Jammer, geen Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo komen nog Joep van het Hek, Jan-Jaap van der Wal en Erik van Muiswinkel
Zo komen nog twee cartoonisten.
Die zit al te soppen op zijn stoel...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Stickertje het volgende:
jammer dat ze wilders er bij moeten halen, daar gaat het vandaag niet over
is idd raar dat er iemand nu een keer niet zijn nieuwe boek aan het uithoeren is aan de kijkersquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
De fuck gebeurt hier zeg, zit ik wel DWDD te kijken
Hans Janmaat heeft ook gelijk gekregen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilders heeft dus soort van gelijk.
Wat moeten ze anders? Op de cartoonisten afgeven..?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
De fuck gebeurt hier zeg, zit ik wel DWDD te kijken
Ja, ze hebben een discussie en durven het woord moslim hardop te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is idd raar dat er iemand nu een keer niet zijn nieuwe boek aan het uithoeren is aan de kijkers
Een van de beste teksten ooit.quote:
Oke bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Precies! Niet zeiken als ze je strot door komen snijden dan.
Maarja dan heb je alsnog kapitalisten tegen communisten, friet tegen patat, trekkies tegen star wars, enzovoorts enzovoorts.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Strani het volgende:
"And no religion too," wat fijn zou dat zijn.
Heeft ie allang gedaan toen MJ zijn dochter in bed kreeg.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Geluk bij een ongeluk, The King of Rock & Roll hoeft zich niet om te draaien in zijn graf.
Hou je bekquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heeft ie allang gedaan toen MJ zijn dochter in bed kreeg.....
Het zou in elk geval één polariserende factor weghalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja dan heb je alsnog kapitalisten tegen communisten, friet tegen patat, trekkies tegen star wars, enzovoorts enzovoorts.
inb4 voorspelbare reactiequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat "Bedankt Hans" heeft zijn beste tijd wel gehad.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat zijn tenminste dingen die echt bestaan, nog een beetje de moeite om over te gaan vechtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja dan heb je alsnog kapitalisten tegen communisten, friet tegen patat, trekkies tegen star wars, enzovoorts enzovoorts.
Haha, goeie comeback!quote:
Het is nog niet afgelopen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het eerst een goede uitzending van DWDD.
Jouw definitie van die 'kanten' komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met die van mij, aangezien ik wel hersenen heb. Sowieso zie ik mezelf niet als onderdeel van een 'kant'. Heb gewoon mijn eigen mening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar aan welke kant sta je dan? Neutraal? Moslims? Of normale mensen?
Jij staat aan de arrokant.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw definitie van die 'kanten' komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met die van mij, aangezien ik wel hersenen heb. Sowieso zie ik mezelf niet als onderdeel van een 'kant'. Heb gewoon mijn eigen mening.
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
What else is new.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Damn, wat is Matthijs enorm sturend
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De Mijn waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.
vara is sturend.. wordt gvd eens wakker zeg.. met die linkse kliek die ze altijd uitnodigenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Damn, wat is Matthijs enorm sturend
Ik was niet met jou in discussie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
Dat zij dit in deze discussie gebruiken ,
Dus je ziet het niet als aanslag op jouw vrijheid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw definitie van die 'kanten' komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met die van mij, aangezien ik wel hersenen heb. Sowieso zie ik mezelf niet als onderdeel van een 'kant'. Heb gewoon mijn eigen mening.
europa wordt langzaam wakker, kijk maar naar duitslandquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar heb ik al gemerkt, beetje blindheid dat Geertje de boel even gaat oplossen en dat hij heeft gezien dat de Islam uitroeien de oplossing is, daar zou ik ook dooddoeners van gaan gebruiken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zij dit in deze discussie gebruiken , en op dit moment zegt meer over die persoon dan elk ander woord. De waarheid niet onder ogen willen zien en blijven ridiculiseren en belachelijk maken.
Hoe kom je hier in godsnaam op?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus je ziet het niet als aanslag op jouw vrijheid?
Zoals Jort.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vara is sturend.. wordt gvd eens wakker zeg.. met die linkse kliek die ze altijd uitnodigen
Je hoeft niet te kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vara is sturend.. wordt gvd eens wakker zeg.. met die linkse kliek die ze altijd uitnodigen
Kun je ook aangeven waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
europa wordt langzaam wakker, kijk maar naar duitsland![]()
alleen zouden niet alleen de extreme islamisten moeten oprotten, maar alle religiegekkies
Zal ze niet bevallen wat er net allemaal gezegd is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Nederland ook wel hoor. Als je de FP van FOK vergelijkt met die subforum liggen de meningen al radicaal anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
europa wordt langzaam wakker, kijk maar naar duitsland![]()
alleen zouden niet alleen de extreme islamisten moeten oprotten, maar alle religiegekkies
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook voor geen enkele reden vatbaar heb ik al gemerkt, beetje blindheid dat Geertje de boel even gaat oplossen en dat hij heeft gezien dat de Islam uitroeien de oplossing is, daar zou ik ook dooddoeners van gaan gebruiken.
Prettige sprekerquote:
De VARA kan dit ook niet goedpraten hoor, maar oke.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zal ze niet bevallen wat er net allemaal gezegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |