Katholieken hebben dan ook niets met geloven te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vroeger leerde ik, op een katholieke school, dat je Heilige boeken niet per se letterlijk moet nemen en voor meerdere interpretaties open staat.
Dat je dan een idioot bent en hier in leest dat je andere kapot moet schieten omdat ze het niet met je eens zijn, maakt je een idioot, niet per se het geloof.
Gelovigen steunen een religie met heilige boeken waar allemaal foute teksten in staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gegeneraliseer vind ik ook misselijkmakend.
En trouwens, er werd/wordt vanuit het Katholieke, Christen en Protestantse geloof ook gemoord.
quote:
Of welke andere denkbare organisatie, ideologie, gedachte noem maar op. Inderdaad. En nu?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Net als bij stichting Martijn eigenlijk.
Sinds wanneer zijn de meeste Nederlanders islamitisch dan? Of had je het niet over de pedoprofeet Mohammed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als we die redenering door gaan trekken zijn Nederlanders een afschuwwekkend volk wat graag met hun poten aan kleine kinderen zit.
Dit heeft geen bal met perspectief te maken. De tekst in de "gebruiksaanwijzing" van de Islamobiel (ook wel bekend als Koran) laat niks aan duidelijkheid te wensen over. Ik projecteer ook niet mijn waarden, maar die van de westerse wereld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is nogmaals, jouw perspectief, niet mijn perspectief. Ik begrijp dat je dol bent op jouw perspectief te projecteren op die van de Islam en moslims zelf in het algemeen. Punt is alleen dat je er helemaal niets mee opschiet. Het doet mij denken aan de wijze waarop homoseksualiteit in de DSM was opgenomen als een soort van ziekte. Een projectie - visie, die nergens over gaat.
Is niet mijn uitleg, staat gewoon te lezen in de handleiding. En het wordt ook zeer actief door vertegenwoordigers van de Islamobiel zou uitgedragen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
Wederom jouw uitleg over wat jij meent dat de Islamobiel doet of vindt of claimt. Niet mijn uitleg. Noch die van honderden miljoenen andere mensen die zich verenigen met die geloof.
Ook dit is maar gedeeltelijk waar. Als jij jouw Islamobiel iets te veel pimpt, zijn er legio Islamobiel-rijders die jou onder druk zetten. Gisterenavond was er op een imam op tv die kritiek had ge-uit op moslimextremisme, maar vervolgens zo veel dreigementen van "Islamobiel-rijders" ontving, dat hij moest onderduiken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
De Islamobiel is een auto van mij - waarin ik mijn eigen visie op kan loslaten. Ik kan 'm pimpen, voorzien van airco, een andere kleur bekleding of lichtmetalen velgen. Het is immers mijn auto, waarin ik mijn persoonlijke visie kwijt kan. Dat jij het een kutauto vindt - maakt niet dat ik het ook maar een kutauto moet vinden. Zeker niet als ik er volstrekt andere ervaringen mee heb.
Bovendien, mijn auto mag gewoon bestuurd worden door mijn vrouw.
Als jij van kinderen houdt en je daar verder geen nare dingen mee doet, is dat toch helemaal prima>quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Vertaal het ff... dit is een Nederlands forum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Nibb-it het volgende:
"De très gros moyens sont mis en œuvre. On s'installe pour tenir dans la durée. Sont mobilisés les services de la DCPJ (Direction centrale de la police judiciaire), de la PJPP (police judiciaire de la préfecture de police) et de la DGSI (direction générale de la sécurité intérieure). Au total, près de 3 000 policiers actuellement mobilisés." - Le Monde
We hopen het beste in ieder geval.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was deze al gepost? Zou die kerel uit het filmpje nog leven?
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)56&type=1&permPage=1
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef FarEastLady het volgende:
Ik krijg de beelden niet uit mijn hoofd. Kwam per ongeluk filmpje tegen waar een agent werd doodgeschotenIk hoop dat ze zo snel mogelijk worden opgepakt.
Terrorisme is geen wezenlijk onderdeel van de islam. Integendeel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
verjaardag, trouwfeest?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
In mijn tokkiebuurt zit nu een stel Marokkaantjes op straat feest te vieren
Manhunt met 3000 politie agenten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Nibb-it het volgende:
"De très gros moyens sont mis en œuvre. On s'installe pour tenir dans la durée. Sont mobilisés les services de la DCPJ (Direction centrale de la police judiciaire), de la PJPP (police judiciaire de la préfecture de police) et de la DGSI (direction générale de la sécurité intérieure). Au total, près de 3 000 policiers actuellement mobilisés." - Le Monde
Je snapt niet waar het over gaat. Dat kan, maar laat je commentaar dan achterwege, want je slaat de plank volledig mis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen interesse ik vind je stukjes slecht geschreven tenenkrommend polariserend en bovendien totaal niet grappig.
Bovendien zet je een hele een groep mensen weg als totale randdebielen op basis van hun geloof en dat is niet netjes.
De eerste auto was in 1886 maar goed...quote:
Laat hem voor de volgende keer maar een kaartje op Noord kopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als alle Groninger supporters dat nou eens deden
Dat ze met allerlei politiediensten a 3000 man de stad aan het uitkammen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vertaal het ff... dit is een Nederlands forum.
Vind je dat laag? 100.000 mensen (6 procent) die er volledig achter staan en 1 op de 4 mensen die er tot op zekere hoogte sympathie voor hebben en geloven dat het een complot is van de overheid om Moslims framen. Ga fietsen man, dat aantal is nog steeds veel te hoog.quote:
als je van dichtbij door je kop wordt geschoten is overleven niet altijd winstquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was deze al gepost? Zou die kerel uit het filmpje nog leven?
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)56&type=1&permPage=1
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vertaal het ff... dit is een Nederlands forum.
Presto.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Manhunt met 3000 politie agenten?
Sinds wanneer houden alle moslims er dezelfde denkbeelden op na als dat handjevol extremisten wat nog geen 5% uitmaakt van alle moslims wereldwijd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de meeste Nederlanders islamitisch dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |