Als men zich mengt in andere landen, dan kan je reacties verwachten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Frankrijk bombardeert isis, een aanslag in Frankrijk was slechts een kwestie van tijd.
Omdat men hier niet uit naam van 1 of ander sprookjesboek een punt wil maken, maar rationeel naar dingen kijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Odaiba het volgende:
Ik moedig het zeker niet aan, maar ik ben echt verbaasd waarom de Europese bevolking nog zo rustig omgaat met al die aanslagen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pedofilie is ook een onlosmakelijk onderdeel van een samenleving. Geweld is een onlosmakelijk onderdeel van mensen. Zijn daarmee alle samenleving en alle mensen onderdeel van het probleem?
Het statement is prima, wel wat vroeg aangezien de daders nog niet eens gepakt zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, nieuws gaat snel tegenwoordig... maar met grappen moeten we nog steeds minimaal 24 uur wachten.
Allicht, maar het zijn wel vaak de moslims die zich associëren met dergelijke activiteiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef DroogDok het volgende:
Je kan dit toch ook gewoon een walgelijke daad vinden zonder meteen alle moslims als (potentiële) terrorist te zien?
Ik ging er van uit dat je een PVV'er was maar blijkbaar is dat niet zo. Ik geef je dan gewoon gelijk.quote:
Thank god for that.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Odaiba het volgende:
Ik moedig het zeker niet aan, maar ik ben echt verbaasd waarom de Europese bevolking nog zo rustig omgaat met al die aanslagen.
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef Odaiba het volgende:
Er is niks mis met de manier waarop ik over de dingen denk, dank je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij geloofde net nog in een quote van Asscher die die nooit zou zeggen. Dus vraag me eigenlijk af of je zelf wel eens nadenkt.
De kans dat ze gepakt worden wordt elke minuut kleiner.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het statement is prima, wel wat vroeg aangezien de daders nog niet eens gepakt zijn.
Sterk en sociaal toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Caland het volgende:
Inmiddels in Jan Folkersma op twitter iedereen aan het blokkeren die kritiek op hem heeft.
PvdA, fuck yeah
In Turkije worden ze slechts opgepakt voor verhoor, hier in het vrije westen gebeurt dit.quote:
Idd, en een sterke statement. Niemand gaat dood aan satire.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Meer een statement dan een grap,
Oke, we constateren dat de islam honderd procent fout is, dat er geen milde variant bestaat en dat elke moslims in potentie een gevaar vormt voor de samenleving.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent hier gewoon keihard aan het falen. De islam is een religie met een heilig boek waarin allerlei gruweldaden worden aangemoedigd en goedgepraat. De Nederlandse grondwet keurt nergens het aanranden / verkrachten van kleine kinderen goed. Sterker nog: dat is zelfs expliciet strafbaar gesteld.
Als je zelfs dit essentiële verschil nog niet eens snapt, dan heb ik je verstandelijke vermogens de afgelopen jaren structureel te hoog ingeschat.
Je kiest voor je volle verstand voor iets waar overduidelijk ook haat en geweld bij zit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar kun je individuen niet op aanspreken. 'De islam' is niet een vaststaand concept, maar hetgeen mensen er onder elkaar van maken. Dat kan van vredelievend tot gewelddadig zijn, en van vrijzinnig tot fundamentalistisch. Je kunt mensen er niet op aanspreken dat ze (deels) dezelfde religieuze riten volgen als een stel criminelen en terroristen.
Nee. Veruit de meerderheid van de moslims veroordeelt geweld op basis van datzelfde heilige boek. Maar je mist opnieuw het punt: je generalisaties zijn onzinnig. Je dicht 'de islam', voor zover je daar überhaupt van kunt spreken, bestaat niet uit de eigenschappen die je beschrijft. Dat gaat slechts voor nog geen 5% van de moslims op. Niet - in tegenstelling tot wat je hier de hele tijd suggereert - voor de 100%.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent hier gewoon keihard aan het falen. De islam is een religie met een heilig boek waarin allerlei gruweldaden worden aangemoedigd en goedgepraat.
En de Joden zionisten zitten erachter?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef Elan het volgende:
Die mannen waren gemaskerd voorts is het een daad om moslims in kwaad daglicht te zetten.
Ja, dus? Is het logisch dat de PVV meteen "OORLOG" roept?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allicht, maar het zijn wel vaak de moslims die zich associëren met dergelijke activiteiten.
Gemaskerd de metrotunnel ingelopen waarschijnlijk, ondertussen de bivakmutsen af en niemand die weet wie het zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
De kans dat ze gepakt worden wordt elke minuut kleiner.
Ik stel niks voor. Ik zou het verschrikkelijk vinden als het nog verder zou escaleren, maar hoe zal ik of jij erover denken als het met jou familie of vrienden gebeurt en je weet dat dit niet voor het eerst of voor het laatst zal zijn.quote:
okquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef Elan het volgende:
Die mannen waren gemaskerd voorts is het een daad om moslims in kwaad daglicht te zetten.
De meeste moslims leven niet in of met haat en geweld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kiest voor je volle verstand voor iets waar overduidelijk ook haat en geweld bij zit.
Een zionistisch complot?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |