SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gooien met dingen uit boosheid heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Fera het volgende:[/b]
[..]
Vertrouw me tijn, mannen gooien net zo hard met dingen. Ik heb het meegemaakt.
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Je kan het.
Gooien met dingen uit boosheid heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Fera het volgende:[/b]
[..]
Vertrouw me tijn, mannen gooien net zo hard met dingen. Ik heb het meegemaakt.
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Je kan het.
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit zo boos geweest dat ik met dingen ging gooien in iemands aanwezigheid, ik stuur ze dan altijd weg
Leuke MIquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:29 schreef Fera het volgende:
Ik zit uit verveling het gifje in de OP na te doen.
Oh. My. God.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:29 schreef Fera het volgende:
Ik zit uit verveling het gifje in de OP na te doen.
Wil mijn leidinggevende nooit doen. Eikelquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit zo boos geweest dat ik met dingen ging gooien in iemands aanwezigheid, ik stuur ze dan altijd weg
Geen idee, ik heb er geen spiegel bij. Misschien ziet het er wel niet uit.quote:
Goed zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Gooien met dingen uit boosheid heb ik nog nooit gedaan.
Ik hoop het
Het is zo raar. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar het vooruitzicht naar dat spul is zo leuk.quote:
Welke? Sowieso eentje met snoer, die kun je weer terughalenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik wel, daarom heb ik mijn laatste koptelefoon uitgezocht op bouwkwaliteit.
Rip het junkleefquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zo raar. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar het vooruitzicht naar dat spul is zo leuk.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben een drugsverslaafde
Erkennen is de eerste stap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zo raar. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar het vooruitzicht naar dat spul is zo leuk.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben een drugsverslaafde
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Erkennen is de eerste stap.
Een goede dealer vinden de tweede.
Ik heb cravings naar een sigaretquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rip het junkleef
Verslaafde worden is best wel simpel he?
Sennheiser HD-25 IIquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke? Sowieso eentje met snoer, die kun je weer terughalen
Ja best wel, ik kan dus wel IETSquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rip het junkleef
Verslaafde worden is best wel simpel he?
[..]
[..]
Nog nooit benzo's gehad. Maar ik moet niet gaan zoeken voor een vervangende verslavingquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou eigenlijk liever een benzo eten dan een joint opsteken momenteel
#zetpilleefquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou eigenlijk liever een benzo eten dan een joint opsteken momenteel
Dat heb ik elke dag meerdere keren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb cravings naar een sigaret
Verstandige jongenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog nooit benzo's gehad. Maar ik moet niet gaan zoeken voor een vervangende verslaving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |