En ontzettend goedkope pizza's in de Boulevard Ornano. Mooie wijk.quote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Abed het volgende:
Ik werd zelf net ook beschimpt toen ik naar de Appie liep, iets met: 'oprotten als je het hier niet leuk vind'![]()
Kut dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://www.midilibre.fr/2(...)nouvelle,1107708.php
Zie: Verschillende mogelijke wraakacties op moslims voor een korte vertaling
Ik kan er altijd op vertrouwen dat jij op meerdere manieren faalt met je posts. Jij bent mijn kompas die altijd precies naar het zuiden wijst ipv het noorden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Frankrijk, het land van Hergé en Uderzo. Deze grootmeesters van de strip, wereldwijd bekend, hebben zelden iemand beledigd. Het kan dus ook anders.²
Zijn blad TinTin werd in Frankrijk uitgegeven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn, maar Hergé was een Belg.
Grenades thrown at a mosque in Le Mans, west of Parisquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:44 schreef Nibb-it het volgende:
Le ministère de la justice confirme des tirs contre des lieux de culte musulmans hier soir à Port-la-Nouvelle (Aude) et au Mans (cf. tweet d'un journaliste sur place ci-dessous), sans faire de victime. - le Monde.
Franse Justitie bevestigt aanvallen op moskeeën in Port-la-Nouvelle en Mans gisteravond. Er zijn geen gewonden.
Volgens mij hebben ze geen idee waar ze zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef Homey het volgende:
Als iedereen nou ff kalmeert.
Wees realistisch, dit soort aanslagen kan je toch nauwelijks voorkomen, iedereen kan een pistool kopen en lukraak mensen neerschieten in een kantoorgebouw. Helaas, maar wel waar. Kortom: geen reden voor een overreactie. Dat is overigens precies wat de terroristen beogen: een guerilla oorlog ontketenen in de vrije Westerse democratieen, en een extreem zwart-wit maatschappij aanwakkeren. Daar trap je toch niet in? De overheid moet gewoon de daders oppakken en berechten als andere moordenaars.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe komen al die Parijzenaren ineens aan wapens?
Lijkt wel gepland dit.
Er is geen verband tussen het incident gister en de aanvallen op moskeeën.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Lijkt wel gepland dit.
Parijzenezenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Lijkt wel gepland dit.
NWS / Doden bij aanslag op hoofdkantoor satirisch tijdschrift Parijs #27quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen met een midden-oosters uiterlijk dat ze naar aangesproken zijn vandaag.
Wat zijn training grenades?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Grenades thrown at a mosque in Le Mans, west of Paris
Several training grenades were thrown into the courtyard of a mosque in the French city of Le Mans. One of the grenades exploded, but no injuries were reported.
A total of four training grenades were thrown onto the property Thursday morning. Police have established a cordon around the mosque. No arrests have been made in the attack.
Helemaal met je eens en volgens mij moet je voor "belediging van burgers door belediging van hun geloof en geloofsbeleving" geen uitzondering maken want mensen kiezen zelf om iets te geloven. En alles waar een mens voor kiest zou een ander ook volstrekt belachelijk moeten mogen maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je beledigd voelen is subjectief en een wet daartegen kan en mag daarom nooit en te nimmer ingevoerd worden. Het zou daarmee ook een wet tegen de vrijheid van meningsuiting worden.
Fatsoensnormen horen bij je opvoeding.
Zijn strips ook in Nederland. Het was dus een Nederlander?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn blad TinTin werd in Frankrijk uitgegeven.²
Beste post tot nu toe. Reken ik voor het gemak die van mezelf niet mee natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef Homey het volgende:
Als iedereen nou ff kalmeert.
Wees realistisch, dit soort aanslagen kan je toch nauwelijks voorkomen, iedereen kan een pistool kopen en lukraak mensen neerschieten in een kantoorgebouw. Helaas, maar wel waar. Kortom: geen reden voor een overreactie. Dat is overigens precies wat de terroristen beogen: een guerilla oorlog ontketenen in de vrije Westerse democratieen, en een extreem zwart-wit maatschappij aanwakkeren. Daar trap je toch niet in? De overheid moet gewoon de daders oppakken en berechten als andere moordenaars.
Volgens Nostradamus zouden de Fransen er juist een einde aan maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaat lekker daar, WW III start in Parijs?
Hier.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:49 schreef Zith het volgende:
Bij deze distancieer ik mij van de aanslagen op de moskeeen.
Waar blijven de andere fokkers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |