Peter R de Vries denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat nou actie-reactie Die mensen in die moskee hebben toch niemand neergeschoten?
Bah wat een redenering..
Nergens geeft hij er blijk van te sympathiseren met de daders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Peter r de Vries misschien ?
http://www.metronieuws.nl(...)ken-peter-r-de-vries
Wel het kan zijn dat hij bedoelt dat het niet nodig is om dat soort dingen zo expliciet te doen (spotprenten waarin de profeet belachelijk wordt gemaakt) omdat men nou eenmaal weet dat dat hevige reacties oproept. Maar bij Peter zou het me niet verbazen als het inderdaad ook een argument is als in "had ze maar geen kort rokje moeten dragen".quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, uitzending niet gezien, citeer alleen een uitspraak van de link hierboven, kan mij niet voorstellen dat zijn uitdrukkingen waren bedoeld als ze hebben het uitgelokt and they got what was coming to them.
Bied jij mij maar eerst je excuses aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ze 'bespotten' elke religie en elke politieke stroming. Alleen één religie kan dat blijkbaar niet relativeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch raar dan dat de andere religies of extreem-rechts niet al eens naar de redactie van Charlie zijn geweest, aangezien ze die ook bespotten....
Hij is helemaal geen sympathisantquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen. Ik heb geen moeite met dergelijke cartoons.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, en we moeten laten zien dat die mensen ons niet klein krijgen. Gisteren zei iemand het wel treffen. Als je mohammed niet mag afbeelden, dan mag je geen moslims afbeelden en dus geen mensen.
Het is satire, als je daar boos om wordt wil zeggen dat je je aangesproken voelt en/of dat er een kern van waarheid inzit.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
1312 is acab (all cops are bastards)
Dank.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ACAB
All cops are bastards
Dat is wat Richstorage nodig vindt om te roepen als er agenten sterven bij een terreuraanslag.
Ben benieuwd of hij dat ook zegt als er straks aanslagen op moskee's worden gepleegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen. Ik heb geen moeite met dergelijke cartoons.
Ik geef slechts aan dat Peter niet 'eigen schuld, dikke bult' zegt.
Maar wel met hun motieven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nergens geeft hij er blijk van te sympathiseren met de daders.
Aan wie ??quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bied jij mij maar eerst je excuses aan.
Wakker houden met licht- en geluidskannonen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar hoe lossen ze het op? Doodschieten is geen oplossing, dan kan je geen recht laten zegevier cq. die schoften laten lijden de komende 50 jaar. Maar als ze met raketwerpers en kalasjnikov beginnen te schieten dan wordt je als agent ook niet heel blij....
Waarom zou hij dat zeggen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij dat ook zegt als er straks aanslagen op moskee's worden gepleegd.
Nee, de politie heeft nog niet aangebeld. Ze proberen nu een pizzakoerier te charteren, schijnt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker dat ze de verdachten omsingeld hebben?
Omdat het dan ook actie-reactie is. Sommige mensen zullen dat dan ook bestempelen als uitlokking. Dus in de redenatie van Peter zou je nu moskee's kunnen aanvallen omdat 'zij' bij dat geloof horen en het daarmee uitlokken.quote:
Toppie, lijkt me ook dat de verdachten honger hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, de politie heeft nog niet aangebeld. Ze proberen nu een pizzakoerier te charteren, schijnt.
Grappig, ik hoorde juist dat het zou gaan om een boordje kebab.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, de politie heeft nog niet aangebeld. Ze proberen nu een pizzakoerier te charteren, schijnt.
Suicide by Cop. Kunnen ze gelijk door naar de beloofde maagden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar hoe lossen ze het op? Doodschieten is geen oplossing, dan kan je geen recht laten zegevier cq. die schoften laten lijden de komende 50 jaar. Maar als ze met raketwerpers en kalasjnikov beginnen te schieten dan wordt je als agent ook niet heel blij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |