Nog nooit benzo's gehad. Maar ik moet niet gaan zoeken voor een vervangende verslavingquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou eigenlijk liever een benzo eten dan een joint opsteken momenteel
#zetpilleefquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou eigenlijk liever een benzo eten dan een joint opsteken momenteel
Dat heb ik elke dag meerdere keren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb cravings naar een sigaret
Verstandige jongenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog nooit benzo's gehad. Maar ik moet niet gaan zoeken voor een vervangende verslaving
Omdat lekker. Behalve chocolademelk dan, want daar zit melk in en chocoladequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb alleen cravings naar pannenkoeken en warme chocolademelk vandaag. Geen idee waarom.
Lactosevrije melk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat lekker. Behalve chocolademelk dan, want daar zit melk in en chocolade
Goede combi welquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb alleen cravings naar pannenkoeken en warme chocolademelk vandaag. Geen idee waarom.
Zeker.quote:
Ik vind het gewoon niet lekker smaken, en het ziet er vies uitquote:
Was er vanaf komen dat ook maar...Al lukt dat uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rip het junkleef
Verslaafde worden is best wel simpel he?
Al 8 dagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Was er vanaf komen dat ook maar...Al lukt dat uiteindelijk wel.
Gekkie ben je toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker smaken, en het ziet er vies uit
Sowieso ziet drinken dat niet enigszins transparant is er gek uit.
Dat klinkt eigenlijk wel lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
daarom vodkaquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker smaken, en het ziet er vies uit
Sowieso ziet drinken dat niet enigszins transparant is er gek uit.
Iedereen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef over_hedge het volgende:
Hey gaat weer over drugs. Wie had dat verwacht.
Zoete pannenkoeken. Dus met appel of rozijntjes oid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel lekkerwat voor pannenkoek en wat op die pannenkoek? Wel slagroom bij chocolademelk beetje rum erin
quote:
Het is niet erg, maar wel een beetje apart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar misschien is dit wel een van mijn gekke voedselmeningen ja.
Groente kan je zowat onbeperkt etenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, zelfs als ik een kilo cherrytomaatjes eet is dat nog maar 310 kcal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |