abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148427425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef DrNick het volgende:

[..]

Sowieso religie, de terreur des werelds. Hoeveel oorlogen daar wel niet mee te maken hadden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148427436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

News_Executive twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:24:07 Those asking me what the sound of a explosion in Montpellier, France was. It was a controlled explosive demolition of a tower in the city. reageer retweet
Zijn die extremisten nog professioneler dan menigeen al dacht.
pi_148427445
Op de NPO site is nu ook live die nieuwsuitzending te kijken.
pi_148427446
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Oke dus ik kan ook gewoon mein kampf als heilig boek beschouwen, en als daar dan stukken in staan over dat alle joden uitgemoord zouden moeten worden, dan moet ik in perspectief zien.. dat was in de context van begin 20ste eeuw? :')
Ik zou je een mafketel vinden, maar ik zou niet direct maatregelen willen treffen alleen omdat jij er een idiote mening op nahoudt.

Als je handelt naar je maffe boekje, wordt dat natuurlijk een ander verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148427447
quote:

[..]

Oke dus ik kan ook gewoon mein kampf als heilig boek beschouwen, en als daar dan stukken in staan over dat alle joden uitgemoord zouden moeten worden, dan moet ik in perspectief zien.. dat was in de context van begin 20ste eeuw? :')
Als jij Mein Kampf als heilig boek wilt zien, moet je dat zelf weten. Ook of je dat in context wilt zien ja of nee. Wie ben ik om te bepalen of jij dat wel of niet zo zou moeten lezen? Is toch belachelijk. Zolang jij geen Joden vergast - zou t mij een worst wezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148427454
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zijn die extremisten nog professioneler dan menigeen al dacht.
_O-
nee echt niet !
pi_148427456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Je snapt het punt dus niet.
Jij snapt m'n smiley denk ik niet.
Tap tap tap
pi_148427457
"Als we maar satire blijven bedrijven, zal het shockeffect afnemen. Moslims zullen zeggen: laat die ellendelingen van Charlie Hebdo het lekker uitzoeken. Je kunt ze beter negeren. Zoals ik die enkele gewelddadige fundamentalist negeer. Ik heb meer kans op een fietsongeluk dan dat ik de nieuwe Mohammed Merah (de scootermoordenaar die in Toulouse zeven mensen doodde, red.) tegen het lijf loop." -- Stéphane Charbonnier, hoofdredacteur Charlie Hebdo, 7 januari 2013,
blablablabla
pi_148427459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Niet waar. In Kroatië, Albanië, etc (oud-Joegoslavië dus) kan je dit soort wapens helaas gewoon verkrijgen.
Niet legaal
pi_148427471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Heel open ook niet.
Datzelfde geldt voor potentiele kopers natuurlijk.

Het is niet alsof je een shoarmabar binnenstapt en zegt "hoi, ik ben terrorist", en dat de man achter de bar zegt "oh, dan verkoop ik naast lamsshoarma ook allerlei wapens".
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:33:28 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148427476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is een statement
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:33:31 #39
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_148427479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

_O-

Bazen.
Echt een hekel aan de mislukt grappige pogingen die de speld normaliter doet. Deze is echter 100% raak.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 14:33:46 #40
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_148427490
Ik hoop vooral dat deze motherfuckers gepakt worden. Want als ze hier ook nog eens mee wegkomen dan is mijn vertrouwen in de westerse justitie echt weg (en dat vertrouwen was al niet bepaald hoog)

Kom op, in broad daylight zoiets doen, slachtpartij aanrichten, wegrijden, bivakmutsje afdoen, jointje opsteken en gewoon gaan chillen en dat was 'm dan?
:N ongeloofelijk...... en daarbij, wat een walgelijke actie weer.Bah :r En ja, WEER want het was WEER uit naam van die grote allah.

En nee, ik zeg niet dat alle moslims slecht zijn, ik weet heus wel dat het merendeel van de moslims niet deze acties steunt en het ook gewoon walgelijk vindt. Maar toch is het wel heel typisch, dat het steeds in naam van de islam is dat dit soort dingen gebeuren.... wat is dat toch???

En weet je, een "god" die mensen aanzet tot dit soort daden, is in mijn ogen geen god maar een duivel.
Een vuurspuwende, allesvernietigende, haatdragende duivel.
Niet dat ik in goden en duivels geloof, maar dat is wel wat ik me voorstel bij de mensen die dit soort dingen doen.
pi_148427491
'Aanslag Parijs was tijdens redactievergadering'

De aanslag op het kantoor van het satirische magazine Charlie Hebdo vond plaats op het moment dat er een grote redactievergadering gaande was. Dat zegt de van oorsprong Nederlandse cartoonist Willem, die bijdrages levert aan het weekblad. Volgens hem vergadert de redactie van het blad elke week op woensdagochtend.

Beveiliging
Willem, die zelf niet aanwezig was, is geschokt door de aanslag: "Er was veel beveiliging, maar dat is dus niet genoeg geweest."

Volgens Willem verhuisde de redactie na een aanslag met een molotovcocktail naar een flat boven een politiebureau vanwege de veiligheid: "Maar sinds een paar maanden zaten we weer op een normaal adres. Wel waren er, discreet, altijd een paar politiemensen in de straat."

Hoofdredacteur
Voor hoofdredacteur Stéphane Charbonnier was er extra beveiliging: "Hij had nog steeds politiebewaking. Ook als hij ergens een glas ging drinken, stond er altijd een man bij hem."

De aanslag op Charlie Hebdo is volgens Willem een aanslag op alle cartoonisten: "Het is opeens een heel gevaarlijk beroep geworden."
http://nos.nl/artikel/201(...)ctievergadering.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148427494
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_148427500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Elan het volgende:
"Als we maar satire blijven bedrijven, zal het shockeffect afnemen. Moslims zullen zeggen: laat die ellendelingen van Charlie Hebdo het lekker uitzoeken. Je kunt ze beter negeren. Zoals ik die enkele gewelddadige fundamentalist negeer. Ik heb meer kans op een fietsongeluk dan dat ik de nieuwe Mohammed Merah (de scootermoordenaar die in Toulouse zeven mensen doodde, red.) tegen het lijf loop." -- Stéphane Charbonnier, hoofdredacteur Charlie Hebdo, 7 januari 2013,
Is hij dood?
pi_148427502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Elan het volgende:
Naïef
pi_148427503
Speld lezen :')
pi_148427504
Tja, hoewel het absoluut verkeerd is om de woede op alle moslims te richten, is een verdere polarisatie wel het gevolg van de acties van deze idioten.

Boris van der Ham verwoord het wel mooi vind ik:
Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43 Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
Deze idioten zorgen met name zelf voor het ontstaan van een karikatuur over moslims als terroristen.
pi_148427506
quote:

[..]

Zolang je niemand iets aandoet mag je geloven waar je in wil.
NEE!
pi_148427508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet dan. Ik vind het een mooi statement van de Speld en jou smiley leek te suggereren dat je het kansloos vond. Maar blijkbaar was de bedoeling anders.
pi_148427509
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is een statement
Sorry, ik had hem moeten afsluiten met: :D :D
Tap tap tap
pi_148427512
Een professionele aanslag, twee schutters, automatische wapens, vluchtauto klaar. Ze wisten waar ze moesten zijn. Gehard in hun geweld gezien het aantal doden. De politie is duidelijk minder gehard, aangezien er niet teruggeschoten is, in ieder geval zonder gevolgen.

Een aanval op een tijdschrift, de vrijheid van meningsuiting. En inderdaad, zoiets kan ook in Nederland gebeuren.

Ik verwacht trouwens dat deze daders nog gepakt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')