Hopelijk breiden ze die uit naar Syriėquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is eerder wanneer Rusland verder gaat met haar expansiepolitiek.
Dat is subjectief, geen feit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
We zeggen held, omdat we met het woord 'martelaar' een wat negatieve connotatie hebben.
Maar dat is feitelijk wat ze zijn.
Hoaxquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:22 schreef NoXia het volgende:
Zwaarbewapende mannen in auto Parijs
PARIJS -
Er zijn twee zwaarbewapende mannen gespot in een auto in het noordoosten van Parijs.
Later meer.
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 11:21:11#BREAKING French Muslim groups urge imams to condemn terrorism in Friday prayers reageer retweet
Syriėgangers en eigenlijk elke fundamentalistische moslim zijn vijanden van Europa en zo zouden we ze ook moeten behandelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:20 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop toch wel dat dit de Nederlandse overheid laat inzien dat je Syrie gangers moet laten gaan en ze direct hun paspoort moet afpakken. Wil je meedoen aan de Jihad daar? Ga maar, maar je bent hier nooit meer welkom.
Sommigen hier zeiden dat dit ook niet werkt omdat de grens van Turkije naar Europa zo lek als een mandje is? Heeft iemand daar bronnen van?
Termen als martelaar en held zijn altijd subjectief.quote:
Ga je nou hoaxen postenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:22 schreef NoXia het volgende:
Zwaarbewapende mannen in auto Parijs
PARIJS -
Er zijn twee zwaarbewapende mannen gespot in een auto in het noordoosten van Parijs.
Later meer.
Om de zoveel keer ga je dan nat natuurlijk. Op fok maakt dat niet uit, de nos staat voor lul.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik twee franse kranten als bron heb, plaats ik het. Lijkt mij genoeg bron.
Sommige mensen menen alles te weten vanachter hun pc....quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Kreeg ik via Whatsapp binnen:
[..]²
Louis..?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:24 schreef Fokker89 het volgende:
Dit walks completely out of the hand
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 11:25:41#BREAKING Two armed suspects in Paris magazine shooting 'located' in north France: sources reageer retweet
Clusteroorlogjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is eerder wanneer Rusland verder gaat met haar expansiepolitiek.
De NOS staat wel vaker voor lul de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om de zoveel keer ga je dan nat natuurlijk. Op fok maakt dat niet uit, de nos staat voor lul.
Bring in the Yaegers!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:26 schreef Microtechs het volgende:
This isn't right, is it?
-Idris Elba
Die vind ik wel breaking jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:26 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 11:25:41#BREAKING Two armed suspects in Paris magazine shooting 'located' in north France: sources reageer retweet
Dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:26 schreef MouzurX het volgende:
Nos doet ook niet aan bronnen checken want gisteren gingen ze leuk mee met de liberation dat ze zouden zijn opgepakt.
Hier in de forums wordt alles tenminste aangeduid als onbevestigd en krijg je meteen ook de tegenstrijdige berichten mee.
Eens, maar hoe weet je of iemand een syrieganger is en niet zijn zieke opa en oma bezoekt? Bewijsvergaring is lastig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef Homey het volgende:
Je moet niet willen dat Syrie gangers terugkeren. Je stelt je ze keuze, als je daar gaat vechten geef je de Nederlandse nationaliteit op, 100% jouw keuze, 100% jouw verantwoordelijkheid. Zo simpel is het.
Is dat geen bs verhaal? Dat verhaal kwam rond dezelfde tijd als dat er 4 daders werden geclaimd maar het waren er maar 2(+ bestuurder). Ik zag die twee daders geen rocket launcher dragen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:28 schreef Smack10 het volgende:
Hebben ze al die rocket launcher gebruikt of is die nog geladen?
De shit is aan !!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:26 schreef UpsideDown het volgende:
Thnx ff checkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://rt.com/on-air/france-shooting-paris-suburb/
Heeft de verdachte dit getwittert?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/chefreporterNRW/status/553130534793400320
Het is met die open grenzen gewoon heel lastig om het tegen te houden. Als die jongens eenmaal bij bulgarije ergens de grens over zijn rijden ze in een rechte lijn door naar Nederland. In Nederland hebben ze een netwerk die zorg kan dragen voor tijdelijk verblijf en wapens, ze vallen niet op, ze spreken nederlands.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:30 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Eens, maar hoe weet je of iemand een syrieganger is en niet zijn zieke opa en oma bezoekt? Bewijsvergaring is lastig.
Duitse verdachte ja?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heeft de verdachte dit getwittert?
Dat is lastig idd. Je hebt te maken met jonge lui die enorm gehersenspoeld zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:30 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Eens, maar hoe weet je of iemand een syrieganger is en niet zijn zieke opa en oma bezoekt? Bewijsvergaring is lastig.
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gratis UI! Doe er je voordeel mee...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gratis UI! Doe er je voordeel mee...
[ afbeelding ]
de enige die je daar volgensmij voor moet bedanken is nibb-itquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik iedereen hier trouwens even bedankenDoor de vele amateurjournalisten en algemene nieuwsjagers zijn we hier en daarmee ook ik op de FP regelmatig sneller met nieuws brengen dan bijvoorbeeld de NOS. Wat wij al veel eerder wisten door diverse franse sites, dat er aanvallen op moslims en moskeeen waren, wisten wij minstens een half uur eerder
Top top top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |