Was verder ook niet veel te zien dus geef d'r eens ongelijk.quote:
Vreemd, heb je wel de volledige url?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was verder ook niet veel te zien dus geef d'r eens ongelijk.
Maar goed, ik heb niet gekeken omdat het geen fragment is maar het complete filmpje.
1 | http://download.omroep.nl/nos/content/video/2014/12/01/21393/web03.mp4?start=190&end=267 |
Ook via die link krijg ik de volledige video maar zal het aangegeven stuk kijken en terugkomen met gepast commentaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vreemd, heb je wel de volledige url?
[ code verwijderd ]
In de volledige video betreft het, het stuk van 3:09 tot 4:26.
Jij faalt maar blijf vooral lekker doorgaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:02 schreef Aberella het volgende:
Je topic heeft gefaald, ts. Stop er maar mee.
Laat me weten of het het waard was.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook via die link krijg ik de volledige video maar zal het aangegeven stuk kijken en terugkomen met gepast commentaar.
Lukt nog steeds niet, piemel zit nu vast in de ventilator. Ik geef het op.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Laat me weten of het het waard was.
Dat was de bedoelde tijdsduur van het fragment.quote:
Wat een deceptiequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lukt nog steeds niet, piemel zit nu vast in de ventilator. Ik geef het op.
..heeft op jou zoveel indruk gemaakt dat een halve minuut na het plaatsen van je eerste reactie, je er nog maar een plaatst.quote:
Tja, het word er niet echt duidelijker op. Dat de rechter iets zegt vind jij sneu ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat was de bedoelde tijdsduur van het fragment.In de volledige video betreft het, het stuk van 3:09 tot 4:26.
Deze hele vertoning van begin tot eind. Eigenlijk vrijwel het gehele item maar daarbinnen met name het aangegeven fragment. Dat het tot dit punt heeft kunnen komen in Nederland en men er vervolgens ook nog blij mee is/zegt te zijn vanuit het OM. (Dat van de verdediging geloof ik wel, maar gezien zijn afkomst en "kafir" zijn ook triest.) De zichtbare machteloosheid van deze rechter nadat de hogere macht - de enige wetgever die deze mensen erkennen - nog even aangeroepen is, zijn grootheid luidkeels benadrukt. In de rechtszaal.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, het word er niet echt duidelijker op. Dat de rechter iets zegt vind jij sneu ofzo?
Had je dat niet even in de OP kunnen zetten? Had een hoop posts gescheeld, maar ben het volledig met je eens.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Deze hele vertoning van begin tot eind. Eigenlijk vrijwel het gehele item maar daarbinnen met name het aangegeven fragment. Dat het tot dit punt heeft kunnen komen in Nederland en men er vervolgens ook nog blij mee is/zegt te zijn vanuit het OM. (Dat van de verdediging geloof ik wel, maar gezien zijn afkomst en "kafir" zijn ook triest.) De zichtbare machteloosheid van deze rechter nadat de hogere macht - de enige wetgever die deze mensen erkennen - nog even aangeroepen is, zijn grootheid luidkeels benadrukt. In de rechtszaal.
In ieder geval de schreeuwer had verwijderd moeten worden en gelaatsbedekkende kledij zou op de eerste plaats al niet toegestaan moeten zijn in het openbaar en zeker niet in een rechtszaal.
Dit land is doodziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |