Jij snapt het allemaal niet zo goed he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen die door Charlie Hebdo werden afgebeeld als stront lopen nu rond met "ik ben Charlie", kies dan voor "Ik ben stront".
Mobiele Eenheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is Me?
Bedoel je misschien "moi"?
Die achterlijke smiley onder elke achterlijke post van je is tenenkrommend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat "Wij zijn Charlie" wel ontzettend tenenkrommend.²
2 broers en een zwager (die 18-jarige die zichzelf aangegeven heeft) volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke maar die andere twee waren toch geen broers? Andere achternaam.
Slaat idd ook nergens op.quote:
Ik kan het ook niet helpen het is de waarheid, zoek de cartoons over aanhangers van Le Pen maar op.quote:
Nee ik doe het in het Engels om de Engelse sympathie voor de Franse zaak weer te geven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is Me?
Bedoel je misschien "moi"?
Dat mag niet. Staat ergens in de policy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag je niet meer "komt dichtbij" zeggen oid?
Nouja, t zal wel
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die achterlijke smiley onder elke achterlijke post van je is tenenkrommend.
Alsof mensen het nieuws niet volgen op FOK! NWSquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vooral als de helft niet weet waar het over gaat, top man.
Je faalde gewoonquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee ik doe het in het Engels om de Engelse sympathie voor de Franse zaak weer te geven.
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat mag niet. Staat ergens in de policy.
Het is nu best wel ver wegquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee want de synagoge in Brussel was al dichterbij
Wij vinden jou tenenkrommend maar je blijft ook posten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat "Wij zijn Charlie" wel ontzettend tenenkrommend.²
Sky Newsquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke links volgen jullie, livekijkers?
http://rt.com/on-air/france-shooting-paris-suburb/quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
http://rt.com/on-air/france-shooting-paris-suburb/quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die achterlijke smiley onder elke achterlijke post van je is tenenkrommend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |