SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg je paar reacties daarvoor ook hoe jullie het maakten, vandaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt een specifieke manier. Naja jawel 1 ding is wel echt populair.. kefta dan in balletjes in tomatensaus en dan op het laatst ei erover breken en het ei daarop laten koken.
Mijn moeder heeft nu paprika ui tomaatje knoflook gebakken met kruiden zodat je een soort van dikke saus krijgt en dan kefta apart gegrild en drna samen roeren.
Eet dat nu samen met aardappelpuree en ze heeft ook nog prei zo gebakken met wat boter kruiden en knoflook. dat ook.
migado das zo lekker he ben niet zo'n huge prei fan maar als je ze zacht kookt met wat goede boter en kruiden
ohhh sryyquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vroeg je paar reacties daarvoor ook hoe jullie het maakten, vandaar.
Jullie manier lijkt wel een beetje op de Paki manier, wel apart. Chapli kabab ofzo noemde jfm dat volgens mij. Ook met ei enzo.
C1000 hebben/hadden we ook. Word allemaal veranderd in jumboquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Stimorol- het volgende:
C1000 ook toch? En Dirk van den Broek.
Is ook lekker.. echte mocro comfortfoodquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Crip, ik krijg trek van je beschrijving
Onze bondgenoot Saoedi-Arabië.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Over geloofskapers gesproken..quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze bondgenoot Saoedi-Arabië.
Goh. Wat brengt jou hier?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Copthorne het volgende:
Goedenavond! Hoe maakt iedereen het?
Het onder Turken meest populaire land en door de Amerikanen beschermde land.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze bondgenoot Saoedi-Arabië.
Shfta noemen wij datquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vroeg je paar reacties daarvoor ook hoe jullie het maakten, vandaar.
Jullie manier lijkt wel een beetje op de Paki manier, wel apart. Chapli kabab ofzo noemde jfm dat volgens mij. Ook met ei enzo.
Vroeger vond ik dat zoo lekker he. Nu niet meer zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shfta noemen wij dat
https://myawesomethings.w(...)fta-fried-meatballs/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echttt he.
Moet ook beetje aardappelen in. Dit aten we thuis altijd met linzensoepquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat zoo lekker he. Nu niet meer zo.
Rösti lulzquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet ook beetje aardappelen in. Dit aten we thuis altijd met linzensoep
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shfta noemen wij dat
https://myawesomethings.w(...)fta-fried-meatballs/
Wat wil je beleven daar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Valt er tegenwoordig overdag nog iets te beleven in Amsterdam bythewayyy. Meine fatti moet morgen naar het ziekenhuis daar en vraag me af of ik mee zal gaan.
Er is nog wel sale maar hmm ik twijfel.
Ekt wel...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.
Geçmis olsun, niets ergs hoop ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Valt er tegenwoordig overdag nog iets te beleven in Amsterdam bythewayyy. Meine fatti moet morgen naar het ziekenhuis daar en vraag me af of ik mee zal gaan.
Ha ha.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.
Ik wil gewoon de beschaving proeven. Ik begin Limburg zo zat te worden.quote:Wat wil je beleven daar?
Nee, niks ergs gelukkig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geçmis olsun, niets ergs hoop ik.
Naar mijn idee is er wel altijd iets te beleven daar. Altijd genoeg mensen. Als ik jou was zou ik gewoon hele lange wandeling maken. Ik vind dat altijd wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha.
[..]
Ik wil gewoon de beschaving proeven. Ik begin Limburg zo zat te worden.
Gaat regenen morgen blijkbaar. Never mind.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar mijn idee is er wel altijd iets te beleven daar. Altijd genoeg mensen. Als ik jou was zou ik gewoon hele lange wandeling maken. Ik vind dat altijd wel leuk
money?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik schaam mij echt voor mijn blog. Soms wil ik hem gewoon verwijderen mjah the moneyz he.
Neem paraplu mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gaat regenen morgen blijkbaar. Never mind.Begin net een beetje beter te worden.
Geen dankquote:
quote:
Euro lulz.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen dank
en je bedoelt 0,06 euro en niet 0,06 cent hoop ik
Kom naar mijn school dan. Je hebt lekkere koffietentje dichtbijquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef Landysh het volgende:
[..]weetje hoe irritant het is om in de regen rond te lopen, paraplu of niet.
Hebben ze een starbucks in het amc eigenlijk?
Starbuks? Anders nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom naar mijn school dan. Je hebt lekkere koffietentje dichtbij
Ja Starbucks heb je ook, maar ik bedoelde een andere. De cappuccino was echt lekker daarquote:
Maak youtube channel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik schaam mij echt voor mijn blog. Soms wil ik hem gewoon verwijderen mjah the moneyz he.
Ik drink koffie of helemaal zwart en zo goedkoop mogelijk, of met alles erop en eraan voor 5 euro per bak bij de starbucks. Meestal frapps.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja Starbucks heb je ook, maar ik bedoelde een andere. De cappuccino was echt lekker daar
Was ook best goedkoop. 2,75 ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik drink koffie of helemaal zwart en zo goedkoop mogelijk, of met alles erop en eraan voor 5 euro per bak bij de starbucks. Meestal frapps.
Met 2 Turken meeten. Denk dat ik dit aan moet doen dan:quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben nooit in starbucks geweest en ik wil er een keer naar toe. Börte? MrStylo? Samen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
2.75 vind ik toch duur. Ik drink mijn koffie gratis op werk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was ook best goedkoop. 2,75 ofzo.
Maar what eva
Ohmygatt. En je woont in de randstad ook nog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben nooit in starbucks geweest en ik wil er een keer naar toe. Börte? MrStylo? Samen?
We hebben thuis een koffiemachine die koffie maakt uit verse bonen. Dus jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ohmygatt. En je woont in de randstad ook nog.
Is goed. Frap date staat vast.
Normaal ook wel. Maar je krijgt ook flesje water.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
2.75 vind ik toch duur. Ik drink mijn koffie gratis op werk.
Waarom weer zo gay laten klinkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ohmygatt. En je woont in de randstad ook nog.
Is goed. Frap date staat vast.
Nespresso vind ik lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hebben thuis een koffiemachine die koffie maakt uit verse bonen. Dus ja
Serieus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb ook een Nespresso maar ain't nobody got time for that om 04:45 in de morgen.
Nee, echt. Iedere minuut is mij kostbaar in de vroege dienst. Iedere minuut die ik kan besteden aan langer slapen gebruik ik daar ook voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Melk in die gedoe, minuutje wachten (je kan dan iets anders doen en hoeft niet erbij te staan ofzo) melk in glas doen, apparaat starten en klaar is borte.
bitches.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Bestelde laatst NY cheesecake, gaven ze echt zo'n ieniemienie stukje. Bij die cheesecake met rode swirl (waarvan ik de naam kwijt ben) was het twee keer zo groot.
Ik ook niet trouwens. Krijg nare gevoel in mijn buik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, echt. Iedere minuut is mij kostbaar in de vroege dienst. Iedere minuut die ik kan besteden aan langer slapen gebruik ik daar ook voor.
Ik kom om 5 min. voor aanvang op werk, in die 5 min. heb ik genoeg tijd om koffie te pakken, spullen op te bergen en naar mijn werkplek te lopen. Dus waarom die 5 min. thuis verspillen?
(ik kan ook niet echt warm drinken, moet eerst een beetje afkoelen)
Hey baci.quote:
Dat hoop ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Krijg nare gevoel in mijn buik.
Maar straks als je normale tijden hebt, doe je het dan wel?
Mijn zusje van bijna 5 jaar jonger noemt mij ook geen abla. Maar is haar ook nooit aangeleerd dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een jonger broertje, maar het kutkind heeft van kleins af aan me bij m'n naam genoemd, omdat alle andere mensen dat ook deden![]()
respectloos is hetquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn zusje van bijna 5 jaar jonger noemt mij ook geen abla. Maar is haar ook nooit aangeleerd dus.
Misschien is ze ook meer jou gerlfriendquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn zusje van bijna 5 jaar jonger noemt mij ook geen abla. Maar is haar ook nooit aangeleerd dus.
Hoe doe je eigenlijk in het Turks beleefd aanspreken als in "Mevrouw Jansen"? Als ik nu Turkse patiënten heb, doe ik Ayse hanim of Halil Bey bijvoorbeeld, want ik ken de vorm met achternamen nietquote:
Het is ook niet super bijzonder ofzo, maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, dus geen idee hoeveel beter het nog kan, zeg maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
bitches.
Maar ik vind die cheesecake van de starbucks meh.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe doe je eigenlijk in het Turks beleefd aanspreken als in "Mevrouw Jansen"? Als ik nu Turkse patiënten heb, doe ik Ayse hanim of Halil Bey bijvoorbeeld, want ik ken de vorm met achternamen niet
Ik hoop dat je je eigen cheesecake wel lekkerder vond?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is ook niet super bijzonder ofzo, maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, dus geen idee hoeveel beter het nog kan, zeg maar.
Met 'Sayın + achternaam', maar ik vind dat wel heel formeel klinken in het Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe doe je eigenlijk in het Turks beleefd aanspreken als in "Mevrouw Jansen"? Als ik nu Turkse patiënten heb, doe ik Ayse hanim of Halil Bey bijvoorbeeld, want ik ken de vorm met achternamen niet
Wat als hun achternaam Super is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met 'Sayın + achternaam', maar ik vind dat wel heel formeel klinken in het Turks.
Mja nee, dat wordt 'm ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met 'Sayın + achternaam', maar ik vind dat wel heel formeel klinken in het Turks.
Jawel, maar door mijn eigen foutjes met de bodem enzo was de indruk die het achterliet ietsjes minder.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je eigen cheesecake wel lekkerder vond?
Is ook niet echt iets voor spreektaal volgens mij (tenzij voor een rechtbank ofzo), maar meer in geschreven taal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja nee, dat wordt 'm ook niet inderdaad.
Dan hou ik het wel bij hanim en bey. Ooit ga ik een paar maanden in Istanbul wonen, om m'n Turks op te vijzelen
Moslimnaam. Wordt door alle moslims over de hele wereld gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef primakov het volgende:
Vraagje aan jullie Turkler, is Sait een Turkse naam?
http://www.dumpert.nl/med(...)colonne_spreekt.html
ik heb het natuurlijk over deze jongeman die vindt dat ik mij ogen moet openen
Ik voel die smiley van je ja, elke keer wanneer ik denk dit kan niet achterlijker, overtreft ie het..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moslimnaam. Wordt door alle moslims over de hele wereld gebruikt.
Maar hij is Turk ja.
Achternaam komt ná Sayın (geachte), dus nee, geen Super Saiyan.quote:
#nietmijnsoortturk#jesuiscbrquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:26 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik voel die smiley van je ja, elke keer wanneer ik denk dit kan niet achterlijker, overtreft ie het..
Jammerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achternaam komt ná Sayın (geachte), dus nee, geen Super Saiyan.In de combinatie met Bey (meneer) en Hanım (mevrouw) gebruik je de voornaam en die komt vóór de aanspreekvorm.
Veel Turken steunen hem wel als ik zo naar de likes kijk.. goed dat er op de fb pagina waar hij dat filmpje heeft gepost veel mensen ook zijn die walgen van hem.quote:
quote:
Door mij. Op 1 of andere manier vond ik het kut om te lachen om iemands zijn uiterlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Landysh het volgende:
Huh is die foto van Ebru nou verwijderd door stylo of door een mod?
Wanneer er iets over hem wordt gepost op Turks-Nederlandse nieuwssites zoals turksnl zie ik alleen maar negatieve reacties over hem..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef primakov het volgende:
[..]
Veel Turken steunen hem wel als ik zo naar de likes kijk.. goed dat er op de fb pagina waar hij dat filmpje heeft gepost veel mensen ook zijn die walgen van hem.
[..]
[ afbeelding ]
Ebru deed TRquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Landysh het volgende:
Huh is die foto van Ebru nou verwijderd door stylo of door een mod?
Allebei maar vnl eerste. Vind het een walgelijk mens met walgelijke columns.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Qua grdachtegoed of uiterlijk? Of beide?
Maar bij haar mag het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door mij. Op 1 of andere manier vond ik het kut om te lachen om iemands zijn uiterlijk
Ja ik heb daar niets te zoeken, maar goed dat dat zo is.. Zullen vast ook wel wat hoger opgeleide Turken zijn daar. Maar ik vond het al raar, ik dacht dat Sait niet de Turkse manier om zijn naam te schrijven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer er iets over hem wordt gepost op Turks-Nederlandse nieuwssites zoals turksnl zie ik alleen maar negatieve reacties over hem..
Still hope dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allebei maar vnl eerste. Vind het een walgelijk mens met walgelijke columns.
wat een goeie jongequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door mij. Op 1 of andere manier vond ik het kut om te lachen om iemands zijn uiterlijk
Ze heeft ook eens geklaagd over cassieres met hoofddoeken op in de Jan van Galenstraat in Amsterdam West..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef Landysh het volgende:
Ik checkte vroeger haar twitter weleens, soort van leedvermaak. En een keer zag ik haar klagen over Turkse vrouwen met hoofddoek in KusadasiDafuq gewoon. Ze beschouwt zichzelf als Nederlander maar gaat vervolgens als buitenlander klagen over mensen die in hun eigen land een hoofddoek dragen.
Ik vind dat schreeuwen om grappig over te komen humor tenenkrommemd om naar te kijken. Daarom ook nooit gekeken naar zijn showsquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie die video van Hans Teeuwen gezien waarin hij stomdronken de gebeurtenissen in Frankrijk bespreekt? Echt totaal niet grappig die man, maar dat is hij ook nooit geweest.
Hoe fucking belachelijk dat ook is, dat speelde zich af in Nederland. Maar als toerist gaan klagen over de traditionele klederdracht van de lokale bevolking omdat jij dat niet mooi vindt of omdat het je uitzicht verstoort is toch wel a whole new level hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Ze heeft ook eens geklaagd over cassieres met hoofddoeken op in de Jan van Galenstraat in Amsterdam West..
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor mij? Ik was de hoop niet verloren hoor
Of dat mensen om 4 uur in de morgen opstaan voor het gebed. Wat de f*ck stoor jij je daar aan, stom mens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Ze heeft ook eens geklaagd over cassieres met hoofddoeken op in de Jan van Galenstraat in Amsterdam West..
Echt niet. Ben badboy 4 lifequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, was stylo's kleine hartje blijkbaar.
Doen al die PVV tokkies ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef Landysh het volgende:
Ik checkte vroeger haar twitter weleens, soort van leedvermaak. En een keer zag ik haar klagen over Turkse vrouwen met hoofddoek in KusadasiDafuq gewoon. Ze beschouwt zichzelf als Nederlander maar gaat vervolgens als buitenlander klagen over mensen die in hun eigen land een hoofddoek dragen.
Dat is juist toch ironisch van haar, als trotse Nederlander die ze is en de normen en waarden van Nederland die ze onderschrijft vervolgens wel gaan zeuren wanneer er dames hun hoofddoekje aan laten. En toerist? Ze heeft de Turkse nationaliteit weggedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe fucking belachelijk dat ook is, dat speelde zich af in Nederland. Maar als toerist gaan klagen over de traditionele klederdracht van de lokale bevolking omdat jij dat niet mooi vindt of omdat het je uitzicht verstoort is toch wel a whole new level hoor.
Een oude klasgenoot deed hem altijd naquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dat schreeuwen om grappig over te komen humor tenenkrommemd om naar te kijken. Daarom ook nooit gekeken naar zijn shows
Wat maakt je een echte Turk dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef Landysh het volgende:
Ebru haar voorouders komen uit Griekenland, Rodos om precies te zijn. Daar ergens is iets misgegaan denk ik. #ebrugeenekteturk
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of dat mensen om 4 uur in de morgen opstaan voor het gebed. Wat de f*ck stoor jij je daar aan, stom mens.![]()
http://www.metronieuws.nl/columns/2013/07/die-dooie-gast
Tenenkrommend.
Wat is dit nou weer.quote:Ik durf er mijn column om te verwedden van niet. Opstaan om naar de wc te gaan oké. Als je moet dan moet je. Maar opstaan om te bidden?!
“Nou ja, er zitten gekkies tussen,” zegt m’n Turkse vriendin. “Ik lees net op mijn Facebook dat een kerel gedroomd had over zijn naakte vrouw en dochter en dat hij ze daarna maar gewurgd had.” Mijn verbaasde blik wordt beantwoord met een herhaling van het gezegde. En een extra uitleg: “Die man werd dus wakker en ging z’n vrouw en dochter wurgen.
Inderdaad, bevat geen enkel beetje intelligentie dat soort humor. Alleen geschreeuw en gekke bekken trekken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dat schreeuwen om grappig over te komen humor tenenkrommemd om naar te kijken. Daarom ook nooit gekeken naar zijn shows
Alleen met Y-DNA C3 of N, mtDNA C4 en 100% Noord-Aziatisch (Oost-Aziatisch telt niet) bloed mag je jezelf een Turk noemen.quote:
6 maanden verplicht naar re-re-run marathon van Dave Chappelle standup's en show laten kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, bevat geen enkel beetje intelligentie dat soort humor. Alleen geschreeuw en gekke bekken trekken.
Dave Chappellequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
6 maanden verplicht naar re-re-run marathon van Dave Chappelle standup's en show laten kijken.
Haar UIquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef Landysh het volgende:
https://twitter.com/umarebru
Op de een of andere zieke manier vind het best vermakelijk om dit allemaal te lezen.
Wat een losertwitter:umarebru twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:05:12M'n troost cheesecake is goed gelukt hoor. http://t.co/SeSqaVFkt0 reageer retweet
En alweer een paar uur geleden getwitterd over kassameisjes in Bos en Lommer en Museumplein met hoofddoekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef Landysh het volgende:
Op de een of andere zieke manier vind het best vermakelijk om dit allemaal te lezen.
En die cheesecake van haar!!!!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:55 schreef mrstylo het volgende:
Wat een losertwitter:umarebru twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:05:12M'n troost cheesecake is goed gelukt hoor. http://t.co/SeSqaVFkt0 reageer retweet
Ja wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dus je hebt Ebru's bloedrapport gekregen?
Echt hè. Of dit...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer.Probeert ze nou de insinuatie te wekken dat alleen zulke mensen zo vroeg opstaan om te bidden? Like whut. Echt wel een van haar dieptepunten dit.
Wat valt er over te praten? Het is een gebedsoproep in een moslimland for sake, niet in Nederland.quote:Afschieten? Met haar vinger haalt ze een denkbeeldige trekker over bij haar hoofd. “Afschieten. Zo’n discussie overleef je niet.” Het gaat er bij mij niet in dat er onderwerpen zijn waarover je niet kunt praten. Waarover je moet zwijgen. Hoe logisch is het dat je na middernacht de moskee uitzet. Landelijk. En dat de gelovige die de drang heeft om om 04.00 uur ’s nachts te bidden, gewoon zijn wekker zet? Waarom kun je daar geen volwassen gesprek over hebben in Turkije, desnoods een referendum over houden?
Haha, die cheesecake.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef Landysh het volgende:
Op de een of andere zieke manier vind ik het best vermakelijk om dit allemaal te lezen.
Als zelfs wij het kunnen maken....quote:
Ja, laten we het nu over Ehsan Jami hebben om de kneuzenkermis compleet te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:59 schreef Che_ het volgende:
Genoeg over Ebru.. there's only so much a man can take
Hoelang ben jij dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Unlabeled het volgende:
Klein zijn in de nederlandse maatschappij is inderdaad "fml" waardig. Zeer herkenbaar...
Hey dat mag je niet zeggen. Alleen bij Ebru mag dat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
Wat ik mij opeens realiseer. De enige Turkse vrienden, die toevallig ongelovig zijn, komen ook uit Kusadasi en zijn ook fuckin' lelijk
1.93quote:
dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
Wat ik mij opeens realiseer. De enige Turkse vrienden, die toevallig ongelovig zijn, komen ook uit Kusadasi en zijn ook fuckin' lelijk
Ja, maar er is geen causaal verband tussen lelijk en ongelovig hoor. Ik bewijs het tegendeel van lelijk namelijk #fabuleus.quote:
1.86quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
1.93
heb niets te klagen [ afbeelding ]
Echt een vrouwen reactie, maar dan met hun gewichtquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:20 schreef Che_ het volgende:
's Ochtends ben ik 1.92 en 's avonds 1.90
Lengte is zo #2014. Dit jaar gaat het om breedtequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef Landysh het volgende:
Ik wou dat ik 176 of zo was. Lijkt mij een mooie lengte voor een vrouw in Nederland.
Nee. Dit is de perfecte verhouding:quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef Landysh het volgende:
Ik wou dat ik 176 of zo was. Lijkt mij een mooie lengte voor een vrouw in Nederland.
Oooh dat is geen probleem. Is zo opgelost.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lengte is zo #2014. Dit jaar gaat het om breedte
Is dit echt? i mean like seriously?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Dit is de perfecte verhouding:
[ afbeelding ]
Mwah. Hakken als je zo lang bent is ook niet ideaal. Je torent al snel boven iemand uit. En ik vind dat een vrouw toch echt korter hoort te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef Landysh het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is dit echt? i mean like seriously?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Klopt maar laten we eerlijk zijn, hoe vaak dragen we hakken? Ik maybe een paar keer per maand. Soms dat niet eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. Hakken als je zo lang bent is ook niet ideaal. Je torent al snel boven iemand uit. En ik vind dat een vrouw toch echt korter hoort te zijn
Kleine meisjes zijn schattiger! Ik had best korter willen zijn hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klopt maar laten we eerlijk zijn, hoe vaak dragen we hakken? Ik maybe een paar keer per maand. Soms dat niet eens.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hmmkeyyy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lange Hollandse vrouwen die met een korte allochtoon gaan en daarboven uit stekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. Hakken als je zo lang bent is ook niet ideaal. Je torent al snel boven iemand uit. En ik vind dat een vrouw toch echt korter hoort te zijn
Echt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kleine meisjes zijn schattiger! Ik had best korter willen zijn hoorik ben dus 176.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef mrstylo het volgende:
zonder dollen... daar dacht ik ook aan toen ik je eerste pic zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds wanneer heb ik mijn foto's naar jou toegestuurd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
zonder dollen... daar dacht ik ook aan toen ik je eerste pic zag
Hey jij vieze alevietquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
1.75. Een dwerg voor een Nederlander, maar lang voor een Turkquote:
1.67 is eigenlijk gewoon de perfecte lengte voor een vrouw in NL.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt?![]()
1.76 is perfecttt. Echt.
Ik ben 1.67 ongeveer. Niet super klein maar toch meh.
Ik blijf erbij. Kleine mannen zijn het niet waard te leven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef Landysh het volgende:
in before stimo die ons allemaal komt uitlachen.
Doet ze trouwens al een tijdje niet meer valt mij op, klagen over kleine mensen.
Maar 1.75 niet voor een man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
1.67 is eigenlijk gewoon een perfecte lengte voor een vrouw
Meer dan een geit zit er niet in, Crip. Haha ik wilde eerst de komma weghalenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mwah. Alleen je bruidsschat is een paar goudstaven geslonken nu we weten dat je huisvrouw skillz niet zo best zijn.
Eeeennn zo kennen we je weer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Kleine mannen zijn het niet waard te leven.
Met je hoofdquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Meer dan een geit zit er niet in, Crip. Haha ik wilde eerst de komma weghalen
Valt best mee. Is niet echt klein kleinquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
1.75. Een dwerg voor een Nederlander, maar lang voor een Turk
dan ga ik liever doodquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt wel blind en verliest je smaakvermogen. Wat heb je liever?
Weet ik. Ik had zelfs een keer een date met een vrouw van rond de 1.80. Dus ja, alles kanquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met je hoofd
[..]
Valt best mee. Is niet echt klein klein
Normaal doe ik het niet maar ik was de henna van mijn eigen huid aan het bleken? Misschien nog stommer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mwah. Alleen je bruidsschat is een paar goudstaven geslonken nu we weten dat je huisvrouw skillz niet zo best zijn.
Wowow crip wil je helemaal niet meer trouwen of zo? Gebruik dan tenminste een spoiler.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal doe ik het niet maar ik was de henna van mijn eigen huid aan het bleken? Misschien nog stommer.
De Bijenkorf trekt vrouwen uit de hele wereld aan maar dat is best een eindje van het AMC of VUMC vandaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Oké, ik trakteer. Ik heb te veel geldquote:
hallo het helpt gewoon hoor bijna helemaal weg nu. Alleen niet zo gezondquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wowow crip wil je helemaal niet meer trouwen of zo? Gebruik dan tenminste een spoiler.
WOWWW.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, ik trakteer. Ik heb te veel geld#firstworldproblems
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mama en ik zetten fatti af en gaan ervandoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Bijenkorf trekt vrouwen uit de hele wereld aan maar dat is best een eindje van het AMC of VUMC vandaan.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik mijn foto's naar jou toegestuurd?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Kleine mannen zijn het niet waard te leven.
Gezien, heb hem nooit grappig of intressant gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie die video van Hans Teeuwen gezien waarin hij stomdronken de gebeurtenissen in Frankrijk bespreekt? Echt totaal niet grappig die man, maar dat is hij ook nooit geweest.
hey dimaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Unlabeled het volgende:
Klein zijn in de nederlandse maatschappij is inderdaad "fml" waardig. Zeer herkenbaar...
Je had ook zo'n AmsterdammerUtrechter met heel kort haar. Ben z'n naam even kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef zarGon het volgende:
Roué Verveer is zowat de enige Nederlandse cabaratier waar ik keer op keer van kan genieten. Begrijpelijk, vloeiend en toch weer dat allochtone element.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je had ook zo'n Amsterdammer Utrechter met heel kort haar. Ben z'n naam even kwijt.
Check je ook nieuwsuur? Zag je die vlaggen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef Che_ het volgende:
Werd er eigenlijk zoveel gedemonstreerd toen Breivik al die moorden pleegde? #durftevragen
Iraanse vlaggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check je ook nieuwsuur? Zag je die vlaggen?
ik herken je strugglesquote:
cem yilmaz en russel petersquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef zarGon het volgende:
Roué Verveer is zowat de enige Nederlandse cabaratier waar ik keer op keer van kan genieten. Begrijpelijk, vloeiend en toch weer dat allochtone element.
Nee, toen waren ze bezig om zich te verontschuldigen voor hun mede-blanke.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef Che_ het volgende:
Werd er eigenlijk zoveel gedemonstreerd toen Breivik al die moorden pleegde? #durftevragen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je had ook zo'n AmsterdammerUtrechter met heel kort haar. Ben z'n naam even kwijt.
Ik dacht van Mesopotamiaquote:
Wat een onzin praat je weer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, toen waren ze bezig om zich te verontschuldigen voor hun mede-blanke.
Herman Finkers, Theo Maassen, Javier Guzman en Micha Wertheim, als ik Nederlandse cabaretiers moet noemen. Maar het is niet dat ik dubbel lig achter mijn scherm van het lachen ofzo. Niet alle shows of stukken zijn even goed, voor zover ik heb gezien. Dan heb ik liever Cem Yılmaz. Maar in Turkije heb je dan weer verder niet echt iemand van zijn kaliber.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef zarGon het volgende:
Doe is normaal.quote:
Gaarne :quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kano. Inside joke. Moet ik het weer gaan uitleggen.
Daniel Arends doet mij het meestequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Herman Finkers, Theo Maassen, Javier Guzman en Micha Wertheim, als ik Nederlandse cabaretiers moet noemen. Maar het is niet dat ik dubbel lig achter mijn scherm van het lachen ofzo. Niet alle shows of stukken zijn even goed, voor zover ik heb gezien. Dan heb ik liever Cem Yılmaz. Maar in Turkije heb je dan weer verder niet echt iemand van zijn kaliber.
Waar heb jij t over?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Che_ het volgende:
Stimorol jij bent een beetje doorgedraaid met je verontschuldigen. Waar heb je het over?
Ik heb er meerdere van hem gezien; bij de één lag ik dubbel, bij de ander was het pijnlijk om aan te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daniel Arends doet mij het meeste
What have you done for me latelyquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Eddie Murphy shows (Raw en Delirious) zijn ook echt geweldig
Geef mij maar Chris Rock.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Eddie Murphy shows (Raw en Delirious) zijn ook echt geweldig
Wie was zich aan het veronverontschuldigen voor de acties van Breivik? En waarom zouden ze dat uberhaupt moeten doen?quote:
Wrm neem je dat aan als srs pannekoek?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie was zich aan het veronverontschuldigen voor de acties van Breivik? En waarom zouden ze dat uberhaupt moeten doen?![]()
Die is ook leuk.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
What have you done for me lately
altijd een 'grapje' of 'sarcastisch' achterafquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm neem je dat aan als srs pannekoek?
Het was sarcasme.
Ben je srs zo dom dat je dat niet ziet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
altijd een 'grapje' of 'sarcastisch' achteraf
Ik snap haar wel. Er is een sfeer ontstaan dat wij moslims excuses moeten aanbieden voor daden van andere 'moslims' en dat is even raar a;s wanneer blanken excuses aan moesten bieden voor Breivik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Als het sarcasme was, suggereer je dat ze dat niet hebben gedaan en dus wel hadden moeten doen. Dan is de vraag weer waarom ze dat zouden moeten doen en aan wie, zoals Che zegt.
En gelijk naar het schelden. One trick ponyquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je srs zo dom dat je dat niet ziet?
Heb jij blanken sorry zien zeggen na zijn daad? Nee.
Ehhhhhhh akilsiz?
Nee. Ik suggereer dat ze dat niet hebben gedaan en dat hadden kunnen doen, want "dat geeft een duidelijk signaal" en "zwijgen is toestemmen" en "je moet je er van distantiëren".quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Als het sarcasme was, suggereer je dat ze dat niet hebben gedaan en dus wel hadden moeten doen. Dan is de vraag weer waarom ze dat zouden moeten doen en aan wie, zoals Che zegt.
Ik lees niet alle posts in deze reeks. Vooral niet als er 200 posts zijn gemaakt. Da's één.quote:
Irl noem ik je erger.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
En gelijk naar het schelden. One trick pony
Ging niet over mijne toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees niet alle posts in deze reeks. Vooral niet als er 200 posts zijn gemaakt. Da's één.
Mijn eerste post net heb ik gepost zonder de posts daarvoor te lezen. Da's twee.
Er zomaar vanuit gaan dat ik alles lees en op basis van die aanname uitspraken doen is niet zo aardig. Da's drie.
Dat ik een kleurtje heb betekent niet dat ik actief mod buiten mijn forum (R&P), vooral niet in een slowchatreeks waar ik als user actief in meepost. Dat gaat geheid tegen me werken. Da's vier.
De volgende keer kun je me wat directer benaderen; DM/PM. Da's vijf.
Ik heb werkelijk geen fucking idee waar je het over hebt. Maar het feit dat jij negatieve uitingen tegenover mij altijd door de vingers ziet is wel duidelijk zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees niet alle posts in deze reeks. Vooral niet als er 200 posts zijn gemaakt. Da's één.
Mijn eerste post net heb ik gepost zonder de posts daarvoor te lezen. Da's twee.
Er zomaar vanuit gaan dat ik alles lees en op basis van die aanname uitspraken doen is niet zo aardig. Da's drie.
Dat ik een kleurtje heb betekent niet dat ik actief mod buiten mijn forum (R&P), vooral niet in een slowchatreeks waar ik als user actief in meepost. Dat gaat geheid tegen me werken. Da's vier.
De volgende keer kun je me wat directer benaderen; DM/PM. Da's vijf.
Dit precies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap haar wel. Er is een sfeer ontstaan dat wij moslims excuses moeten aanbieden voor daden van andere 'moslims' en dat is even raar a;s wanneer blanken excuses aan moesten bieden voor Breivik.
?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Irl noem ik je erger.
#ib4 excuus
Over de TR die je om 22:13 hebt geplaatst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen fucking idee waar je het over hebt.
En dit soort uitspraken gaan je daar verder ook niet mee helpen.quote:Maar het feit dat jij negatieve uitingen tegenover mij altijd door de vingers ziet is wel duidelijk zo.
Ik zeg toch precies hetzelfde, behalve moeten i.p.v. kunnen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik suggereer dat ze dat niet hebben gedaan en dat hadden kunnen doen, want "dat geeft een duidelijk signaal" en "zwijgen is toestemmen" en "je moet je er van distantiëren".
Niet meteen invullen. Erg irritant als jij dat doet.
Jij bent vreemd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef RoW_0 het volgende:
Tsja, moslims. Er staat toch "Turken op FOK". Niet "Moslims op Fok". Ongeacht of ik nou aleviet, joods of van Turks-Koerdische oorsprong ben zou ik mij toch eventueel welkom kunnen voelen en niet gelijk vol haat aangesproken worden.
Heb echt de neiging om wat Mohammed plaatjes te posten eigenlijk
Ik verwacht ook helemaal geen hulp van je. Het is overduidelijk dat jij niets voor niet-moslims wil betekenen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over de TR die je om 22:13 hebt geplaatst.
[..]
En dit soort uitspraken gaan je daar verder ook niet mee helpen.
Huh waarom heb je een TR gemacht precies? Niemand heeft jou toch aangevallen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef RoW_0 het volgende:
Tsja, moslims. Er staat toch "Turken op FOK". Niet "Moslims op Fok". Ongeacht of ik nou aleviet, joods of van Turks-Koerdische oorsprong ben zou ik mij toch eventueel welkom kunnen voelen en niet gelijk vol haat aangesproken worden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook helemaal geen hulp van je. Het is overduidelijk dat jij niets voor niet-moslims wil betekenen.
Dit is geen drama? Reageer ik eens normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg toch precies hetzelfde, behalve moeten i.p.v. kunnen...Ik vul niks voor je in, maar merk iets op aan je post en vraag ernaar. Doe niet weer zo dramatisch.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zei vieze aleviet toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh waarom heb je een TR gemacht precies? Niemand heeft jou toch aangevallen?
Hoeveel centjes heb je al overgemaakt naar de arme kinders in Syrie dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En nog boos worden ook.. terwijl ie een atheist is.
yoquote:
Ben zo confoossed rite naow.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef RoW_0 het volgende:
Kreeg flashback naar groep3 wanneer tattakindjes gingen klagen bij de juf.quote:
Ik vind het ook belachelijk, maar de realiteit is dat wij, hoe Nederlands we ook denken te zijn, als minderheid en vreemdeling worden gezien. We zijn op zo'n punt belandt dat ik me afvraag of we überhaupt nog iets aan deze tendens kunnen doen. Wat voor organisaties men ook onderneemt om de goodwill van de moslims te laten blijken, zal teniet worden gedaan zodra er weer een eenling een aanslag pleegt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap haar wel. Er is een sfeer ontstaan dat wij moslims excuses moeten aanbieden voor daden van andere 'moslims' en dat is even raar a;s wanneer blanken excuses aan moesten bieden voor Breivik.
Maakt me niet uit (y) ik ben het zelf niet. Ik ben Turks, en dat is wat er toe doet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Row, je kon ook verder lezen. Daar ja, waat staat dat ik zelf alevi ben.
wat ben jij dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit (y) ik ben het zelf niet.
''Niet meteen invullen. Erg irritant als jij dat doet.''quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is geen drama? Reageer ik eens normaal.
Wat is je Y-DNA dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit (y) ik ben het zelf niet. Ik ben Turks, en dat is wat er toe doet.
Geen centjes. Wel voor 60 eur spullen. Dus pennen, schriften, maandverband, kindermelk etc.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hoeveel centjes heb je al overgemaakt naar de arme kinders in Syrie dan?
[ afbeelding ]
Een mens. Noem mij Nederlander. Of Turk. Of Turkse-Nederlander. Voor de rest houd ik van vlees, soms van groentjes en hou ik wel van warm weer.quote:
ben je geen moslim?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een mens. Noem mij Nederlander. Of Turk. Of Turkse-Nederlander. Voor de rest houd ik van vlees, soms van groentjes en hou ik wel van warm weer.
Wacht, je bent aleviet maar je steunt terroristen in Syrie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen centjes. Wel voor 60 eur spullen. Dus pennen, schriften, maandverband, kindermelk etc.
Echt een kafir.quote:
Je bent extreem. Je doet waar je mij van beschuldigd. Hypocriet van je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit (y) ik ben het zelf niet. Ik ben Turks, en dat is wat er toe doet.
Ik heb nog nooit zo'n gefrustreerde persoon meegemaakt, klar unglaublichquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kreeg flashback naar groep3 wanneer tattakindjes gingen klagen bij de juf.
Waar zie je dat staan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wacht, je bent aleviet maar je steunt terroristen in Syrie?
Gewoon Hollander dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een mens. Noem mij Nederlander. Of Turk. Of Turkse-Nederlander. Voor de rest houd ik van vlees, soms van groentjes en hou ik wel van warm weer.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef Landysh het volgende:
KLB / De radicale Turken op FOK!
Wat een mongool omg.
Hahha, jij bent niet zo erg snugger hé. Dus als ik in Groningen zou wonen zou ik alsnog een Hollander zijn volgens jou.quote:
alles goed??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |