Dan doe je het verkeerd als het niet lekker voelt en fout voelt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt als seks. Seks voelt niet lekker. Voelt fout. #sinner
En de andere 2?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef rival het volgende:
Goedenavond!
Tomaat staat in mijn top 3, van dingen die ik absoluut niet waardeer
wat? Seks voelt niet lekker? Apart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt als seks. Seks voelt niet lekker. Voelt fout. #sinner
De dingen opensnijden, het vieze sap en de pitjes eruit lepelen, en volstoppen met roomkaas of mozzerella ofzoquote:
Aantal dingen die voorbij zijn gekomen kunnen in kapsalon zittenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
Het gaat zowaar niet over kapsalon.
[ afbeelding ]
Dit wilde ik zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels en poepseks vermoed ik.
I like your style.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dingen opensnijden, het vieze sap en de pitjes eruit lepelen, en volstoppen met roomkaas of mozzerella ofzo
Maar hun zal aanschrijven, dat zij zich onthouden van de dingen, die door de afgoden besmet zijn, en van hoererij, en van het verstikte, en van bloed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je het verkeerd als het niet lekker voelt en fout voelt.
Ik dacht dat jij van de vrouwen was?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Niks mis met een lekkere piemel.
Dat andere daar wil ik helemaal niet over nadenken
Why not both?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de vrouwen was?
Kapsalonquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Whateverquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar hun zal aanschrijven, dat zij zich onthouden van de dingen, die door de afgoden besmet zijn, en van hoererij, en van het verstikte, en van bloed.
Read more at https://ebible.com/staten(...)#K6uLid4ZMptfIL4Y.99
Dan kan ik nog wel van een lekkere piemel genietenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent je vriendin wel echt zat he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Niks mis met een lekkere piemel.
Dat andere daar wil ik helemaal niet over nadenken
Als het een lekkere piemel is maakt het toch niet uit?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent je vriendin wel echt zat he?
en wat zijn de andere 2?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef rival het volgende:
Goedenavond!
Tomaat staat in mijn top 3, van dingen die ik absoluut niet waardeer
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje lullig G. :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent je vriendin wel echt zat he?
Daar hoort ook geen kaas bij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Lekkere piemel klinkt echt best heel vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |