http://www.ouest-france.f(...)quee-du-mans-3101622quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
Bron van die granaten in die moskee in Le Mans?
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef Platano het volgende:
Hebben jullie dat filmpje op dumpert gezien met de politie-agent? Ik voel me zo naar op dit moment. En een tweede aanval?!
Dankquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
http://rt.com/news/220819-attack-mosque-france-paris/
Dat filmpje van gisteren? Ja, gezien. Aardig gek inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef Platano het volgende:
Hebben jullie dat filmpje op dumpert gezien met de politie-agent? Ik voel me zo naar op dit moment. En een tweede aanval?!
Ja, ik ook. Dode cartoonisten, dode agenten, brandende moskeeën, moslims die op straat nu negatief worden benaderd....quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer het gevoel van samenhorigheid dan bij eerdere incidenten.
Dat is Montrouge, waar vanochtend die schietpartij was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat je nu op Sky news ziet, is dat bij de plek waarvan ze denken dat de daders daar zijn ?
Edit verdachten
Thnx.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is Montrouge, waar vanochtend die schietpartij was.
Grand Theft Allah!quote:
Er is nog niemand gearresteerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx.
Alleen had ik al berichten voorbij zien komen dat die verdachte was opgepakt ?
Tegenstrijdige berichten. Politie agent is overleden iig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx.
Alleen had ik al berichten voorbij zien komen dat die verdachte was opgepakt ?
Ik zie heel veel emotionele overreacties op internet, die precies in het zwart-wit denken valt. Uiteraard zijn de daders hardcore criminelen, maar hoezo zijn de slachtoffers helden? Is iedereen die gedood wordt spontaan een held? Wat is een held precies?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beste post tot nu toe. Reken ik voor het gemak die van mezelf niet mee natuurlijk.²
We zeggen held, omdat we met het woord 'martelaar' een wat negatieve connotatie hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:06 schreef Homey het volgende:
Ik zie heel veel emotionele overreacties op internet, die precies in het zwart-wit denken valt. Uiteraard zijn de daders hardcore criminelen, maar hoezo zijn de slachtoffers helden? Is iedereen die gedood wordt spontaan een held? Wat is een held precies?
quote:French officials are now saying there have been several attacks against mosques in France since yesterday's shooting at the Charlie Hebdo offices.
Emotioneel ? Er is een hele redeactie vermoord vanwege cartoons.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:06 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik zie heel veel emotionele overreacties op internet, die precies in het zwart-wit denken valt. Uiteraard zijn de daders hardcore criminelen, maar hoezo zijn de slachtoffers helden? Is iedereen die gedood wordt spontaan een held? Wat is een held precies?
Overigens is satire niet geheel zonder verantwoordelijkheid. Vrijheid van meningsuiting is overigens niet absoluut, zelfs de Amerikaanse grondwet stelt limieten hierop.
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:08 schreef Montagui het volgende:
French officials are now saying there have been several attacks against mosques in France since yesterday's shooting at the Charlie Hebdo offices.
Van de nosquote:
Ik vind vooral die vrouw die de code intikte een anti-held.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:06 schreef Homey het volgende:
[..]
Overigens is satire niet geheel zonder verantwoordelijkheid. Vrijheid van meningsuiting is overigens niet absoluut, zelfs de Amerikaanse grondwet stelt limieten hierop.
En wat doe je dan? Dan bestrijdt je dat via de wet, zoals Wilders nu aangeklaagd wordt. Niet via kogels. Zoals het binnen de grondwet valt, mag je doen wat je wil. Of het onsmakelijk is of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:06 schreef Homey het volgende:
[..]
Amerika en vrijheid in één zin.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:06 schreef Homey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |