Heerlijk is dat.quote:
Ik hou niet van de structuur van banaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van lekker vinden, het is het gevoel.
Lekker vind ik het wel namelijk
Ik had van die kleine tomaatjes gehaald en de eerste die ik nam was gelijk de laatste. Nasty.quote:
Cherrytomaatjes. Die zijn echt de shit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had van die kleine tomaatjes gehaald en de eerste die ik nam was gelijk de laatste. Nasty.
Oh ik zit lekker te bikken hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had van die kleine tomaatjes gehaald en de eerste die ik nam was gelijk de laatste. Nasty.
Ik vind ze lekker als ze volgesmeerd worden met kaasquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als seks. Seks voelt niet lekker. Voelt fout. #sinnerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van lekker vinden, het is het gevoel.
Lekker vind ik het wel namelijk
Spinaziequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef Fera het volgende:
Favo groenten zijn sperziebonen en broccoli.
Ik eet veel dingen zonder problemen als het ergens doorheen zit bij een gerecht. Maar zo los vind ik er niks aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind sommige kleuren gewoon niet staan bij voedsel, en bijvoorbeeld de geluiden en het gevoel aan de binnenkant van je wang die een paprika geeft als je erop kauwt zijn naar
Maar het is zo triest en niet vol te houden allemaal dat ik me er door de jaren heen wel overheen gezet heb. Nu ben ik best een makkelijke eter.
Ja soms voel je je vies he :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt als seks. Seks voelt niet lekker. Voelt fout. #sinner
Wat? :$ :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze lekker als ze volgesmeerd worden met kaas
Dan doe je het verkeerd als het niet lekker voelt en fout voelt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En de andere 2?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef rival het volgende:
Goedenavond!
Tomaat staat in mijn top 3, van dingen die ik absoluut niet waardeer
wat? Seks voelt niet lekker? Apart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
De dingen opensnijden, het vieze sap en de pitjes eruit lepelen, en volstoppen met roomkaas of mozzerella ofzoquote:
Aantal dingen die voorbij zijn gekomen kunnen in kapsalon zittenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
Het gaat zowaar niet over kapsalon.
[ afbeelding ]
Dit wilde ik zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels en poepseks vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |