Dan ziet z'n haar er beter uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft hij een bril in zijn haar?
En ze hebben ook allemaal grappen gemaakt over de islam. Je punt slaat in dit geval nergens op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef waxmask het volgende:
Zijn wel net die lui die elke voorstelling anti-wilders grappen maken, en VARA vrienden zijn. Onderdeel van het probleem dus!
Zap dan eens!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef 16meter het volgende:
Steeds dezelfde vragen van v. Nieuwkerk, met dat ernstige toontje en die frons.
Zij zijn dood, die dader is weg, wat kan er gebeuren? Niks!!! Sfeer maken, dat zeg ik dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen positief onderwerp.
En ook altijd het verschil maken tussen extreem en gematigd. En dat verschil bestaat niet!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze hebben ook allemaal grappen gemaakt over de islam. Je punt slaat in dit geval nergens op.
Echt he? Lekker in de reden vallen. Wat een gek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef 16meter het volgende:
Steeds dezelfde vragen van v. Nieuwkerk, met dat ernstige toontje en die frons.
jijquote:
Voor jou niet nee, dat blijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ook altijd het verschil maken tussen extreem en gematigd. En dat verschil bestaat niet!
Wat een dwaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Binnen de moslimwereld keurt iedereen dit af.
Deze man leest nooit op forum.marokko.nl.
Nee, ze is gewoon erg zuur, heeft ze me zelf verteld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Inspireme het volgende:
[..]
jijik kan jou per definitie niet serieus nemen als je aankomt met 'gekkie'. Komt dit voort uit je eigen onzekerheid?
Op basis van wat gok je dat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok zo maar dat de meeste moslims dit niet gaan afkeuren.
Mijn buurman is moslim en hij keurt dit af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Als je het vraagt we, ze mogen liegen tegen niet gelovigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |