Was verder ook niet veel te zien dus geef d'r eens ongelijk.quote:
Vreemd, heb je wel de volledige url?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was verder ook niet veel te zien dus geef d'r eens ongelijk.
Maar goed, ik heb niet gekeken omdat het geen fragment is maar het complete filmpje.
1 | http://download.omroep.nl/nos/content/video/2014/12/01/21393/web03.mp4?start=190&end=267 |
Ook via die link krijg ik de volledige video maar zal het aangegeven stuk kijken en terugkomen met gepast commentaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vreemd, heb je wel de volledige url?
[ code verwijderd ]
In de volledige video betreft het, het stuk van 3:09 tot 4:26.
Jij faalt maar blijf vooral lekker doorgaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:02 schreef Aberella het volgende:
Je topic heeft gefaald, ts. Stop er maar mee.
Laat me weten of het het waard was.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook via die link krijg ik de volledige video maar zal het aangegeven stuk kijken en terugkomen met gepast commentaar.
Lukt nog steeds niet, piemel zit nu vast in de ventilator. Ik geef het op.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Laat me weten of het het waard was.
Dat was de bedoelde tijdsduur van het fragment.quote:
Wat een deceptiequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lukt nog steeds niet, piemel zit nu vast in de ventilator. Ik geef het op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |