Door mij. Op 1 of andere manier vond ik het kut om te lachen om iemands zijn uiterlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Landysh het volgende:
Huh is die foto van Ebru nou verwijderd door stylo of door een mod?
Wanneer er iets over hem wordt gepost op Turks-Nederlandse nieuwssites zoals turksnl zie ik alleen maar negatieve reacties over hem..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef primakov het volgende:
[..]
Veel Turken steunen hem wel als ik zo naar de likes kijk.. goed dat er op de fb pagina waar hij dat filmpje heeft gepost veel mensen ook zijn die walgen van hem.
[..]
[ afbeelding ]
Ebru deed TRquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Landysh het volgende:
Huh is die foto van Ebru nou verwijderd door stylo of door een mod?
Allebei maar vnl eerste. Vind het een walgelijk mens met walgelijke columns.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Qua grdachtegoed of uiterlijk? Of beide?
Maar bij haar mag het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door mij. Op 1 of andere manier vond ik het kut om te lachen om iemands zijn uiterlijk
Ja ik heb daar niets te zoeken, maar goed dat dat zo is.. Zullen vast ook wel wat hoger opgeleide Turken zijn daar. Maar ik vond het al raar, ik dacht dat Sait niet de Turkse manier om zijn naam te schrijven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer er iets over hem wordt gepost op Turks-Nederlandse nieuwssites zoals turksnl zie ik alleen maar negatieve reacties over hem..
Still hope dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allebei maar vnl eerste. Vind het een walgelijk mens met walgelijke columns.
wat een goeie jongequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door mij. Op 1 of andere manier vond ik het kut om te lachen om iemands zijn uiterlijk
Ze heeft ook eens geklaagd over cassieres met hoofddoeken op in de Jan van Galenstraat in Amsterdam West..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef Landysh het volgende:
Ik checkte vroeger haar twitter weleens, soort van leedvermaak. En een keer zag ik haar klagen over Turkse vrouwen met hoofddoek in KusadasiDafuq gewoon. Ze beschouwt zichzelf als Nederlander maar gaat vervolgens als buitenlander klagen over mensen die in hun eigen land een hoofddoek dragen.
Ik vind dat schreeuwen om grappig over te komen humor tenenkrommemd om naar te kijken. Daarom ook nooit gekeken naar zijn showsquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie die video van Hans Teeuwen gezien waarin hij stomdronken de gebeurtenissen in Frankrijk bespreekt? Echt totaal niet grappig die man, maar dat is hij ook nooit geweest.
Hoe fucking belachelijk dat ook is, dat speelde zich af in Nederland. Maar als toerist gaan klagen over de traditionele klederdracht van de lokale bevolking omdat jij dat niet mooi vindt of omdat het je uitzicht verstoort is toch wel a whole new level hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Ze heeft ook eens geklaagd over cassieres met hoofddoeken op in de Jan van Galenstraat in Amsterdam West..
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor mij? Ik was de hoop niet verloren hoor
Of dat mensen om 4 uur in de morgen opstaan voor het gebed. Wat de f*ck stoor jij je daar aan, stom mens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Ze heeft ook eens geklaagd over cassieres met hoofddoeken op in de Jan van Galenstraat in Amsterdam West..
Echt niet. Ben badboy 4 lifequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, was stylo's kleine hartje blijkbaar.
Doen al die PVV tokkies ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef Landysh het volgende:
Ik checkte vroeger haar twitter weleens, soort van leedvermaak. En een keer zag ik haar klagen over Turkse vrouwen met hoofddoek in KusadasiDafuq gewoon. Ze beschouwt zichzelf als Nederlander maar gaat vervolgens als buitenlander klagen over mensen die in hun eigen land een hoofddoek dragen.
Dat is juist toch ironisch van haar, als trotse Nederlander die ze is en de normen en waarden van Nederland die ze onderschrijft vervolgens wel gaan zeuren wanneer er dames hun hoofddoekje aan laten. En toerist? Ze heeft de Turkse nationaliteit weggedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe fucking belachelijk dat ook is, dat speelde zich af in Nederland. Maar als toerist gaan klagen over de traditionele klederdracht van de lokale bevolking omdat jij dat niet mooi vindt of omdat het je uitzicht verstoort is toch wel a whole new level hoor.
Een oude klasgenoot deed hem altijd naquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dat schreeuwen om grappig over te komen humor tenenkrommemd om naar te kijken. Daarom ook nooit gekeken naar zijn shows
Wat maakt je een echte Turk dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef Landysh het volgende:
Ebru haar voorouders komen uit Griekenland, Rodos om precies te zijn. Daar ergens is iets misgegaan denk ik. #ebrugeenekteturk
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of dat mensen om 4 uur in de morgen opstaan voor het gebed. Wat de f*ck stoor jij je daar aan, stom mens.![]()
http://www.metronieuws.nl/columns/2013/07/die-dooie-gast
Tenenkrommend.
Wat is dit nou weer.quote:Ik durf er mijn column om te verwedden van niet. Opstaan om naar de wc te gaan oké. Als je moet dan moet je. Maar opstaan om te bidden?!
“Nou ja, er zitten gekkies tussen,” zegt m’n Turkse vriendin. “Ik lees net op mijn Facebook dat een kerel gedroomd had over zijn naakte vrouw en dochter en dat hij ze daarna maar gewurgd had.” Mijn verbaasde blik wordt beantwoord met een herhaling van het gezegde. En een extra uitleg: “Die man werd dus wakker en ging z’n vrouw en dochter wurgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |