abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148427303
quote:
Er is aanslag gepleegd op het hoofdkantoor van het satirische tijdschrift Charlie Hebdo in Parijs. Daarbij zijn volgens getuigen tien doden gevallen, melden Franse media.
NRC-correspondent Peter Vermaas woont vlakbij het kantoor:
quote:
Mogelijk tien doden bij schietincident bij Frans satirisch magazine
Foto: ANP
Gepubliceerd: 07 januari 2015 12:02
Laatste update: 07 januari 2015 12:10

In Parijs zijn woensdag mogelijk meedere doden en enkele gewonden gevallen toen met een automatisch wapen werd geschoten in het kantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.
Dat meldt de Franse krant Le Figaro.

De signaleringsdienst Itele meldt dat sprake is van tien doden en vijf gewonden.

Op de Boulevard Richard-Lenoir in het centrum van Parijs zou "een regen van kogels" zijn gevallen, waarbij ten ministe één agent werd geraakt.

Er zouden meerdere agenten op de plek van de aanslag aanwezig zijn. De schutter zou zeker dertig kogels hebben afgevuurd.

Het weekblad Charlie Hebdo is eerder doelwit geweest van een aanslag. Het tijdschrift aarzelt niet spotprenten te plaatsen van de profeet Mohamed.

Door: NU.nl

Ongecensureerde beelden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148427310
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_148427311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hebben ze rap gereden dan.
Nee niet nodig, ik ben op het werk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_148427312
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef HighVolume het volgende:

[..]

daarom.. vond het er behoorlijk prof. Overkomen
Ja, dat sowieso. Zeker niet het werk van wat impulsieve en/of verwarde amateurs.
  Redactie Frontpage woensdag 7 januari 2015 @ 14:29:48 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148427316
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar hangen overal camera's.
Als ze de maskers in de auto af hebben gedaan en onafhankelijk van elkaar met de rest van de mensen zijn meegelopen is het alsnog wel even zoeken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148427320
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef MouzurX het volgende: Mutant01 leuk dat je ook op mijn post reageert trouwens. Het is gewoonweg zo dat gelovigen een boek heilig vinden waarin verschrikkelijke teksten staan en ze het dan voor zichzelf goedpraten door te zeggen dat zíj niet extremistisch zijn en alleen sommige teksten opvolgen. Dat verandert niks aan het feit dat je een boek heilig vind wat mein kampf is voor een nazi. Waarom verscheur je dan niet alle pagina's die deze foute teksten bevatten?
Sowieso religie, de terreur des werelds. Hoeveel oorlogen daar wel niet mee te maken hadden.
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:30:08 #7
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_148427332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, we constateren dat de islam honderd procent fout is, dat er geen milde variant bestaat en dat elke moslims in potentie een gevaar vormt voor de samenleving.

Welke consequenties verbinden we daaraan?
Dit beestje afstoffen... heel simpel!

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_148427335
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Er zij weinig landen in Europa waar je zomaar een Kalasjnikov kan kopen _O-
Beter.

Wellicht dat dat nog aanknopingspunten geeft dan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_148427343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef DrNick het volgende:

[..]

Sowieso religie, de terreur des werelds. Hoeveel oorlogen daar wel niet mee te maken hadden.
Juist, alle religies zijn ziekmakend. Schaf dat eens af.
pi_148427345

[ Bericht 50% gewijzigd door StephanL op 07-01-2015 14:31:04 ]
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 14:30:37 #11
8781 crew  Frutsel
pi_148427357
Montpellier = loos alarm...nothing to see here
pi_148427366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Er zij weinig landen in Europa waar je zomaar een Kalasjnikov kan kopen _O-
Niet waar. In Kroatië, Albanië, etc (oud-Joegoslavië dus) kan je dit soort wapens helaas gewoon verkrijgen.
pi_148427373
quote:

[..]

Volgens mij minder dan oorlogen die met nationalisme te maken hadden.
Maar het blijft evengoed diep triest dat mensen andersdenkenden niet gewoon met rust kunnen laten.
NEE!
pi_148427376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het wordt steeds moeilijker om sympathie voor de islam en moslims in het algemeen te behouden...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148427377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Beter.

Wellicht dat dat nog aanknopingspunten geeft dan.
Nee want die zijn er niet op de zwarte markt, ze houden geen boekjes bij hoor
pi_148427383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat jij er vanuit je eigen perspectief foute dingen in leest moet ik pagina's gaan verscheuren? Je hebt kennelijk zelf niet het vermogen om bepaalde dingen in context of met de hadiths (uitleg) te lezen, dus moet het boek eraan geloven. Realiseer je hoe onzinnig dat is?
Oke dus ik kan ook gewoon mein kampf als heilig boek beschouwen, en als daar dan stukken in staan over dat alle joden uitgemoord zouden moeten worden, dan moet ik in perspectief zien.. dat was in de context van begin 20ste eeuw? :')
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_148427386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Niet waar. In Kroatië, Albanië, etc (oud-Joegoslavië dus) kan je dit soort wapens helaas gewoon verkrijgen.
Brussel ook.
pi_148427388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Juist, alle religies zijn ziekmakend. Schaf dat eens af.
Heeft tijd nodig. Gelukkig geloven steeds minder mensen in dergelijke fabeltjes.
pi_148427409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef Frutsel het volgende:
Montpellier = loos alarm...nothing to see here
News_Executive twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:24:07 Those asking me what the sound of a explosion in Montpellier, France was. It was a controlled explosive demolition of a tower in the city. reageer retweet
pi_148427410
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee want die zijn er niet op de zwarte markt, ze houden geen boekjes bij hoor
Heel groot kan die zwarte markt niet zijn.
pi_148427412
Dat was het dan met de vrijheid van meningsuiting.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148427415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Heel groot kan die zwarte markt niet zijn.
Heel open ook niet.
pi_148427422
quote:
13s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef eight het volgende:
Dat was het dan met de vrijheid van meningsuiting.
Happy New Year.
pi_148427425
quote:

[..]

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148427436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

News_Executive twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:24:07 Those asking me what the sound of a explosion in Montpellier, France was. It was a controlled explosive demolition of a tower in the city. reageer retweet
Zijn die extremisten nog professioneler dan menigeen al dacht.
pi_148427445
Op de NPO site is nu ook live die nieuwsuitzending te kijken.
pi_148427446
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Oke dus ik kan ook gewoon mein kampf als heilig boek beschouwen, en als daar dan stukken in staan over dat alle joden uitgemoord zouden moeten worden, dan moet ik in perspectief zien.. dat was in de context van begin 20ste eeuw? :')
Ik zou je een mafketel vinden, maar ik zou niet direct maatregelen willen treffen alleen omdat jij er een idiote mening op nahoudt.

Als je handelt naar je maffe boekje, wordt dat natuurlijk een ander verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148427447
quote:

[..]

Als jij Mein Kampf als heilig boek wilt zien, moet je dat zelf weten. Ook of je dat in context wilt zien ja of nee. Wie ben ik om te bepalen of jij dat wel of niet zo zou moeten lezen? Is toch belachelijk. Zolang jij geen Joden vergast - zou t mij een worst wezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148427454
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zijn die extremisten nog professioneler dan menigeen al dacht.
_O-
nee echt niet !
pi_148427456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Je snapt het punt dus niet.
Jij snapt m'n smiley denk ik niet.
Tap tap tap
pi_148427457
"Als we maar satire blijven bedrijven, zal het shockeffect afnemen. Moslims zullen zeggen: laat die ellendelingen van Charlie Hebdo het lekker uitzoeken. Je kunt ze beter negeren. Zoals ik die enkele gewelddadige fundamentalist negeer. Ik heb meer kans op een fietsongeluk dan dat ik de nieuwe Mohammed Merah (de scootermoordenaar die in Toulouse zeven mensen doodde, red.) tegen het lijf loop." -- Stéphane Charbonnier, hoofdredacteur Charlie Hebdo, 7 januari 2013,
blablablabla
pi_148427459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Niet legaal
pi_148427471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Heel open ook niet.
Datzelfde geldt voor potentiele kopers natuurlijk.

Het is niet alsof je een shoarmabar binnenstapt en zegt "hoi, ik ben terrorist", en dat de man achter de bar zegt "oh, dan verkoop ik naast lamsshoarma ook allerlei wapens".
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:33:28 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148427476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is een statement
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:33:31 #39
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_148427479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

_O-

Bazen.
Echt een hekel aan de mislukt grappige pogingen die de speld normaliter doet. Deze is echter 100% raak.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 14:33:46 #40
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_148427490
Ik hoop vooral dat deze motherfuckers gepakt worden. Want als ze hier ook nog eens mee wegkomen dan is mijn vertrouwen in de westerse justitie echt weg (en dat vertrouwen was al niet bepaald hoog)

Kom op, in broad daylight zoiets doen, slachtpartij aanrichten, wegrijden, bivakmutsje afdoen, jointje opsteken en gewoon gaan chillen en dat was 'm dan?
:N ongeloofelijk...... en daarbij, wat een walgelijke actie weer.Bah :r En ja, WEER want het was WEER uit naam van die grote allah.

En nee, ik zeg niet dat alle moslims slecht zijn, ik weet heus wel dat het merendeel van de moslims niet deze acties steunt en het ook gewoon walgelijk vindt. Maar toch is het wel heel typisch, dat het steeds in naam van de islam is dat dit soort dingen gebeuren.... wat is dat toch???

En weet je, een "god" die mensen aanzet tot dit soort daden, is in mijn ogen geen god maar een duivel.
Een vuurspuwende, allesvernietigende, haatdragende duivel.
Niet dat ik in goden en duivels geloof, maar dat is wel wat ik me voorstel bij de mensen die dit soort dingen doen.
pi_148427491
'Aanslag Parijs was tijdens redactievergadering'

De aanslag op het kantoor van het satirische magazine Charlie Hebdo vond plaats op het moment dat er een grote redactievergadering gaande was. Dat zegt de van oorsprong Nederlandse cartoonist Willem, die bijdrages levert aan het weekblad. Volgens hem vergadert de redactie van het blad elke week op woensdagochtend.

Beveiliging
Willem, die zelf niet aanwezig was, is geschokt door de aanslag: "Er was veel beveiliging, maar dat is dus niet genoeg geweest."

Volgens Willem verhuisde de redactie na een aanslag met een molotovcocktail naar een flat boven een politiebureau vanwege de veiligheid: "Maar sinds een paar maanden zaten we weer op een normaal adres. Wel waren er, discreet, altijd een paar politiemensen in de straat."

Hoofdredacteur
Voor hoofdredacteur Stéphane Charbonnier was er extra beveiliging: "Hij had nog steeds politiebewaking. Ook als hij ergens een glas ging drinken, stond er altijd een man bij hem."

De aanslag op Charlie Hebdo is volgens Willem een aanslag op alle cartoonisten: "Het is opeens een heel gevaarlijk beroep geworden."
http://nos.nl/artikel/201(...)ctievergadering.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148427494
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_148427500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Elan het volgende:
"Als we maar satire blijven bedrijven, zal het shockeffect afnemen. Moslims zullen zeggen: laat die ellendelingen van Charlie Hebdo het lekker uitzoeken. Je kunt ze beter negeren. Zoals ik die enkele gewelddadige fundamentalist negeer. Ik heb meer kans op een fietsongeluk dan dat ik de nieuwe Mohammed Merah (de scootermoordenaar die in Toulouse zeven mensen doodde, red.) tegen het lijf loop." -- Stéphane Charbonnier, hoofdredacteur Charlie Hebdo, 7 januari 2013,
Is hij dood?
pi_148427502
quote:
Naïef
pi_148427503
Speld lezen :')
pi_148427504
Tja, hoewel het absoluut verkeerd is om de woede op alle moslims te richten, is een verdere polarisatie wel het gevolg van de acties van deze idioten.

Boris van der Ham verwoord het wel mooi vind ik:
Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43 Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
Deze idioten zorgen met name zelf voor het ontstaan van een karikatuur over moslims als terroristen.
pi_148427506
quote:

[..]

Zolang je niemand iets aandoet mag je geloven waar je in wil.
NEE!
pi_148427508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet dan. Ik vind het een mooi statement van de Speld en jou smiley leek te suggereren dat je het kansloos vond. Maar blijkbaar was de bedoeling anders.
pi_148427509
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is een statement
Sorry, ik had hem moeten afsluiten met: :D :D
Tap tap tap
pi_148427512
Een professionele aanslag, twee schutters, automatische wapens, vluchtauto klaar. Ze wisten waar ze moesten zijn. Gehard in hun geweld gezien het aantal doden. De politie is duidelijk minder gehard, aangezien er niet teruggeschoten is, in ieder geval zonder gevolgen.

Een aanval op een tijdschrift, de vrijheid van meningsuiting. En inderdaad, zoiets kan ook in Nederland gebeuren.

Ik verwacht trouwens dat deze daders nog gepakt worden.
pi_148427520
quote:
hoe erg kan je ernaast zitten..
nee echt niet !
pi_148427524
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, really? Leg maar eens uit hoe bij vrijwel alle conflicten de islam er voor heeft gezorgd dat het betreffende conflict is ontstaan.
Ik ga hier echt niet al die conflicten langslopen. Je gaat zelf maar uitzoeken waarom die rode bolletjes er staan en welke conflicten daaraan ten grondslag liggen. Nigeria wil ik alvast cadeau doen: moslim-rebellen moorden christenen uit en willen de sharia invoeren.

quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vraagje: waar slaat "islamobiel" op?
Mutant01 vergeleek in een eerder topic de keuze voor een religie met de keuze voor een bepaald automerk. Daarop heb ik de "islamobiel" in het leven geroepen. Ik verwijs je terug naar deze post: NWS / Doden bij aanslag op hoofdkantoor satirisch tijdschrift Parijs. #5
pi_148427526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

waarschijnlijk niet dan. Ik vind het een mooi statement van de Speld en jou smiley leek te suggereren dat je het kansloos vond. Maar blijkbaar was de bedoeling anders.
Ja klopt ;)
Tap tap tap
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:34:45 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148427531
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoop vooral dat deze motherfuckers gepakt worden. Want als ze hier ook nog eens mee wegkomen dan is mijn vertrouwen in de westerse justitie echt weg (en dat vertrouwen was al niet bepaald hoog)
Is het niet zo dat die gasten al een paar minuten voorsprong hadden omdat ze zo zwaar bewapend waren, dan zullen er toch speciale teams op afgestuurd moeten worden= tijdswinst voor de terroristjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148427532
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Niet legaal
Nee niet legaal maar wel overal te verkrijgen daar helaas.
pi_148427537
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Niet legaal
En niet waar.
pi_148427542
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef DrNick het volgende:

[..]

Is hij dood?
Volgens mij wel.
Tap tap tap
pi_148427547
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef HighVolume het volgende:

[..]

hoe erg kan je ernaast zitten..
Mooie diss.
U MAD?
pi_148427552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Naïef
Achteraf gezien wel, ja.
Tap tap tap
pi_148427554
Wat is onze premier toch een slappe zak, vergeleken met Cameron (GB). Mooie en oprechte speech.
pi_148427559
quote:
Kwam het ook tegen ja :{ ;(
pi_148427561
Ze gingen eerst het verkeerde pand in :o
pi_148427564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Nee niet legaal maar wel overal te verkrijgen daar helaas.
In het illegale circuit kan je hier ook gewoon aan kalasjnikovs komen, die dingen worden nu eenmaal veel verhandeld.
pi_148427568
Cameron en Rutte, wat een wereld van verschil. Wat een vreselijk slappe reactie van Rutte ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148427583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Roland010 het volgende:
Wat is onze premier toch een slappe zak, vergeleken met Cameron (GB). Mooie en oprechte speech.
Maar Cameron is weer een slappe zak vergeleken bij Poetin
pi_148427591
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef eight het volgende:
Cameron en Rutte, wat een wereld van verschil. Wat een vreselijk slappe reactie van Rutte ;(
Echt hé? Viel me ook al op toen bij die naheffing.
pi_148427601
Wilders: "het is oorlog".

:') Wat een droeftoeter is het toch ook.
pi_148427602
Cnn geeft aan dat de daders eerst bij eenn verkeerde deur stonden..
pi_148427606
quote:
Wat was Ruttes reactie dan?
Tap tap tap
pi_148427616
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga hier echt niet al die conflicten langslopen. Je gaat zelf maar uitzoeken waarom die rode bolletjes er staan en welke conflicten daaraan ten grondslag liggen. Nigeria wil ik alvast cadeau doen: moslim-rebellen moorden christenen uit en willen de sharia invoeren.
Niet weten dat dit conflict al een veel oudere root heeft. En zo blijft de onwetendheid een belemmering vormen voor je visie. Zo jammer.

quote:
Mutant01 vergeleek in een eerder topic de keuze voor een religie met de keuze voor een bepaald automerk. Daarop heb ik de "islamobiel" in het leven geroepen. Ik verwijs je terug naar deze post: NWS / Doden bij aanslag op hoofdkantoor satirisch tijdschrift Parijs. #5
Het in het leven roepen van een fictief automerk - waar jij vervolgens weer eigenhandig een draai aan weet te geven - was niet de insteek.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148427622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Misschien werden ze daarom zo pissig?
pi_148427623
quote:
Wat verwacht je dan van de politiek in Nederland?
pi_148427625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Roland010 het volgende:
Yea right, die Cameron die 'Islam = vrede' predikt :')
pi_148427628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef Molurus het volgende:
Wilders: "het is oorlog".

:') Wat een droeftoeter is het toch ook.
Dit komt hem natuurlijk niet slecht uit.

Waarmee ik niet wil impliceren dat er blij mee is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148427629
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Mannen willen ook nooit de weg vragen.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')