kijk enzo gaat de wereld naar de @#$@#$@#quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent vrouw dus je kunt alles maken wat je wilt.
[..]
Zichzelf natuurlijk.
Net een hele discussie over of Warner Brothers meer vrouwen in hun film moet stoppen (uiteraard wordt deze discussie gekaapt door de negers om te huilen dat er te weinig negers in films zitten) en dat ze weigeren films te kijken waarin blanke mannen tegenover blanke mannen staan, omdat hun kinderen anders misschien een blanke man zouden willen zijn.![]()
Negers
Niet alle negers zijn zo gelukkig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent vrouw dus je kunt alles maken wat je wilt.
[..]
Zichzelf natuurlijk.
Net een hele discussie over of Warner Brothers meer vrouwen in hun film moet stoppen (uiteraard wordt deze discussie gekaapt door de negers om te huilen dat er te weinig negers in films zitten) en dat ze weigeren films te kijken waarin blanke mannen tegenover blanke mannen staan, omdat hun kinderen anders misschien een blanke man zouden willen zijn.![]()
Negers
Hahaha dacht ik alquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een voorliefde voor het schimmelrijk :$
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik ergens anders tongen dan? :$
Wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:04 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik deed een schokkende ontdekking in OUD.
En dat is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:04 schreef Fascination het volgende:
Je ouders posten daarquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:04 schreef Fascination het volgende:
The horrorquote:
Ik houd van niemandquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haten op champignons
Ik hou van ze![]()
Zachtjes, de tease.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Niet zo bang zijn Hep, hij bijt niet hoor
Haha. Wel enigszins grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef Fascination het volgende:
Dat iemand die ik datete zwanger is van een holbewoner.Volgens mij zijn ze ook niet zo lang samen. Handig.
Ze heeft al een kind inmiddels toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef Fascination het volgende:
Dat iemand die ik datete zwanger is van een holbewoner.Volgens mij zijn ze ook niet zo lang samen. Handig.
Word er droevig van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha. Wel enigszins grappig.
Wat doe jij in OUD eigenlijk?
Ik wilde een facebookprofiel aanmaken voor mijn kat en dan een relatie met hem nemen, maar dacht dat dat een beetje te ver zou gaanquote:
Omg watquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |