik gebruik het woord hip. Daar gaan we al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |