Dit dus, als ze in het donker in een bos zitten lijkt me dat het niet heel lang kan duren voordat ze gevonden worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze met helicopters, infrarood, warmte waarnemend camera's en een gigantische mankracht dit klusje wel zouden moeten kunnen klaren. Of allang hadden moeten klaren.
Ik zei om vier uur al dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze met helicopters, infrarood, warmte waarnemend camera's en een gigantische mankracht dit klusje wel zouden moeten kunnen klaren. Of allang hadden moeten klaren.
ja dat lijkt mij ook ja ( als je af en toe die beelden op tv ziet van auto achtervolgingen waarbij de bestuurders uitstappen en verder rennen, die zijn ook zichbaar op die infra rood beelden)quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit. Sowieso kunnen ze het bos omsingelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar is het toch lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ruim 13.000 hectare, niet heel klein dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat een vreemde plek om je in zo'n bos te gaan verstoppen
Waarschijnlijk hebben ze een kilometers lange tunnel daar en zijn ze nu al lang verdwenen met hun kernwapen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit. Sowieso kunnen ze het bos omsingelen.
Dan was er al een visual van de verdachten, en/of wist men tot op een paar meter nauwkeurig waar ze zich bevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook ja ( als je af en toe die beelden op tv ziet van auto achtervolgingen waarbij de bestuurders uitstappen en verder rennen, die zijn ook zichbaar op die infra rood beelden)
Heb sowieso het idee dat er maar een beetje gezocht/rondgedwaald is voor de bühne vandaag. Het valt ook niet mee om te erkennen dat je werkelijk geen benul hebt waar je moet zoeken en dat er geen relevante inlichtingen voor handen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef Nibb-it het volgende:
Le point sur la situation dans la zone de Longpont : Selon notre journaliste sur place, la trentaine de véhicules de police qui étaient déployées sur place sont en train de quitter la zone. - le Monde.
De politie vertrekt.
Wanneer komt er een AIVD rapporteer knop?quote:
Nja het moet wel idioot zijn willen ze hier ongezien uitkomen. Als ze er zitten natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruim 13.000 hectare, niet heel klein dushttp://fr.wikipedia.org/wiki/For%C3%AAt_de_Retz
En die BUK installatie dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze een kilometers lange tunnel daar en zijn ze nu al lang verdwenen met hun kernwapen.
Als wij fokkers het voor het zeggen hadden was het allang geregeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar is het toch lastig
Welk verband heb je het over? Je zegt tegen Koos dat we hier wel bang moeten zijn voor onze islamitische buurman omdat er duizenden sympathisanten in Nederland zijn. Maar er heeft nog geen enkele sympathisant geweld in Nederland ingezet. Dus ik begrijp je angst niet, ik vind het eerder vrij kwalijk dat je ervoor waarschuwt omdat je dit totaal uit z'n proporties trekt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jij enig en ieder verband, al dan niet bewust, weigert te zien/erkennen ronduit stuitend.
Wat is er mis mee? Het gaat over de doodgeschoten agent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Wanneer komt er een AIVD rapporteer knop?
Dat is wat lastiger dan jij vermoed. Als je weet hoe je jouw sporen kan minimaliseren en een leuk plekje uitzoekt, liefst in een grot of op een andere manier ondergronds, kun je best een tijdje zoek blijven. Zeker als je de locatie hebt uitgezocht en er al voer en water klaarstaat. Ga dat maar zoeken met je warmtecamera, daar waar het wildleven een veel sterker signaal geeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja vanaf hier is ook wel makkelijk lullen idd :pquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als wij fokkers het voor het zeggen hadden was het allang geregeld.
Jawel man, mooi symmetrisch ook.quote:
Vooral dat tweede is natuurlijk maar de vraag, voor hetzelfde geld zitten ze al in België.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het moet wel idioot zijn willen ze hier ongezien uitkomen. Als ze er zitten natuurlijk
Ah, ik begon me al zorgen te maken. Bedankt voor dit verhelderende stukjequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef SuperFood het volgende:
ze gaan gepakt worden dit is te groot om stil te blijven. iemand gaan praten en dan gaan ze voor de bijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |