FRANCE 24quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat is de beste live stream om te volgen nu?
voor de luie mensen:quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Nibb-it het volgende:
"De très gros moyens sont mis en œuvre. On s'installe pour tenir dans la durée. Sont mobilisés les services de la DCPJ (Direction centrale de la police judiciaire), de la PJPP (police judiciaire de la préfecture de police) et de la DGSI (direction générale de la sécurité intérieure). Au total, près de 3 000 policiers actuellement mobilisés." - Le Monde
quote:"Zeer grote middelen worden toegepast. We verhuisden na verloop van tijd te nemen. Zijn gemobiliseerd dienst DCPJ (Centrale Directie van de gerechtelijke politie), de PJPP (strafrechtelijk onderzoek hoofdbureau van politie) en ISB (Directoraat-generaal van Binnenlandse Veiligheid). In totaal bijna 3.000 politieagenten gemobiliseerd. "- De Wereld
Leg dan eens uit hoe het voor jou werkt?quote:
Is het zeker dat die agent dood is dan? Hij wordt/werd nog behandeld;quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef FarEastLady het volgende:
Ik krijg de beelden niet uit mijn hoofd. Kwam per ongeluk filmpje tegen waar een agent werd doodgeschotenIk hoop dat ze zo snel mogelijk worden opgepakt.
Hoeft niet. Useful idiots.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden alle moslims er dezelfde denkbeelden op na als dat handjevol extremisten wat nog geen 5% uitmaakt van alle moslims wereldwijd?
Misschien valt Volkert wel te porren..quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien Breivik even bellen?
Dus omdat jij inhoudelijk slechte stukjes schrijft mag ik niet reageren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je snapt niet waar het over gaat. Dat kan, maar laat je commentaar dan achterwege, want je slaat de plank volledig mis.
Misschien net wat te vroeg...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:18 schreef Roland010 het volgende:
http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
Bam.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:18 schreef Roland010 het volgende:
http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
Bam.
Als uitwassen een onlosmakelijk onderdeel van een geloof zijn, is het geloof zelf ook onderdeel van dat probleem. Ook deze terroristen handelden weer in naam de islam en kwamen hun profeet wreken. En dan gaat het echt om één en dezelfde Mohammed; een gewelddadige krijgsheer die als vijftiger met minderjarige meisjes het bed in dook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet eens op basis van hun geloof, op basis van de uitwassen.
Dit idd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Meer een statement dan een grap,
Naja de PVV doet in principe toch ook politieke statements?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je achterlijke tyfuskop om over PVV-fascisten te lopen janken na wat er vanmiddag gebeurd is? Even je trieste politieke statement maken over de rug van 12 dode Fransen.
PvdA-volk
Daarbij veroordeel je ook nog eens een complete bevolkingsgroep op basis van de daden van een marginale en gestoorde uitwas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je snapt niet waar het over gaat. Dat kan, maar laat je commentaar dan achterwege, want je slaat de plank volledig mis.
Meer de combinatie met die foto erbij.quote:
Juist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef DroogDok het volgende:
Je kan dit toch ook gewoon een walgelijke daad vinden zonder meteen alle moslims als (potentiële) terrorist te zien?
Ja, nieuws gaat snel tegenwoordig... maar met grappen moeten we nog steeds minimaal 24 uur wachten.quote:
OMG! Iemand die nadenkt!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef DroogDok het volgende:
Je kan dit toch ook gewoon een walgelijke daad vinden zonder meteen alle moslims als (potentiële) terrorist te zien?
Net zo droevig, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja de PVV doet in principe toch ook politieke statements?
Heb een bloedhekel aan Joop, maar sta volledig achter het statement wat ze hier maken.quote:
Nah, ben niet zo van het huwelijk.quote:
Wat moeten 'we' dan doen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Odaiba het volgende:
Ik moedig het zeker niet aan, maar ik ben echt verbaasd waarom de Europese bevolking nog zo rustig omgaat met al die aanslagen.
Incidentje, je weet toch. Of ben je een racist/fascist of zo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Odaiba het volgende:
Ik moedig het zeker niet aan, maar ik ben echt verbaasd waarom de Europese bevolking nog zo rustig omgaat met al die aanslagen.
Pedofilie is ook een onlosmakelijk onderdeel van een samenleving. Geweld is een onlosmakelijk onderdeel van mensen. Zijn daarmee alle samenleving en alle mensen onderdeel van het probleem?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als uitwassen een onlosmakelijk onderdeel van een geloof zijn
Je hebt jezelf gebombardeerd tot spreekbuis van de Westerse wereld? Even los daarvan - de tekst in de gebruiksaanwijzing is anders dan jij ervaart en kent. Die discussies over de inhoud en betekenis van bepaalde teksten ga ik hier niet voeren - want dat is detailwerk. Er zijn op Fok! echter talloze topics geweest (waaronder in WFL, zoek maar op) - waarin door mensen wordt uitgelegd hoe wat en hoezo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heeft geen bal met perspectief te maken. De tekst in de "gebruiksaanwijzing" van de Islamobiel (ook wel bekend als Koran) laat niks aan duidelijkheid te wensen over. Ik projecteer ook niet mijn waarden, maar die van de westerse wereld.
Weldegelijk jouw uitleg. Of in ieder geval ingegeven. De handleiding stelt wat anders dan wat jij hier doet voorkomen, dit blijkt ook onder meer uit een verklaring van honderden hooggeplaatsen religieuzen binnen de Islamitische wereld. Recentelijk nog in het nieuws geweest allemaal.quote:Is niet mijn uitleg, staat gewoon te lezen in de handleiding. En het wordt ook zeer actief door vertegenwoordigers van de Islamobiel zou uitgedragen.
Ik ben niet bang voor dergelijke figuren. Uiteindelijk verschillen die ook niet veel met jou trouwens. Mijn auto kan ik naar believen pimpen - en die ruimte ervaar ik dan ook voldoende. Dat is het voor en nadeel van het niet hebben van een religieus hiërarchische organisatie.quote:Ook dit is maar gedeeltelijk waar. Als jij jouw Islamobiel iets te veel pimpt, zijn er legio Islamobiel-rijders die jou onder druk zetten. Gisterenavond was er op een imam op tv die kritiek had ge-uit op moslimextremisme, maar vervolgens zo veel dreigementen van "Islamobiel-rijders" ontving, dat hij moest onderduiken.
Sorry, maar je bent hier gewoon keihard aan het falen. De islam is een religie met een heilig boek waarin allerlei gruweldaden worden aangemoedigd en goedgepraat. De Nederlandse grondwet keurt nergens het aanranden / verkrachten van kleine kinderen goed. Sterker nog: dat is zelfs expliciet strafbaar gesteld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is sowieso een onzinnige redenering natuurlijk, maar de verhoudingen komen redelijk overeen. Toch zegt niemand dat Nederlanders maar een afschuwwekkend volk is wat graag aan kleine kinderen zit omdat de pedofielen en pedoseksuelen veruit in de minderheid zijn. Maar als we jouw generalisatie doortrekken zou je dat dus ook rustig kunnen zeggen.
Trouwen voor de kerk alles? Nee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo van het huwelijk.
"Hunnie doen het ook"quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dit is echt een prachtige voorbeeldpost van hypocrisie. Mijn dank heb je.
Precies, maar het is alweer duidelijk dat (gedeeltelijk) het niveau van de FP is doorgedrongen tot in NWS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef DroogDok het volgende:
Jij geloofde net nog in een quote van Asscher die die nooit zou zeggen. Dus vraag me eigenlijk af of je zelf wel eens nadenkt.quote:
Als men zich mengt in andere landen, dan kan je reacties verwachten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Frankrijk bombardeert isis, een aanslag in Frankrijk was slechts een kwestie van tijd.
Omdat men hier niet uit naam van 1 of ander sprookjesboek een punt wil maken, maar rationeel naar dingen kijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pedofilie is ook een onlosmakelijk onderdeel van een samenleving. Geweld is een onlosmakelijk onderdeel van mensen. Zijn daarmee alle samenleving en alle mensen onderdeel van het probleem?
Het statement is prima, wel wat vroeg aangezien de daders nog niet eens gepakt zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, nieuws gaat snel tegenwoordig... maar met grappen moeten we nog steeds minimaal 24 uur wachten.
Allicht, maar het zijn wel vaak de moslims die zich associëren met dergelijke activiteiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef DroogDok het volgende:
Ik ging er van uit dat je een PVV'er was maar blijkbaar is dat niet zo. Ik geef je dan gewoon gelijk.quote:
Thank god for that.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Odaiba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |