Wat lelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gratis UI! Doe er je voordeel mee...
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, morgen adopteert Justin Bieber een plant en doen ze allemaal #plant.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:34 schreef Travel. het volgende:
[..]Meesten hebben nog nooit van Charlie gehoord, en nu zijn we opeens allemaal Charlie.
Iets met statement...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:34 schreef Travel. het volgende:
[..]Meesten hebben nog nooit van Charlie gehoord, en nu zijn we opeens allemaal Charlie.
Dit is veel te soft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef Homey het volgende:
Je moet niet willen dat Syrie gangers terugkeren. Je stelt je ze keuze, als je daar gaat vechten geef je de Nederlandse nationaliteit op, 100% jouw keuze, 100% jouw verantwoordelijkheid. Zo simpel is het.
jaja, en als ik deze ui niet binnen 10 minuten plaats, heb ik mijn leven lang ongeluk zeker..quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die door Charlie Hebdo werden afgebeeld als stront lopen nu rond met "ik ben Charlie", kies dan voor "Ik ben stront".quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:34 schreef Travel. het volgende:
Stuur dit door naar 10 vrienden anders heb je je leven lang ongeluk. Als je dit wel stuurt zul je binnenkort een financiele meevaller hebben!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jaja, en als ik deze ui niet binnen 10 minuten plaats, heb ik mijn leven lang ongeluk zeker..
Bijna net zo erg als die tokkies met die zwarte mh17 ribbon.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat "Wij zijn Charlie" wel ontzettend tenenkrommend.²
No thanks want Je suis J0kkebr0k namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat "Ik ben Charlie"quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Zwagerquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik dacht dat die 18 jarige het kleine broertje was? En die heeft zichzelf aangegeven omdat hij er niks mee te maken had?
Als nu dan 2 verdachten zijn gelokaliseerd dan mis je er nog 1.
Met je Livestrong-bandje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
nou nou nou nouquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen die door Charlie Hebdo werden afgebeeld als stront lopen nu rond met "ik ben Charlie", kies dan voor "Ik ben stront".
Dat is nog erger.quote:
Wie is Me?quote:
Oke maar die andere twee waren toch geen broers? Andere achternaam.quote:
Jij snapt het allemaal niet zo goed he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mensen die door Charlie Hebdo werden afgebeeld als stront lopen nu rond met "ik ben Charlie", kies dan voor "Ik ben stront".
Mobiele Eenheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is Me?
Bedoel je misschien "moi"?
Die achterlijke smiley onder elke achterlijke post van je is tenenkrommend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
2 broers en een zwager (die 18-jarige die zichzelf aangegeven heeft) volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke maar die andere twee waren toch geen broers? Andere achternaam.
Slaat idd ook nergens op.quote:
Ik kan het ook niet helpen het is de waarheid, zoek de cartoons over aanhangers van Le Pen maar op.quote:
Nee ik doe het in het Engels om de Engelse sympathie voor de Franse zaak weer te geven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is Me?
Bedoel je misschien "moi"?
Dat mag niet. Staat ergens in de policy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag je niet meer "komt dichtbij" zeggen oid?
Nouja, t zal wel
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die achterlijke smiley onder elke achterlijke post van je is tenenkrommend.
Alsof mensen het nieuws niet volgen op FOK! NWSquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vooral als de helft niet weet waar het over gaat, top man.
Je faalde gewoonquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee ik doe het in het Engels om de Engelse sympathie voor de Franse zaak weer te geven.
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat mag niet. Staat ergens in de policy.
Het is nu best wel ver wegquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee want de synagoge in Brussel was al dichterbij
Wij vinden jou tenenkrommend maar je blijft ook posten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Sky Newsquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke links volgen jullie, livekijkers?
http://rt.com/on-air/france-shooting-paris-suburb/quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
http://rt.com/on-air/france-shooting-paris-suburb/quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die achterlijke smiley onder elke achterlijke post van je is tenenkrommend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |