redequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar heb ik al gemerkt, beetje blindheid dat Geertje de boel even gaat oplossen en dat hij heeft gezien dat de Islam uitroeien de oplossing is, daar zou ik ook dooddoeners van gaan gebruiken.
omdat er nooit veel goeds uit religie gekomen is.. history repeats itself.. dit is een soort van nieuwe kruistocht.. niet te eerste en zeker niet de laatste keer dat er spanningen kunnen ontstaan tussen culturen die aangedreven zijn door religies die kunnen eindigen in een nieuwe oorlogquote:
Niets van mij gelezen dus, ik zeg dat Geert vaak gelijk heeft met een partij van mongolen. Dus politiek zie ik totaal geen oplossing, nergens. Ik zie Nederlanders straks klagen van hoe het zo ver heeft kunnen komen!!!! En dan mogen de Yanks ons weer komen bevrijden zeker? Samen met Putin?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar heb ik al gemerkt, beetje blindheid dat Geertje de boel even gaat oplossen en dat hij heeft gezien dat de Islam uitroeien de oplossing is, daar zou ik ook dooddoeners van gaan gebruiken.
Dit waren ook wel pijnlijk stompzinnige wijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef Badr_Harry het volgende:
In je eigen show gefuckt worden en dan wordt er nog geklapt ook
En de zaak proberen te redden met 'hij kent nog moeilijke woorden ook'.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef Badr_Harry het volgende:
In je eigen show gefuckt worden en dan wordt er nog geklapt ook
Nee dat is Jon Stewart volgens mij.quote:
Grappiger dan Hans Teeuwen.quote:
Oja, bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is Jon Stewart volgens mij.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze uitzending gaat om voorbeelden geven waarbij moslims belachelijk gemaakt worden
ge-wel-dig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |