Moet je eens komkommer eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, zelfs als ik een kilo cherrytomaatjes eet is dat nog maar 310 kcal
Wat voor dingen heb je nog meer dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar misschien is dit wel een van mijn gekke voedselmeningen ja.
Oh lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoete pannenkoeken. Dus met appel of rozijntjes oid.Of gewoon lekker met stroop. En natuurlijk slagroom ja.
Rum is optioneel.
Dat is een groene buis met water. Snap ook niet dat mensen dat vies kunnen vinden. Er is geen smaak die je kan hatenquote:
dat is echt 90 procent water of zo ja. Wel lekker.quote:
Daarom. Ik vind het zelf niet lekker om zo te eten. Omdat het niet echt smaak heeft. Wel fris om ergens doorheen te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een groene buis met water. Snap ook niet dat mensen dat vies kunnen vinden. Er is geen smaak die je kan haten
Ik vind het anders wel een eigen smaak hebben hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een groene buis met water. Snap ook niet dat mensen dat vies kunnen vinden. Er is geen smaak die je kan haten
structuur die vind ik niet fijn. Ik vind komkommer dus niet lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef Fera het volgende:
Komkommer met pindasaus is wel lekker.Maar dat is dan weer niet zo gezond.
O, dat is wel een goeie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef over_hedge het volgende:
Plakjes en dan wat peper en zout er op doen.
Tomaten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso, tomaten zijn ranzig.
Ik vind sommige kleuren gewoon niet staan bij voedsel, en bijvoorbeeld de geluiden en het gevoel aan de binnenkant van je wang die een paprika geeft als je erop kauwt zijn naarquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dingen heb je nog meer dan?
Jij de komkommer, ik de pindasaus. Ik over mijzelf wel op om het ongezonde op te etenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef Fera het volgende:
Komkommer met pindasaus is wel lekker.Maar dat is dan weer niet zo gezond.
quote:
neequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso, tomaten zijn ranzig.
Dat is toch met mozzarella en balsamico?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neeheb er net nog drie door het eten gegooid. En salade caprese
Rauwe paprika vind ik ook niet lekker, maar uit de pan wel. Nu gooi ik overal wel een paprika doorheen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind sommige kleuren gewoon niet staan bij voedsel, en bijvoorbeeld de geluiden en het gevoel aan de binnenkant van je wang die een paprika geeft als je erop kauwt zijn naar
Maar het is zo triest en niet vol te houden allemaal dat ik me er door de jaren heen wel overheen gezet heb. Nu ben ik best een makkelijke eter.
Ik eet ook eigenlijk alles wel, maar ik vind niet alles lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind sommige kleuren gewoon niet staan bij voedsel, en bijvoorbeeld de geluiden en het gevoel aan de binnenkant van je wang die een paprika geeft als je erop kauwt zijn naar
Maar het is zo triest en niet vol te houden allemaal dat ik me er door de jaren heen wel overheen gezet heb. Nu ben ik best een makkelijke eter.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch met mozzarella en balsamico?
Het is geen kwestie van lekker vinden, het is het gevoel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rauwe paprika vind ik ook niet lekker, maar uit de pan wel. Nu gooi ik overal wel een paprika doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |