http://www.lemonde.fr/soc(...)do_4550635_3224.htmlquote:
Geen van de genoemde gebeurtenissen vinden echter plaats met het doel een samenleving te ontwrichten/afbreken. Geen van de genoemde gebeurtenissen wordt door politici aangegrepen voor een verdere inperking van rechten, verdergaande inbreuk op de privesfeer van alle burgers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De kans dat je betrokken raakt bij een auto-ongeluk, slachtoffer wordt van een medische misser of doodgemaakt wordt door je psychotische buurman is een stuk groter, maar ach, kleinigheidje.
Dat is waarschijnlijk meer een verwijzing naar de ideologie dan de koran als boek. Hoeveel mensen zijn er gestorven doordat Hitler op hen ging zitten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een domme tekst, je kunt alleen voor korannen zwichten als je het gewicht niet kunt dragen.
dus dan vinden ze het allemaal leuk wat er in dat blad staat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat de bevolking niet op de been is om ook de Moslims bij te staan. Had zo mooi gestaan op de pamfletten:
"Ik ben Moslim. Ik ben Charlie"²
dat is er. Wanneer men het over een "islamiste" heeft, gaat het over een extremist en niet over de doorsnee moslim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is er niet een verschil tussen een islamist en een moslim?
Ik vind de mate waarin je dit soort dingen compleet uit z'n verband trekt om te waarschuwen voor geweld vrij grappig. De situatie in Frankrijk natuurlijk allesbehalve.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geen van de genoemde gebeurtenissen vinden echter plaats met het doel een samenleving te ontwrichten/afbreken. Geen van de genoemde gebeurtenissen wordt door politici aangegrepen voor een verdere inperking van rechten, verdergaande inbreuk op de privesfeer van alle burgers.
Maar ik ben blij dat je het gezien de PI's allemaal zo leuk/grappig vindt.
"ik ben moslim en verwerp de terroristische aanslag in parijs"quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat de bevolking niet op de been is om ook de Moslims bij te staan. Had zo mooi gestaan op de pamfletten:
Was dat niet dat land waar kritische journalisten de bak in draaien en de islamistische president democratie beziet als de trein die hij neemt tot hij z´n bestemmning bereikt heeft?quote:
Dat past niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zou kunnen maar dan schaar je eigenlijk wel iedereen die dat boek zou lezen over één kam terwijl het naar mijn mening altijd de mensen zelf zijn die verantwoordelijk zijn voor wat ze doen met wat ze lezen. Het blijft dus een domme tekst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk meer een verwijzing naar de ideologie dan de koran als boek. Hoeveel mensen zijn er gestorven doordat Hitler op hen ging zitten?
het was niet bekend of ze in een huis zaten, er werd gewoon systematisch alles afgezochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef kawa4 het volgende:
nog spannende ontwikkelingen vanaf 17:00,
ik lees dat ze nou ergens in de bossen zijn?
hoe the hell zijn ze dan uit dat huis ontsnapt ( of zaten ze nooit in een huis)
Zuurgraad over 9000.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was dat niet dat land waar kritische journalisten de bak in draaien en de islamistische president democratie beziet als de trein die hij neemt tot hij z´n bestemmning bereikt heeft?
quote:Anonymous belooft tegenaanval
Het hackerscollectief Anonymous heeft ervoor gewaarschuwd dat het van plan is 'Charlie Hebdo te wreken'. Het belooft een 'frontale en massale reactie' van zijn kant. Voorlopig zijn de hackers dit van plan door jihadistische sites te blokkeren.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01464120
Ik vind de manier waarop jij enig en ieder verband, al dan niet bewust, weigert te zien/erkennen ronduit stuitend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind de mate waarin je dit soort dingen compleet uit z'n verband trekt om te waarschuwen voor geweld vrij grappig. De situatie in Frankrijk natuurlijk allesbehalve.
Ze lachen je uit waar je bijstaat, rechter of niet. Maar xa1pt weigert een probleem/verband te zien. Incidenten. "Tristan, Breivik."quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Deze hele vertoning van begin tot eind. Eigenlijk vrijwel het gehele item maar daarbinnen met name het aangegeven fragment. Dat het tot dit punt heeft kunnen komen in Nederland en men er vervolgens ook nog blij mee is/zegt te zijn vanuit het OM. (Dat van de verdediging geloof ik wel, maar gezien zijn afkomst en "kafir" zijn ook triest.) De zichtbare machteloosheid van deze rechter nadat de hogere macht - de enige wetgever die deze mensen erkennen - nog even aangeroepen is, zijn grootheid luidkeels benadrukt. In de rechtszaal.
In ieder geval de schreeuwer had verwijderd moeten worden en gelaatsbedekkende kledij zou op de eerste plaats al niet toegestaan moeten zijn in het openbaar en zeker niet in een rechtszaal.
Dit land is doodziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |