quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso religie, de terreur des werelds. Hoeveel oorlogen daar wel niet mee te maken hadden.
Je snapt het punt dus niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
Zijn die extremisten nog professioneler dan menigeen al dacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:News_Executive twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:24:07Those asking me what the sound of a explosion in Montpellier, France was. It was a controlled explosive demolition of a tower in the city. reageer retweet
Ik zou je een mafketel vinden, maar ik zou niet direct maatregelen willen treffen alleen omdat jij er een idiote mening op nahoudt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke dus ik kan ook gewoon mein kampf als heilig boek beschouwen, en als daar dan stukken in staan over dat alle joden uitgemoord zouden moeten worden, dan moet ik in perspectief zien.. dat was in de context van begin 20ste eeuw?
Als jij Mein Kampf als heilig boek wilt zien, moet je dat zelf weten. Ook of je dat in context wilt zien ja of nee. Wie ben ik om te bepalen of jij dat wel of niet zo zou moeten lezen? Is toch belachelijk. Zolang jij geen Joden vergast - zou t mij een worst wezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke dus ik kan ook gewoon mein kampf als heilig boek beschouwen, en als daar dan stukken in staan over dat alle joden uitgemoord zouden moeten worden, dan moet ik in perspectief zien.. dat was in de context van begin 20ste eeuw?
Uitstekend statement!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zijn die extremisten nog professioneler dan menigeen al dacht.
Niet legaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Niet waar. In Kroatië, Albanië, etc (oud-Joegoslavië dus) kan je dit soort wapens helaas gewoon verkrijgen.
Datzelfde geldt voor potentiele kopers natuurlijk.quote:
Het is een statementquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij snapt m'n smiley denk ik niet.
Echt een hekel aan de mislukt grappige pogingen die de speld normaliter doet. Deze is echter 100% raak.quote:
Spijker op zijn kopquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Is hij dood?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Elan het volgende:
"Als we maar satire blijven bedrijven, zal het shockeffect afnemen. Moslims zullen zeggen: laat die ellendelingen van Charlie Hebdo het lekker uitzoeken. Je kunt ze beter negeren. Zoals ik die enkele gewelddadige fundamentalist negeer. Ik heb meer kans op een fietsongeluk dan dat ik de nieuwe Mohammed Merah (de scootermoordenaar die in Toulouse zeven mensen doodde, red.) tegen het lijf loop." -- Stéphane Charbonnier, hoofdredacteur Charlie Hebdo, 7 januari 2013,
Naïefquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Elan het volgende:
"Als we maar satire blijven bedrijven, zal het shockeffect afnemen. Moslims zullen zeggen: laat die ellendelingen van Charlie Hebdo het lekker uitzoeken. Je kunt ze beter negeren. Zoals ik die enkele gewelddadige fundamentalist negeer. Ik heb meer kans op een fietsongeluk dan dat ik de nieuwe Mohammed Merah (de scootermoordenaar die in Toulouse zeven mensen doodde, red.) tegen het lijf loop." -- Stéphane Charbonnier, hoofdredacteur Charlie Hebdo, 7 januari 2013,
Deze idioten zorgen met name zelf voor het ontstaan van een karikatuur over moslims als terroristen.twitter:Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
Zolang je niemand iets aandoet mag je geloven waar je in wil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet dan. Ik vind het een mooi statement van de Speld en jou smiley leek te suggereren dat je het kansloos vond. Maar blijkbaar was de bedoeling anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij snapt m'n smiley denk ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |