Ik juich niet om agenten die doodgaan die hun werk doen. Ik vatte met die post de denkwijze samen die dat soort domme lui hebben die in een blinde waas van woede agenten doden omdat er een onschuldig iemand eerder in een demonstratie dood ging. Maar jij bent te dom om dat door te hebben en projecteert dit nu al topics lang op mij, terwijl jij door iedereen tot meest xenofobe user van nieuws bent uitgeroepen. Je trekt je af op berichten over dode Koerden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga zeker juichen als er PKK-ers doodgaan.
Of leden van ISIS
Jij juicht er als er agenten sterven die hun werk doen.
Hier op fok! misschien niet. Maar er waren toch zo'n 150 personen die wel op de syrië verdachtelijst staan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens mij willen sommige users _heel graag_ hier iemand die die zieke aanslag van gisteren steunt, om tegen te kankeren.
Sorry jongens, gaat niet gebeuren.
Er zijn hier geen sympathisanten van die debielen.
Nee, hij zegt dat het uitlokking is, dat is natuurlijk gezien zijn achtergrond te bezopen voor woorden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Woedend worden op Peter omdat hij zijn mening uit over een aanslag op mensen die zijn vermoord vanwege hun mening.
Jaja mensen.
Zo extreem was het niet en bovendien heb ik geen dubbel paspoort.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat hem dat maar niet horen, straks ben je nog je paspoort kwijt.
Actie reactie... Gaat alleen maar meer worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
RTV_Rijnmond
@RTV_Rijnmond
Brandende verfbus naar moskee Vlaardingen gegooid | RTV Rijnmond rijnmond.nl/nieuws/08-01-2…
Ook klootzakken!![]()
Hij zegt dat het maken van een tekening van Mohammed heftige reacties oproept.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het uitlokking is, dat is natuurlijk gezien zijn achtergrond te bezopen voor woorden.
#moslimhaatquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
RTV_Rijnmond
@RTV_Rijnmond
Brandende verfbus naar moskee Vlaardingen gegooid | RTV Rijnmond rijnmond.nl/nieuws/08-01-2…
Ook klootzakken!![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zo extreem was het niet en bovendien heb ik geen dubbel paspoort.
Slaat nergens op. Wat hebben deze mensen er mee te maken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Actie reactie... Gaat alleen maar meer worden.
Joop van den Ende is al bezig met een meezingmusical.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat dit verfilmd worden eigenlijk?
Ja zoals ''moet ze maar niet zo'n kort rokje dragen''quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is zelfs niet echt een mening, meer een uitspraak als "lucht is blauw"
[..]
meer een constatering.
Albert Verlindequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Joop van den Ende is al bezig met een meezingmusical.
Dan snap je het niet helemaal, wij moeten ons maar aanpassen aan een groepje randdebielen omdat we anders ons leven niet zeker zijn? Dat is de wereld op zijn kop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt dat het maken van een tekening van Mohammed heftige reacties oproept.
Dat klopt gewoon, lijkt mij.
mwuah, dat zie ik dan weer niet als vergelijkbare uitspraken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja zoals ''moet ze maar niet zo'n kort rokje dragen''
Het punt is dat hij ten onrechte hiermee suggereert dat ze zelfs maar voor een kleine fractie schuldig hieraan zijn. Waarom zou je dat anders zeggen? Nee, ik vind het ook niet nodig om spotprenten te plaatsen. Maar anderzijds: zoals Hans Teeuwen het zo mooi verwoordde: wat voor de één een grap is, is voor de ander een belediging. Je moet daar een schild voor ontwikkelen. Het "beledigen" van iemand kan nooit een aanleiding zijn voor een schietpartij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is zelfs niet echt een mening, meer een uitspraak als "lucht is blauw"
[..]
meer een constatering.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mwuah, dat zie ik dan weer niet als vergelijkbare uitspraken.
(ACAB)quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij roept 1312 als er een agent sterft bij een terreuraanslag en probeert dat nu opeens goed te praten.
Het is goed met je
Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier op fok! misschien niet. Maar er waren toch zo'n 150 personen die wel op de syrië verdachtelijst staan?
Niet zo naïef dus. Reacties op inet van aanhangsels zeggen wat mij betreft ook genoeg.
Peter kennende vindt hij echter daarmee dat ze het ergens ook wel over zichzelf hebben afgeroepen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt dat het maken van een tekening van Mohammed heftige reacties oproept.
Dat klopt gewoon, lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |