Wil niet graag in die schoenen staan nu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment werkdagen van 16-24 uur
Klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan hier ook niks zinnigs op antwoorden. Kan mij totaal niet voorstellen dat je je hier in kan vinden.
Waarom niet, ze zullen vast wel toeslagen krijgen enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wil niet graag in die schoenen staan nu.
Zullen ook best wel wat verse politiekorps knaapjes bijzitten, vraag me af hoe die reageren als ze ineens oog in oog met een kalashnikov komen te staanquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wil niet graag in die schoenen staan nu.
Misschien zitten de daders al in België, bij de andere 'broeders'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dit in Belgie was had ik het wel normaal gevonden. Maar twee gasten knallen op klaarlichte dag met volautomatische geweren hartje Parijs iemand af en zijn al anderhalve dag niet te vinden. Je kan er wel een soort van respect voor opbrengen.
Dat begint er steeds meer op te lijken ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze niet echt een idee hebben.
Vooral in de tijd dat overal camera's etc. hangen.. wel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dit in Belgie was had ik het wel normaal gevonden. Maar twee gasten knallen op klaarlichte dag met volautomatische geweren hartje Parijs iemand af en zijn al anderhalve dag niet te vinden. Je kan er wel een soort van respect voor opbrengen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Ik vind het opzich ook wel weer knap ergens, die gasten zijn ontsnapt aan 5 sterren.
Nog maar 2 sterren nu, ze zijn nu al zo lang niet gezienquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Ik vind het opzich ook wel weer knap ergens, die gasten zijn ontsnapt aan 5 sterren.
Er wordt nou eenmaal verwacht van het volk dat men massaal uitrukt en druk zoekt. Iets later zullen ze pas erkennen dat ze geen flauw idee hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat begint er steeds meer op te lijken ja.
De aanslag van vanochtend, daar loopt ook nog 1 van vrij rond, daar horen we opeens ook niks meer van, waar vanochtend om 11uur nog het halve leger zich aan het voorbereiden was etc.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Geografisch gezien lijkt me dat een stuk lastigere stad om uit te ontsnappen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef hmmmz het volgende:
Deden die Amerikanen in Boston toch beter.
Op een gegeven moment zie je in je observaties dingen die er niet zijn uit vermoeidheid. Ook met een dienstwapen om kunnen gaan na een x aantal uur speelt een rol. 24 uur is wel echt de max van het verantwoordelijke. Daarna zullen ze capactiteit moeten minderen..quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment werkdagen van 16-24 uur
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nog maar 2 sterren nu, ze zijn nu al zo lang niet gezien
Als ze de daders niet vinden is dit koren op de molen van de conspiracyboy's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien zitten de daders al in België, bij de andere 'broeders'.
Ik ben een beetje bang voor een knipperende 2 sterren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nog maar 2 sterren nu, ze zijn nu al zo lang niet gezien
Ja leuk, maar dat weerlegt toch niet dat er ook lieden zijn die wel zo denken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
https://twitter.com/hashtag/notmyislam
Wie zegt dat zij het niet beter voorbereid hebben? Kalashnikovs en munitie zijn een stuk lastiger te verkrijgen dan een maand eten en flessen bronwater.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarnaast moesten ze ook gewoon eten. Dus het was noodzakelijk. Dat hadden ze beter moeten voorbereiden denk ik.²
Dan kunnen ze weer normaal over straatquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor een knipperende 2 sterren.
cheatersquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |