dus ze weten nog niet 100% zeker in welk gebied ze moeten zitten dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
het was niet bekend of ze in een huis zaten, er werd gewoon systematisch alles afgezocht
Veel geknal maar weinig bloed.... voor een AK-47quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef SuperFood het volgende:
[..]
daar had het veel van weg op dat filmpje dat ik gezien heb.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:28 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Veel geknal maar weinig bloed.... voor een AK-47
Gaan ze Twitter en Youtube ook aanvallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Anonymous belooft tegenaanval
Het hackerscollectief Anonymous heeft ervoor gewaarschuwd dat het van plan is 'Charlie Hebdo te wreken'. Het belooft een 'frontale en massale reactie' van zijn kant. Voorlopig zijn de hackers dit van plan door jihadistische sites te blokkeren.
Lichten van Eiffeltoren gedoofdquote:
Daar hebben ze het over witte of zwarte buitenspiegels van die Citroen.... was gewoon chrome!quote:
Is er nog nieuws? Was vanaf 1630 wegquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lichten van Eiffeltoren gedoofd
Uit eerbetoon voor de slachtoffers van de aanslag op Charlie Hebdo zijn de lichten van de Eiffeltoren donderdagavond gedoofd. Op verschillende plaatsen in Europa vonden ook wakes plaats.
[ afbeelding ]
De bossen/omgeving van Longepont wordt nog steeds uitgekamt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er nog nieuws? Was vanaf 1630 weg
Ik had het al een tijd terug gepost, maar toen was er nog geen foto bijquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er nog nieuws? Was vanaf 1630 weg
ze vermoeden nu dus dat grote stuk bosquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dus ze weten nog niet 100% zeker in welk gebied ze moeten zitten dan?
duurt toch al wel behoorlijk voordat ze gepakt zijn
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bossen/omgeving van Longepont wordt nog steeds uitgekamt.
Voor de verdachten van gister ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bossen/omgeving van Longepont wordt nog steeds uitgekamt.
Yep, zijn dus goed mogelijk toch lone wolves.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef kawa4 het volgende:
nog spannende ontwikkelingen vanaf 17:00,
ik lees dat ze nou ergens in de bossen zijn?
Islamist: An Islamic revivalist movement, often characterized by moral conservatism, literalism, and the attempt to implement Islamic values in all spheres of life.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef crv het volgende:
Lyon gaat de "goede" kant op![]()
[ afbeelding ]
Voor de verdachten van gisteren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Voor de verdachten van gister ?
En is er al iets bekend over de verdachte van vanochtend ?
Zou vanavond de gordijnen maar dicht doen en alle deuren en ramen controleren voor je naar bed gaat..quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jij enig en ieder verband, al dan niet bewust, weigert te zien/erkennen ronduit stuitend.
http://download.omroep.nl(...)p4?start=190&end=267
Kijk deze video eens.
Wat er in mijn beleving mis mee is:
[..]
Ze lachen je uit waar je bijstaat, rechter of niet. Maar xa1pt weigert een probleem/verband te zien. Incidenten. "Tristan, Breivik."Duizenden van dit soort types lopen er rond hier.
![]()
daar wordt ook nog naar gezochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Voor de verdachten van gister ?
En is er al iets bekend over de verdachte van vanochtend ?
Wat een vreemde plek om je in zo'n bos te gaan verstoppenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de verdachten van gisteren.
Ik begreep dat voor de aanslag van vanochtend 2 verdachten zijn aangehouden.
Je zou zeggen dat ze met helicopters, infrarood, warmte waarnemend camera's en een gigantische mankracht dit klusje wel zouden moeten kunnen klaren. Of allang hadden moeten klaren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
ze vermoeden nu dus dat grote stuk bos
Ah, dank je dan had ik dat verkeerd begrepen.quote:
Dat deze mensen het niet op jou persoonlijk maar op je samenleving voorzien hebben is geen argument.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou vanavond de gordijnen maar dicht doen en alle deuren en ramen controleren voor je naar bed gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |