http://www.lemonde.fr/soc(...)do_4550635_3224.htmlquote:
Geen van de genoemde gebeurtenissen vinden echter plaats met het doel een samenleving te ontwrichten/afbreken. Geen van de genoemde gebeurtenissen wordt door politici aangegrepen voor een verdere inperking van rechten, verdergaande inbreuk op de privesfeer van alle burgers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De kans dat je betrokken raakt bij een auto-ongeluk, slachtoffer wordt van een medische misser of doodgemaakt wordt door je psychotische buurman is een stuk groter, maar ach, kleinigheidje.
Dat is waarschijnlijk meer een verwijzing naar de ideologie dan de koran als boek. Hoeveel mensen zijn er gestorven doordat Hitler op hen ging zitten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een domme tekst, je kunt alleen voor korannen zwichten als je het gewicht niet kunt dragen.
dus dan vinden ze het allemaal leuk wat er in dat blad staat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat de bevolking niet op de been is om ook de Moslims bij te staan. Had zo mooi gestaan op de pamfletten:
"Ik ben Moslim. Ik ben Charlie"²
dat is er. Wanneer men het over een "islamiste" heeft, gaat het over een extremist en niet over de doorsnee moslim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is er niet een verschil tussen een islamist en een moslim?
Ik vind de mate waarin je dit soort dingen compleet uit z'n verband trekt om te waarschuwen voor geweld vrij grappig. De situatie in Frankrijk natuurlijk allesbehalve.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geen van de genoemde gebeurtenissen vinden echter plaats met het doel een samenleving te ontwrichten/afbreken. Geen van de genoemde gebeurtenissen wordt door politici aangegrepen voor een verdere inperking van rechten, verdergaande inbreuk op de privesfeer van alle burgers.
Maar ik ben blij dat je het gezien de PI's allemaal zo leuk/grappig vindt.
"ik ben moslim en verwerp de terroristische aanslag in parijs"quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat de bevolking niet op de been is om ook de Moslims bij te staan. Had zo mooi gestaan op de pamfletten:
Was dat niet dat land waar kritische journalisten de bak in draaien en de islamistische president democratie beziet als de trein die hij neemt tot hij z´n bestemmning bereikt heeft?quote:
Dat past niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zou kunnen maar dan schaar je eigenlijk wel iedereen die dat boek zou lezen over één kam terwijl het naar mijn mening altijd de mensen zelf zijn die verantwoordelijk zijn voor wat ze doen met wat ze lezen. Het blijft dus een domme tekst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk meer een verwijzing naar de ideologie dan de koran als boek. Hoeveel mensen zijn er gestorven doordat Hitler op hen ging zitten?
het was niet bekend of ze in een huis zaten, er werd gewoon systematisch alles afgezochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef kawa4 het volgende:
nog spannende ontwikkelingen vanaf 17:00,
ik lees dat ze nou ergens in de bossen zijn?
hoe the hell zijn ze dan uit dat huis ontsnapt ( of zaten ze nooit in een huis)
Zuurgraad over 9000.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was dat niet dat land waar kritische journalisten de bak in draaien en de islamistische president democratie beziet als de trein die hij neemt tot hij z´n bestemmning bereikt heeft?
quote:Anonymous belooft tegenaanval
Het hackerscollectief Anonymous heeft ervoor gewaarschuwd dat het van plan is 'Charlie Hebdo te wreken'. Het belooft een 'frontale en massale reactie' van zijn kant. Voorlopig zijn de hackers dit van plan door jihadistische sites te blokkeren.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01464120
Ik vind de manier waarop jij enig en ieder verband, al dan niet bewust, weigert te zien/erkennen ronduit stuitend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind de mate waarin je dit soort dingen compleet uit z'n verband trekt om te waarschuwen voor geweld vrij grappig. De situatie in Frankrijk natuurlijk allesbehalve.
Ze lachen je uit waar je bijstaat, rechter of niet. Maar xa1pt weigert een probleem/verband te zien. Incidenten. "Tristan, Breivik."quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Deze hele vertoning van begin tot eind. Eigenlijk vrijwel het gehele item maar daarbinnen met name het aangegeven fragment. Dat het tot dit punt heeft kunnen komen in Nederland en men er vervolgens ook nog blij mee is/zegt te zijn vanuit het OM. (Dat van de verdediging geloof ik wel, maar gezien zijn afkomst en "kafir" zijn ook triest.) De zichtbare machteloosheid van deze rechter nadat de hogere macht - de enige wetgever die deze mensen erkennen - nog even aangeroepen is, zijn grootheid luidkeels benadrukt. In de rechtszaal.
In ieder geval de schreeuwer had verwijderd moeten worden en gelaatsbedekkende kledij zou op de eerste plaats al niet toegestaan moeten zijn in het openbaar en zeker niet in een rechtszaal.
Dit land is doodziek.
dus ze weten nog niet 100% zeker in welk gebied ze moeten zitten dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
het was niet bekend of ze in een huis zaten, er werd gewoon systematisch alles afgezocht
Veel geknal maar weinig bloed.... voor een AK-47quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef SuperFood het volgende:
[..]
daar had het veel van weg op dat filmpje dat ik gezien heb.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:28 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Veel geknal maar weinig bloed.... voor een AK-47
Gaan ze Twitter en Youtube ook aanvallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Anonymous belooft tegenaanval
Het hackerscollectief Anonymous heeft ervoor gewaarschuwd dat het van plan is 'Charlie Hebdo te wreken'. Het belooft een 'frontale en massale reactie' van zijn kant. Voorlopig zijn de hackers dit van plan door jihadistische sites te blokkeren.
Lichten van Eiffeltoren gedoofdquote:
Daar hebben ze het over witte of zwarte buitenspiegels van die Citroen.... was gewoon chrome!quote:
Is er nog nieuws? Was vanaf 1630 wegquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lichten van Eiffeltoren gedoofd
Uit eerbetoon voor de slachtoffers van de aanslag op Charlie Hebdo zijn de lichten van de Eiffeltoren donderdagavond gedoofd. Op verschillende plaatsen in Europa vonden ook wakes plaats.
[ afbeelding ]
De bossen/omgeving van Longepont wordt nog steeds uitgekamt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er nog nieuws? Was vanaf 1630 weg
Ik had het al een tijd terug gepost, maar toen was er nog geen foto bijquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er nog nieuws? Was vanaf 1630 weg
ze vermoeden nu dus dat grote stuk bosquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dus ze weten nog niet 100% zeker in welk gebied ze moeten zitten dan?
duurt toch al wel behoorlijk voordat ze gepakt zijn
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bossen/omgeving van Longepont wordt nog steeds uitgekamt.
Voor de verdachten van gister ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bossen/omgeving van Longepont wordt nog steeds uitgekamt.
Yep, zijn dus goed mogelijk toch lone wolves.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef kawa4 het volgende:
nog spannende ontwikkelingen vanaf 17:00,
ik lees dat ze nou ergens in de bossen zijn?
Islamist: An Islamic revivalist movement, often characterized by moral conservatism, literalism, and the attempt to implement Islamic values in all spheres of life.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef crv het volgende:
Lyon gaat de "goede" kant op![]()
[ afbeelding ]
Voor de verdachten van gisteren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Voor de verdachten van gister ?
En is er al iets bekend over de verdachte van vanochtend ?
Zou vanavond de gordijnen maar dicht doen en alle deuren en ramen controleren voor je naar bed gaat..quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jij enig en ieder verband, al dan niet bewust, weigert te zien/erkennen ronduit stuitend.
http://download.omroep.nl(...)p4?start=190&end=267
Kijk deze video eens.
Wat er in mijn beleving mis mee is:
[..]
Ze lachen je uit waar je bijstaat, rechter of niet. Maar xa1pt weigert een probleem/verband te zien. Incidenten. "Tristan, Breivik."Duizenden van dit soort types lopen er rond hier.
![]()
daar wordt ook nog naar gezochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Voor de verdachten van gister ?
En is er al iets bekend over de verdachte van vanochtend ?
Wat een vreemde plek om je in zo'n bos te gaan verstoppenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de verdachten van gisteren.
Ik begreep dat voor de aanslag van vanochtend 2 verdachten zijn aangehouden.
Je zou zeggen dat ze met helicopters, infrarood, warmte waarnemend camera's en een gigantische mankracht dit klusje wel zouden moeten kunnen klaren. Of allang hadden moeten klaren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
ze vermoeden nu dus dat grote stuk bos
Ah, dank je dan had ik dat verkeerd begrepen.quote:
Dat deze mensen het niet op jou persoonlijk maar op je samenleving voorzien hebben is geen argument.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou vanavond de gordijnen maar dicht doen en alle deuren en ramen controleren voor je naar bed gaat..
Dit dus, als ze in het donker in een bos zitten lijkt me dat het niet heel lang kan duren voordat ze gevonden worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze met helicopters, infrarood, warmte waarnemend camera's en een gigantische mankracht dit klusje wel zouden moeten kunnen klaren. Of allang hadden moeten klaren.
Ik zei om vier uur al dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze met helicopters, infrarood, warmte waarnemend camera's en een gigantische mankracht dit klusje wel zouden moeten kunnen klaren. Of allang hadden moeten klaren.
ja dat lijkt mij ook ja ( als je af en toe die beelden op tv ziet van auto achtervolgingen waarbij de bestuurders uitstappen en verder rennen, die zijn ook zichbaar op die infra rood beelden)quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit. Sowieso kunnen ze het bos omsingelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar is het toch lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ruim 13.000 hectare, niet heel klein dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat een vreemde plek om je in zo'n bos te gaan verstoppen
Waarschijnlijk hebben ze een kilometers lange tunnel daar en zijn ze nu al lang verdwenen met hun kernwapen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit. Sowieso kunnen ze het bos omsingelen.
Dan was er al een visual van de verdachten, en/of wist men tot op een paar meter nauwkeurig waar ze zich bevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook ja ( als je af en toe die beelden op tv ziet van auto achtervolgingen waarbij de bestuurders uitstappen en verder rennen, die zijn ook zichbaar op die infra rood beelden)
Heb sowieso het idee dat er maar een beetje gezocht/rondgedwaald is voor de bühne vandaag. Het valt ook niet mee om te erkennen dat je werkelijk geen benul hebt waar je moet zoeken en dat er geen relevante inlichtingen voor handen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef Nibb-it het volgende:
Le point sur la situation dans la zone de Longpont : Selon notre journaliste sur place, la trentaine de véhicules de police qui étaient déployées sur place sont en train de quitter la zone. - le Monde.
De politie vertrekt.
Wanneer komt er een AIVD rapporteer knop?quote:
Nja het moet wel idioot zijn willen ze hier ongezien uitkomen. Als ze er zitten natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruim 13.000 hectare, niet heel klein dushttp://fr.wikipedia.org/wiki/For%C3%AAt_de_Retz
En die BUK installatie dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze een kilometers lange tunnel daar en zijn ze nu al lang verdwenen met hun kernwapen.
Als wij fokkers het voor het zeggen hadden was het allang geregeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar is het toch lastig
Welk verband heb je het over? Je zegt tegen Koos dat we hier wel bang moeten zijn voor onze islamitische buurman omdat er duizenden sympathisanten in Nederland zijn. Maar er heeft nog geen enkele sympathisant geweld in Nederland ingezet. Dus ik begrijp je angst niet, ik vind het eerder vrij kwalijk dat je ervoor waarschuwt omdat je dit totaal uit z'n proporties trekt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jij enig en ieder verband, al dan niet bewust, weigert te zien/erkennen ronduit stuitend.
Wat is er mis mee? Het gaat over de doodgeschoten agent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Wanneer komt er een AIVD rapporteer knop?
Dat is wat lastiger dan jij vermoed. Als je weet hoe je jouw sporen kan minimaliseren en een leuk plekje uitzoekt, liefst in een grot of op een andere manier ondergronds, kun je best een tijdje zoek blijven. Zeker als je de locatie hebt uitgezocht en er al voer en water klaarstaat. Ga dat maar zoeken met je warmtecamera, daar waar het wildleven een veel sterker signaal geeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja vanaf hier is ook wel makkelijk lullen idd :pquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als wij fokkers het voor het zeggen hadden was het allang geregeld.
Jawel man, mooi symmetrisch ook.quote:
Vooral dat tweede is natuurlijk maar de vraag, voor hetzelfde geld zitten ze al in België.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het moet wel idioot zijn willen ze hier ongezien uitkomen. Als ze er zitten natuurlijk
Ah, ik begon me al zorgen te maken. Bedankt voor dit verhelderende stukjequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef SuperFood het volgende:
ze gaan gepakt worden dit is te groot om stil te blijven. iemand gaan praten en dan gaan ze voor de bijl.
Kun je niet naar maroc.nl gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Het gaat over de doodgeschoten agent.
Ik vind het wel sneu voor de Franse. De hele wereld kijkt mee en zij proberen met alles wat ze hebben en weten die verdachte te pakken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat tweede is natuurlijk maar de vraag, voor hetzelfde geld zitten ze al in België.
Beatrice de Graaf wist in De wereld draait door vrij aannemelijk te maken dat de daders 'leader-led' zijn, zoals ze dat noemde. (Niet dat ze daar nou ontzettend van overtuigd was, maar ze somde wat gegevens op die daarop zouden kunnen duiden.)quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Yep, zijn dus goed mogelijk toch lone wolves.
Precies. Vond het ook totaal niet logisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt erop dat de daders proberen uit de handen te blijven van de politie, anders waren ze de stad niet ontvlucht maar hadden ze geprobeerd elders nog een aanslag te plegen (zoals Breivik). Daarom is het ook vreemd dat ze vanochtend een overval op een tankstation hebben gepleegd. Daardoor vielen ze enorm op en had de politie weer concreet idee waar ze uithouden. Je zou denken dat je beter 's nachts ergens op een verlaten parkeerplaats een auto kan stelen als je een auto met brandstof zoekt en je niet wilt opvallen.
Ze zijn niet voor niets al uren stil...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor de Franse. De hele wereld kijkt mee en zij proberen met alles wat ze hebben en weten die verdachte te pakken.
Misschien hadden ze ook trek in Snickers en cola?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt erop dat de daders proberen uit de handen te blijven van de politie, anders waren ze de stad niet ontvlucht maar hadden ze geprobeerd elders nog een aanslag te plegen (zoals Breivik). Daarom is het ook vreemd dat ze vanochtend een overval op een tankstation hebben gepleegd. Daardoor vielen ze enorm op en had de politie weer concreet idee waar ze uithouden. Je zou denken dat je beter 's nachts ergens op een verlaten parkeerplaats een auto kan stelen als je een auto met brandstof zoekt en je niet wilt opvallen.
Daarmee wordt bedoeld dat er ergens anders iemand de opdrachten geeft ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Beatrice de Graaf wist in De wereld draait door vrij aannemelijk te maken dat de daders 'leader-led' zijn, zoals ze dat noemde. (Niet dat ze daar nou ontzettend van overtuigd was, maar ze somde wat gegevens op die daarop zouden kunnen duiden.)
Misschien zijn de echte daders al opgepakt door de Nederlandse politie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat tweede is natuurlijk maar de vraag, voor hetzelfde geld zitten ze al in België.
Meer dan 24 uur niet geslapen maakt je minder scherp.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Vond het ook totaal niet logisch.
Zou kunnen als ze dat allemaal hebben voorbereid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is wat lastiger dan jij vermoed. Als je weet hoe je jouw sporen kan minimaliseren en een leuk plekje uitzoekt, liefst in een grot of op een andere manier ondergronds, kun je best een tijdje zoek blijven. Zeker als je de locatie hebt uitgezocht en er al voer en water klaarstaat. Ga dat maar zoeken met je warmtecamera, daar waar het wildleven een veel sterker signaal geeft.
Ik blijf erbij dat het mogelijk is dat zij dat niet waren. Dit zijn vreselijke lui, maar dit is wel erg tot in de puntjes gepland. Anders kun je niet uit handen van de politie blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef Jojoke het volgende:
Las 88 duizend man op de been toch ? Ik vind het oprecht naar voor ze.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor niets al uren stil...
wat ik begreep is dat bewust. telefoonnet schijnt ook afgeschakeld te zijn daar in de regioquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor niets al uren stil...
Je hebt een punt. Ik reageerde puur op de post van Koos die ik aanzag voor een zoveelste bagatelliserende post van zijn kant. Bleek toch verrassend inhoudelijk in te gaan op de onzin in de post waarop hij reageerde.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welk verband heb je het over? Je zegt tegen Koos dat we hier wel bang moeten zijn voor onze islamitische buurman omdat er duizenden sympathisanten in Nederland zijn. Maar er heeft nog geen enkele sympathisant geweld in Nederland ingezet. Dus ik begrijp je angst niet, ik vind het eerder vrij kwalijk dat je ervoor waarschuwt omdat je dit totaal uit z'n proporties trekt.
Ja. Ze stelde het tegenover 'leaderless' (zogenaamde 'zelfontbranders'). Volgens haar zou het dan waarschijnlijk om Al Qaida gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarmee wordt bedoeld dat er ergens anders iemand de opdrachten geeft ?
broodje ham misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien hadden ze ook trek in Snickers en cola?
Dat ook. Al denk ik dat ze zon adrenaline door hun lichaam hebben lopen dat ze nog wel verstandige beslissingen kunnen maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meer dan 24 uur niet geslapen maakt je minder scherp.²
Die schutter in Pennsylvania hield het ook een paar weken uit. Een overmacht hoeft niet per se allesbepalend te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het moet wel idioot zijn willen ze hier ongezien uitkomen.
En wie is deze vrouw? Op wat zij zegt is ook niet vreemd toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja. Ze stelde het tegenover 'leaderless' (zogenaamde 'zelfontbranders'). Volgens haar zou het dan waarschijnlijk om Al Qaida gaan.
Ik weet niet of ze het zoekgebied al hebben uitgebreid, volgens mij zoeken ze alleen in Ile De France en Pacardie. Al zal daar buiten richting het noorden nog wel meer worden gezocht, het land is iets groter en makkelijk om in te verdwijnen dan Nederland.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las 88 duizend man op de been toch ? Ik vind het oprecht naar voor ze.
Hmm mja. Heb er ook geen ervaring mee idd. Dit zijn sowieso geen amateurs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die schutter in Pennsylvania hield het ook een paar weken uit. Een overmacht hoeft per se niet allesbepalend te zijn.
Ja, zei ik al eerder, je wilt de voortvluchtigen niet wijzer maken dan ze al zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
wat ik begreep is dat bewust. telefoonnet schijnt ook afgeschakeld te zijn daar in de regio
Dat siert je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik reageerde puur op de post van Koos die ik aanzag voor een zoveelste bagatelliserende post van zijn kant. Bleek toch verrassend inhoudelijk in te gaan op de onzin in de post waarop hij reageerde.Excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |