Als ze voorbereidingen hebben getroffen kunnen ze heel goed lang in het bos blijven en/of een andere "spraakmakende" aanslag plannen en uitvoeren want ze weten hoe ze de aandacht moeten trekken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die schutter in Pennsylvania hield het ook een paar weken uit. Een overmacht hoeft per se niet allesbepalend te zijn.
bij de benzinepomp verkopen ze alles!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk een supermarkt binnen lopen nu
Ze zijn al ruim 30 uur onderweg, die kunnen alweer bijna in het Midden-Oosten zitten, zelfs met de autoquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef meth1745 het volgende:
Ze kunnen natuurlijk opgepikt zijn door medeplichtigen en allang uit het gebied verdwenen zijn.
Joh!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat het geen broodje ham was :p
Of juist wel om niet op te vallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat het geen broodje ham was :p
Ze is een bekende hoogleraar die zich met terrorisme bezighoudt. Een tijdje geleden was ze een veelbesproken gast bij Zomergasten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wie is deze vrouw? Op wat zij zegt is ook niet vreemd toch?
Of in de Schilderswijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn al ruim 30 uur onderweg, die kunnen alweer bijna in het Midden-Oosten zitten, zelfs met de auto
Het is wel een bijzondere prestatie....quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn al ruim 30 uur onderweg, die kunnen alweer bijna in het Midden-Oosten zitten, zelfs met de auto
Waarom braaf betalen als je wapens hebtquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
bij de benzinepomp verkopen ze alles!
Dan komen ze vast ook bij college tour.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is wel een bijzondere prestatie....
Dat is inderdaad mogelijk en er gaan ook veel geruchten snel rond, dus het is ook afwachten of alles wat we horen waar is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het mogelijk is dat zij dat niet waren. Dit zijn vreselijke lui, maar dit is wel erg tot in de puntjes gepland. Anders kun je niet uit handen van de politie blijven.
Thnx !quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is een bekende hoogleraar die zich met terrorisme bezighoudt. Een tijdje geleden was ze een veelbesproken gast bij Zomergasten.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan komen ze vast ook bij college tour.
Ik zou die aflevering graag zien hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan komen ze vast ook bij college tour.
Kanaleneiland, Overvecht of Gouda dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dan had Van Aartsen hen al in de kraag gevat en overgedragen.
Kanaleneiland en Gouda zou kunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kanaleneiland, Overvecht of Gouda dan?
twitter:illMartino twitterde op donderdag 08-01-2015 om 21:46:29“@RenaNetjes: Er lopen een ook NL-Marokkanen mee hier. #Amsterdam #jesuischarlie” met of zonder bomgordel? reageer retweet
30 uur aan een stuk rijden kom je best een eind mee hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is wel een bijzondere prestatie....
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Smack10 het volgende:
twitter:illMartino twitterde op donderdag 08-01-2015 om 21:46:29“@RenaNetjes: Er lopen een ook NL-Marokkanen mee hier. #Amsterdam #jesuischarlie” met of zonder bomgordel? reageer retweet
Eenmaal in Turkije heb je als extremist ook niets meer te vrezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
30 uur aan een stuk rijden kom je best een eind mee hoorParijs - Istanbul is maar 28 uur volgens Google Maps, dan nog 15 naar Aleppo...
Afwachten inderdaad. We hebben eigenlijk vreselijk veel mazzel gehad dat zaken als oorlog in landen ver van ons speelden. Ik heb zo'n gevoel dat dat tijdperk gaat eindigen binnenkortquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mogelijk en er gaan ook veel geruchten snel rond, dus het is ook afwachten of alles wat we horen waar is.
Het is jammer dat de uitzendingen van Zomergasten niet terug te zien zijn. Ze liet onder andere onderstaand fragment zien. Het maakte veel indruk op me. Ik liet het niet zolang geleden aan studenten zien en zij keken en luisterden er ook vol verwondering en ongeloof naar.quote:
Daarom, eerst daarheen rijden en dan op 't gemakje naar Syrië.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Eenmaal in Turkije heb je als extremist ook niets meer te vrezen.
Net op tijd om mee te lopen met de demonstratie in Istanbul dus. Je assasiner Charliequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
30 uur aan een stuk rijden kom je best een eind mee hoorParijs - Istanbul is maar 28 uur volgens Google Maps, dan nog 15 naar Aleppo...
Kan die ze gelijk doorsturen naar Abouthaleb, kunnen ze daar hun paspoort inleveren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dan had Van Aartsen hen al in de kraag gevat en overgedragen.
Ja, ze zouden er desnoods een midweekje kunnen chillen en bijkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, eerst daarheen rijden en dan op 't gemakje naar Syrië.
https://twitter.com/hashtag/notmyislamquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_op_aanslagen__.html
Wat is dit toch een rasmongool.. en zo zijn er veel meer moslim medelanders die zo zijn..
Het lijkt wel of ze niet echt een idee hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
Contrairement à ce que l'AFP affirmait plus tôt, des sources proches du dossier indiquent ce soir au Monde qu'il n'y a aucune confirmation que la dernière voiture empruntée par les suspects ait été abandonnée.
In tegenstelling tot de berichten van het AFP hebben bronnen bij Le Monde géén bevestiging dat de laatst gebruikte auto door de verdachten ook verlaten is.
Bron: Le Monde Live
Weten ze dan überhaupt wel waar de laatst gebruikte auto is?
Ja kan hier ook niks zinnigs op antwoorden. Kan mij totaal niet voorstellen dat je je hier in kan vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is jammer dat de uitzendingen van Zomergasten niet terug te zien zijn. Ze liet onder andere onderstaand fragment zien. Het maakte veel indruk op me. Ik liet het niet zolang geleden aan studenten zien en zij keken en luisterden er ook vol verwondering en ongeloof naar.
Als dit in Belgie was had ik het wel normaal gevonden. Maar twee gasten knallen op klaarlichte dag met volautomatische geweren hartje Parijs iemand af en zijn al anderhalve dag niet te vinden. Je kan er wel een soort van respect voor opbrengen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze niet echt een idee hebben.
Daarnaast moesten ze ook gewoon eten. Dus het was noodzakelijk. Dat hadden ze beter moeten voorbereiden denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ook. Al denk ik dat ze zon adrenaline door hun lichaam hebben lopen dat ze nog wel verstandige beslissingen kunnen maken.
Heb je een peiling gehouden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_op_aanslagen__.html
Wat is dit toch een rasmongool.. en zo zijn er veel meer moslim medelanders die zo zijn..
Ik gok op dit moment werkdagen van 16-24 uurquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef Inolvidable het volgende:
Worden die agenten eigenlijk afgewisseld of hebben die gewoon een lange werkdag?
Lange werkdagen, hooguit een hazeslaapje tussen door.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef Inolvidable het volgende:
Worden die agenten eigenlijk afgewisseld of hebben die gewoon een lange werkdag?
Ze zullen wel een beetje doormodderen tot het weekend is en dan langzaam erkennen dat ze geen benul hebben en geen inlichtingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment werkdagen van 16-24 uur
Wil niet graag in die schoenen staan nu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment werkdagen van 16-24 uur
Klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan hier ook niks zinnigs op antwoorden. Kan mij totaal niet voorstellen dat je je hier in kan vinden.
Waarom niet, ze zullen vast wel toeslagen krijgen enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wil niet graag in die schoenen staan nu.
Zullen ook best wel wat verse politiekorps knaapjes bijzitten, vraag me af hoe die reageren als ze ineens oog in oog met een kalashnikov komen te staanquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wil niet graag in die schoenen staan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |