Jammer, geen Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo komen nog Joep van het Hek, Jan-Jaap van der Wal en Erik van Muiswinkel
Zo komen nog twee cartoonisten.
Die zit al te soppen op zijn stoel...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Stickertje het volgende:
jammer dat ze wilders er bij moeten halen, daar gaat het vandaag niet over
is idd raar dat er iemand nu een keer niet zijn nieuwe boek aan het uithoeren is aan de kijkersquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
De fuck gebeurt hier zeg, zit ik wel DWDD te kijken
Hans Janmaat heeft ook gelijk gekregen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilders heeft dus soort van gelijk.
Wat moeten ze anders? Op de cartoonisten afgeven..?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
De fuck gebeurt hier zeg, zit ik wel DWDD te kijken
Ja, ze hebben een discussie en durven het woord moslim hardop te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is idd raar dat er iemand nu een keer niet zijn nieuwe boek aan het uithoeren is aan de kijkers
Een van de beste teksten ooit.quote:
Oke bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies! Niet zeiken als ze je strot door komen snijden dan.
Maarja dan heb je alsnog kapitalisten tegen communisten, friet tegen patat, trekkies tegen star wars, enzovoorts enzovoorts.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Strani het volgende:
"And no religion too," wat fijn zou dat zijn.
Heeft ie allang gedaan toen MJ zijn dochter in bed kreeg.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Geluk bij een ongeluk, The King of Rock & Roll hoeft zich niet om te draaien in zijn graf.
Hou je bekquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heeft ie allang gedaan toen MJ zijn dochter in bed kreeg.....
Het zou in elk geval één polariserende factor weghalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja dan heb je alsnog kapitalisten tegen communisten, friet tegen patat, trekkies tegen star wars, enzovoorts enzovoorts.
inb4 voorspelbare reactiequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat "Bedankt Hans" heeft zijn beste tijd wel gehad.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat zijn tenminste dingen die echt bestaan, nog een beetje de moeite om over te gaan vechtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja dan heb je alsnog kapitalisten tegen communisten, friet tegen patat, trekkies tegen star wars, enzovoorts enzovoorts.
Haha, goeie comeback!quote:
Het is nog niet afgelopen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het eerst een goede uitzending van DWDD.
Jouw definitie van die 'kanten' komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met die van mij, aangezien ik wel hersenen heb. Sowieso zie ik mezelf niet als onderdeel van een 'kant'. Heb gewoon mijn eigen mening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar aan welke kant sta je dan? Neutraal? Moslims? Of normale mensen?
Jij staat aan de arrokant.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw definitie van die 'kanten' komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met die van mij, aangezien ik wel hersenen heb. Sowieso zie ik mezelf niet als onderdeel van een 'kant'. Heb gewoon mijn eigen mening.
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
What else is new.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Damn, wat is Matthijs enorm sturend
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De Mijn waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.
vara is sturend.. wordt gvd eens wakker zeg.. met die linkse kliek die ze altijd uitnodigenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Damn, wat is Matthijs enorm sturend
Ik was niet met jou in discussie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
Dat zij dit in deze discussie gebruiken ,
Dus je ziet het niet als aanslag op jouw vrijheid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw definitie van die 'kanten' komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met die van mij, aangezien ik wel hersenen heb. Sowieso zie ik mezelf niet als onderdeel van een 'kant'. Heb gewoon mijn eigen mening.
europa wordt langzaam wakker, kijk maar naar duitslandquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar heb ik al gemerkt, beetje blindheid dat Geertje de boel even gaat oplossen en dat hij heeft gezien dat de Islam uitroeien de oplossing is, daar zou ik ook dooddoeners van gaan gebruiken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.
Hoe kom je hier in godsnaam op?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus je ziet het niet als aanslag op jouw vrijheid?
Zoals Jort.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vara is sturend.. wordt gvd eens wakker zeg.. met die linkse kliek die ze altijd uitnodigen
Je hoeft niet te kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vara is sturend.. wordt gvd eens wakker zeg.. met die linkse kliek die ze altijd uitnodigen
Kun je ook aangeven waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
europa wordt langzaam wakker, kijk maar naar duitsland![]()
alleen zouden niet alleen de extreme islamisten moeten oprotten, maar alle religiegekkies
Zal ze niet bevallen wat er net allemaal gezegd is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Nederland ook wel hoor. Als je de FP van FOK vergelijkt met die subforum liggen de meningen al radicaal anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
europa wordt langzaam wakker, kijk maar naar duitsland![]()
alleen zouden niet alleen de extreme islamisten moeten oprotten, maar alle religiegekkies
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar heb ik al gemerkt, beetje blindheid dat Geertje de boel even gaat oplossen en dat hij heeft gezien dat de Islam uitroeien de oplossing is, daar zou ik ook dooddoeners van gaan gebruiken.
Prettige sprekerquote:
De VARA kan dit ook niet goedpraten hoor, maar oke.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zal ze niet bevallen wat er net allemaal gezegd is.
ik kijk ook bijna nooit meer.. eva jinek daarentegenquote:
redequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar heb ik al gemerkt, beetje blindheid dat Geertje de boel even gaat oplossen en dat hij heeft gezien dat de Islam uitroeien de oplossing is, daar zou ik ook dooddoeners van gaan gebruiken.
omdat er nooit veel goeds uit religie gekomen is.. history repeats itself.. dit is een soort van nieuwe kruistocht.. niet te eerste en zeker niet de laatste keer dat er spanningen kunnen ontstaan tussen culturen die aangedreven zijn door religies die kunnen eindigen in een nieuwe oorlogquote:
Niets van mij gelezen dus, ik zeg dat Geert vaak gelijk heeft met een partij van mongolen. Dus politiek zie ik totaal geen oplossing, nergens. Ik zie Nederlanders straks klagen van hoe het zo ver heeft kunnen komen!!!! En dan mogen de Yanks ons weer komen bevrijden zeker? Samen met Putin?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit waren ook wel pijnlijk stompzinnige wijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef Badr_Harry het volgende:
In je eigen show gefuckt worden en dan wordt er nog geklapt ook
En de zaak proberen te redden met 'hij kent nog moeilijke woorden ook'.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef Badr_Harry het volgende:
In je eigen show gefuckt worden en dan wordt er nog geklapt ook
Nee dat is Jon Stewart volgens mij.quote:
Grappiger dan Hans Teeuwen.quote:
Oja, bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is Jon Stewart volgens mij.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze uitzending gaat om voorbeelden geven waarbij moslims belachelijk gemaakt worden
ge-wel-dig
He Stylo, jij bent ook weer terug van je strijd tegen IS?quote:
Ja snap het ook niet echtquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze uitzending gaat om voorbeelden geven waarbij moslims belachelijk gemaakt worden
ge-wel-dig
Jammer dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
He Stylo, jij bent ook weer terug van je strijd tegen IS?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
ge-wel-dig
Echt hequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef YazooW het volgende:
Even een paar grapjes over het christendom er tussen zetten zodat de moslims niet al te boos worden.
Oke.quote:
Ik ben blij dat dit een volledig neutrale meni............................. Wacht sorry sorry sorry.quote:
De Vara is voor alle radicalen een prima omroep hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Kijken moslims hier wel naar? Die hebben toch allemaal schotels..
Die schotels hebben ze uit woede op de stoep gegooid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Neuh, ik blijf graven maar kan de grap maar niet vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Meningen zijn per definitie niet neutraal. Dus ik snap je punt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit een volledig neutrale meni............................. Wacht sorry sorry sorry.
Tuurlijk, het blijft de VARA.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef YazooW het volgende:
Even een paar grapjes over het christendom er tussen zetten zodat de moslims niet al te boos worden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan mag hij niet eens schelden met klootzak. Wat hypocriet zeg.
Freedom of speech. En dat gekke valt wel mee.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:38 schreef Gehenna het volgende:
Wow nico is goed vandaag, voor het allereerst
Je bent zelf een overdreven uitzending.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een overdreven uitzending dit
Mwah, ik heb m wel eens vaker rake teksten zien hebben. Blijft wel zeldzaam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:38 schreef Gehenna het volgende:
Wow nico is goed vandaag, voor het allereerst
Wel even lachen. Anders is het zo zielig voor mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, kijk Superniger eens de J van Jaap bij de naam van Jan-Jaap wegroffelen.
[..]
Nee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
3 cabaretiers waar nog nooit iemand om gelachen heeft.
Een diadeem staat zo nichterig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Marcoss het volgende:
Waarom altijd die bril op z'n hoofd joh?
oke, dan is het goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, Jan Jaap heeft een hazenlip.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een diadeem staat zo nichterig.
Alleen Claudia heb ik nog nooit om moeten lachenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
3 cabaretiers waar nog nooit iemand om gelachen heeft.
Raar dat je mijn teksten gaat jatten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-jaap heeft een hazenlip.
Even lachen allemaal wat leuk he oh oh oh.
Dit is gewoon geen positief onderwerp.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Waar is het positivisme van maandag gebleven?
Drugs is uitgewerkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Zie je hoe snel het kan gaan? Het is oorlog voor je de eerste boem hoort!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Dan ziet z'n haar er beter uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft hij een bril in zijn haar?
En ze hebben ook allemaal grappen gemaakt over de islam. Je punt slaat in dit geval nergens op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef waxmask het volgende:
Zijn wel net die lui die elke voorstelling anti-wilders grappen maken, en VARA vrienden zijn. Onderdeel van het probleem dus!
Zap dan eens!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef 16meter het volgende:
Steeds dezelfde vragen van v. Nieuwkerk, met dat ernstige toontje en die frons.
Zij zijn dood, die dader is weg, wat kan er gebeuren? Niks!!! Sfeer maken, dat zeg ik dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen positief onderwerp.
En ook altijd het verschil maken tussen extreem en gematigd. En dat verschil bestaat niet!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze hebben ook allemaal grappen gemaakt over de islam. Je punt slaat in dit geval nergens op.
Echt he? Lekker in de reden vallen. Wat een gek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef 16meter het volgende:
Steeds dezelfde vragen van v. Nieuwkerk, met dat ernstige toontje en die frons.
jijquote:
Voor jou niet nee, dat blijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ook altijd het verschil maken tussen extreem en gematigd. En dat verschil bestaat niet!
Wat een dwaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Binnen de moslimwereld keurt iedereen dit af.
Deze man leest nooit op forum.marokko.nl.
Nee, ze is gewoon erg zuur, heeft ze me zelf verteld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Inspireme het volgende:
[..]
jijik kan jou per definitie niet serieus nemen als je aankomt met 'gekkie'. Komt dit voort uit je eigen onzekerheid?
Op basis van wat gok je dat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok zo maar dat de meeste moslims dit niet gaan afkeuren.
Mijn buurman is moslim en hij keurt dit af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Als je het vraagt we, ze mogen liegen tegen niet gelovigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Mijne ook. Is ook heel gastvrij en vriendelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn buurman is moslim en hij keurt dit af.
Zegt ie, maar wat denkt ie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn buurman is moslim en hij keurt dit af.
steek je hoofd maar weer in het zand en stem gerust weer op pvda volgende verkiezingquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Inspireme het volgende:
[..]
jijik kan jou per definitie niet serieus nemen als je aankomt met 'gekkie'. Komt dit voort uit je eigen onzekerheid?
Waar gaan we morgen langs marco?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef marcodej het volgende:
Grove grappen over Jezus worden makkelijker gemaakt dan over Mohammed.
Omdat jullie toch niks terug doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef marcodej het volgende:
Omdat hij Bin Laden heet. Is een woordgrapjequote:
GGMM ligt nu op de bank te gieren.quote:
onderbuikgevoelens much?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
A YouGov survey for the Daily Telegraph,[6] published two weeks after the July 2005 bombings in the London Underground, showed that 88% of British Muslims were opposed to the bombings, while 6% (about 100,000 individuals) fully supported them, and one British Muslim in four expressed some sympathy with the motives of the bombers.[7] A 2007 poll found that one Muslim in four thought the Government had staged the bombings and framed the Muslims convicted.[8] A 2011 study by Pew Research showed that 64% of Muslim Americans thought that there was not much or no support among them for extremism, while 6% thought there was a great deal, and 15% thought there was a fair amount.[9]quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe zou dat nou komen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef marcodej het volgende:
waxmask is een beetje een aparte jongen. Zoekt overal iets achter.quote:
Wax weet dat er meer internet is dan FOK, daarbij levenservaring en mensenkennis. Maar ridiculiseer dat ook maar weer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waxmask is een beetje een aparte jongen. Zoekt overal iets achter.
Ach, kan gebeuren.
kom je misvormde anussen vaak tegen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
die claudie breij lijkt op een misvormde anus
Er zijn al diverse cartoons getoond; ook DTVDD ging vooral over Moslimgrappen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:48 schreef marcodej het volgende:
Worden er nog grappen over de profeet getoond? Of waren ze toch te bang om te maken? Want daar vallen die gasten over, niet over grapjes over de extremisten en hun leiders.
Klopt, maar roep dan niet dat je je niet de mond laat snoeren. Want dat doen ze dus wel.quote:
Moslimgrappen ja, geen profeetgrappen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn al diverse cartoons getoond; ook DTVDD ging vooral over Moslimgrappen.
Zou hij mee lezen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
MATHIJS HOUD GODVERDOMME JE BEK EENS DICHT.
Zo.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Moslims religieuzen hebben gewoon geen humor.
Gaat een beetje moeilijk als het de presentator is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
MATHIJS HOUD GODVERDOMME JE BEK EENS DICHT.
Zo.
Hansie Teeuwen had toch een paar pittige teksten over de profeet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moslimgrappen ja, geen profeetgrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |