Omdat lekker. Behalve chocolademelk dan, want daar zit melk in en chocoladequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb alleen cravings naar pannenkoeken en warme chocolademelk vandaag. Geen idee waarom.
Lactosevrije melk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat lekker. Behalve chocolademelk dan, want daar zit melk in en chocolade
Goede combi welquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb alleen cravings naar pannenkoeken en warme chocolademelk vandaag. Geen idee waarom.
Zeker.quote:
Ik vind het gewoon niet lekker smaken, en het ziet er vies uitquote:
Was er vanaf komen dat ook maar...Al lukt dat uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rip het junkleef
Verslaafde worden is best wel simpel he?
Al 8 dagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Was er vanaf komen dat ook maar...Al lukt dat uiteindelijk wel.
Gekkie ben je toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker smaken, en het ziet er vies uit
Sowieso ziet drinken dat niet enigszins transparant is er gek uit.
Dat klinkt eigenlijk wel lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
daarom vodkaquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker smaken, en het ziet er vies uit
Sowieso ziet drinken dat niet enigszins transparant is er gek uit.
Iedereen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef over_hedge het volgende:
Hey gaat weer over drugs. Wie had dat verwacht.
Zoete pannenkoeken. Dus met appel of rozijntjes oid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel lekkerwat voor pannenkoek en wat op die pannenkoek? Wel slagroom bij chocolademelk beetje rum erin
quote:
Het is niet erg, maar wel een beetje apart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar misschien is dit wel een van mijn gekke voedselmeningen ja.
Groente kan je zowat onbeperkt etenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, zelfs als ik een kilo cherrytomaatjes eet is dat nog maar 310 kcal
Moet je eens komkommer eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, zelfs als ik een kilo cherrytomaatjes eet is dat nog maar 310 kcal
Wat voor dingen heb je nog meer dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar misschien is dit wel een van mijn gekke voedselmeningen ja.
Oh lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoete pannenkoeken. Dus met appel of rozijntjes oid.Of gewoon lekker met stroop. En natuurlijk slagroom ja.
Rum is optioneel.
Dat is een groene buis met water. Snap ook niet dat mensen dat vies kunnen vinden. Er is geen smaak die je kan hatenquote:
dat is echt 90 procent water of zo ja. Wel lekker.quote:
Daarom. Ik vind het zelf niet lekker om zo te eten. Omdat het niet echt smaak heeft. Wel fris om ergens doorheen te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een groene buis met water. Snap ook niet dat mensen dat vies kunnen vinden. Er is geen smaak die je kan haten
Ik vind het anders wel een eigen smaak hebben hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een groene buis met water. Snap ook niet dat mensen dat vies kunnen vinden. Er is geen smaak die je kan haten
structuur die vind ik niet fijn. Ik vind komkommer dus niet lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |