quote:Er is aanslag gepleegd op het hoofdkantoor van het satirische tijdschrift Charlie Hebdo in Parijs. Daarbij zijn volgens getuigen tien doden gevallen, melden Franse media.
NRC-correspondent Peter Vermaas woont vlakbij het kantoor:
quote:Mogelijk tien doden bij schietincident bij Frans satirisch magazine
Foto: ANP
Gepubliceerd: 07 januari 2015 12:02
Laatste update: 07 januari 2015 12:10
In Parijs zijn woensdag mogelijk meedere doden en enkele gewonden gevallen toen met een automatisch wapen werd geschoten in het kantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.
Dat meldt de Franse krant Le Figaro.
De signaleringsdienst Itele meldt dat sprake is van tien doden en vijf gewonden.
Op de Boulevard Richard-Lenoir in het centrum van Parijs zou "een regen van kogels" zijn gevallen, waarbij ten ministe één agent werd geraakt.
Er zouden meerdere agenten op de plek van de aanslag aanwezig zijn. De schutter zou zeker dertig kogels hebben afgevuurd.
Het weekblad Charlie Hebdo is eerder doelwit geweest van een aanslag. Het tijdschrift aarzelt niet spotprenten te plaatsen van de profeet Mohamed.
Door: NU.nl
In 2012 ook al een aanslag daar.twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:47:16Profiel van Charlie Hebdo na vorige aanslag (2012): 'We gaan door waar anderen halt houden.' http://t.co/NrpKIlpBzW via @volkskrant reageer retweet
Mee eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat juist moet doen. De religie is verwerpelijk, niet de mensen die het geloven. Het gedachtegoed is verwerpelijk, ongeacht wie het gelooft, en in welke mate.
Het nieuws van de laatste 10 jaar.quote:
twitter:SiebeSietsma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:51:53Foto van de daders, terwijl ze vuren op politie, via @EliseBarthet van Le Monde. https://t.co/SpVHSg6dHa reageer retweet
Greet probeert er een slaatje uit te slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef Twiitch het volgende:
Zullen we het niet over de PVV hebben? Dat is offtopic.
Er is al een reeks van gemaakt zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De drie topics die je wist dat zouden komen.
Ik had nog gewaarschuwd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ja, zo schrijf ik mijn bronnen ook altijd op in wetenschappelijke artikelen.quote:
Ronin taferelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SiebeSietsma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:51:53Foto van de daders, terwijl ze vuren op politie, via @EliseBarthet van Le Monde. https://t.co/SpVHSg6dHa reageer retweet
Gewoon uitstappen, agenten neerschieten en weer verder vluchtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SiebeSietsma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:51:53Foto van de daders, terwijl ze vuren op politie, via @EliseBarthet van Le Monde. https://t.co/SpVHSg6dHa reageer retweet
Mooie bijkomstigheid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef StephanL het volgende:
Wilders heeft al een een debat aangevraagd met Rutte
Wat schieten we daarmee op?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef StephanL het volgende:
En dat wist jij nog niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, wel verschrikkelijk dat er blijkbaar figuren in Europa rondlopen die satire een goede aanleiding vinden voor een aanslag. Tyfusvolk.
Zouden ze weten dat het van oorsprong een blad is van linkse origine?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zojuist debat aangevraagd met Minister-President Rutte nav vreselijke terroristische aanslag in Parijs
Als ratten in de val dus. Die gaan gewoon sterven. Jammer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.islamophobie.n(...)dessin-carlos-latuffquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef StephanL het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:48:51Zojuist debat aangevraagd met Minister-President Rutte nav vreselijke terroristische aanslag in Parijs. reageer retweet
Ik denk niet dat er iemand is die dit normaal vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Treurig dat 11 mensen afgeslacht moeten worden door geindoctrineerde eikels die geloven in een fictief personage
Zo is de wereld schijnbaar tegenwoordig, echter wij Westerlingen (de regeringen dan) lopen nog steeds met oogkleppen op.
Wanneer je de redactie van de Donald Duck oploopt omdat je de Zware Jongens wil wreken gooien ze je in het PBC, bij geloof vinden we het maar allemaal normaal.
Hoezo?quote:
Volgens mij zijn ze op de vlucht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als ratten in de val dus. Die gaan gewoon sterven. Jammer.
twitter:petervermaas twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:54:20"Terroristische aanslag", zegt Hollande. "Geen twijfel." reageer retweet
Staan ze er nu nog dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als ratten in de val dus. Die gaan gewoon sterven. Jammer.
Wat hebben wij hiermee te maken? Tis fucking Frankrijk, alsof wij een spoeddebat nodig hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:48:51Zojuist debat aangevraagd met Minister-President Rutte nav vreselijke terroristische aanslag in Parijs. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Belastingsgeld door de put
Dus de man mag niet eens reageren op een bloederige aanslag als deze? Roept hij gelijk op om vooral maar PVV te stemmen? Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Greet probeert er een slaatje uit te slaan.
Hoezo belastinggeld door de put? Lijkt me een volkomen terechte reden om een debat te voeren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Belastingsgeld door de put
Wilders weet vast wel een manier te bedenken om Rutte hier verantwoordelijk voor te houden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat hebben wij hiermee te maken? Tis fucking Frankrijk, alsof wij een spoeddebat nodig hebben.
Koren op de molen voor Geertje jwz.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat hebben wij hiermee te maken? Tis fucking Frankrijk, alsof wij een spoeddebat nodig hebben.
Dat noemen ze demoniseren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die denken dat Geert staat te juichen op een berg lijken zijn echt heel ver heen.
Moslims zijn erbij betrokken, dus Wilders wordt wakkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien zijn mediageilheid - nee. Die mensen hebben het heel goed geanalyseerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die denken dat Geert staat te juichen op een berg lijken zijn echt heel ver heen.
Geert pakt iedere mogelijkheid die er bestaat aan om zijn gelijk te halen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Re het volgende:
geert ziet zijn kans over de rug van deze mongolen actie
Wat een lafaards.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon uitstappen, agenten neerschieten en weer verder vluchten
Goede analyse.quote:President Hollande zegt dat dit een terroristische aanslag zonder enige twijfel. Hij geeft op dit moment een persconferentie over de aanslag.
Maar natuurlijk. Feit blijft dat Islam ten grondslag ligt aan zulk soort aanslagen. Laten we hopen dat Wilders garen spint door deze actie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Re het volgende:
geert ziet zijn kans over de rug van deze mongolen actie
En dan? Wat denk je dat Rutte gaat zeggen? Alle moslims het land uit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo belastinggeld door de put? Lijkt me een volkomen terechte reden om een debat te voeren.
En ja hoor, het beruchte "Allah Akbar" geroep is er weer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef L3gend het volgende:
Beelden van de schietpartij
http://www.francetvinfo.f(...)ie-hebdo_790543.html
Je hoort duidelijk Allah
Als jij nou met wat komt waaruit blijkt dat een niet-moslim wel eens een aanslag heeft gepleegd om een cartoon. Zal ik de duizenden berichten proberen te verzamelen waarin moslims dat doen of iig er mee dreigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ja, zo schrijf ik mijn bronnen ook altijd op in wetenschappelijke artikelen.
TAKBIRquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Infection het volgende:
[..]
En ja hoor, het beruchte "Allah Akbar" geroep is er weer.![]()
En wat gaat een debat daar aan veranderen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een debat lijkt mij best op zijn plaats. Dit kan ook in Nederland gebeuren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker als moslimextremisten weer eens dood en verderf zaaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, wel verschrikkelijk dat er blijkbaar figuren in Europa rondlopen die satire een goede aanleiding vinden voor een aanslag. Tyfusvolk.
bron: http://www.volkskrant.nl/(...)rlie-hebdo~a3824704/quote:Met die dwarse stellingname maakte het blad heel wat vijanden. Al in 1993 wordt een editie met koning Boudewijn op de omslag in België verboden, het nummer van 19 september 2001 mag de Verenigde Staten niet in.
En dan publiekelijk ophangenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog niet. Hopelijk worden ze gepakt, levend.
En dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Feit blijft dat Islam ten grondslag ligt aan zulk soort aanslagen. Laten we hopen dat Wilders garen spint door deze actie.
Nee hoor. Die hebben gewoon mensenkennis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Denk je nu werkelijk dat een politicus blij wordt van moorden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien zijn mediageilheid - nee. Die mensen hebben het heel goed geanalyseerd.
Ik heb liever dat andere, fatsoenlijke partijen nu eindelijk een keiharde lijn gaan trekken in de strijd tegen religieuze waanzinnigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Feit blijft dat Islam ten grondslag ligt aan zulk soort aanslagen. Laten we hopen dat Wilders garen spint door deze actie.
Precies daarom moet men alle mannen uit Nederland verbannen, zowat alle aanslagen worden door mannen gepleegd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een debat lijkt mij best op zijn plaats. Dit kan ook in Nederland gebeuren.
Ben je nu aan het trollen over de rug van deze elf doden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat een politicus blij wordt van moorden?
Het lijkt me dat je buitengewoon weinig kan doen. Of hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb liever dat andere, fatsoenlijke partijen nu eindelijk een keiharde lijn gaan trekken in de strijd tegen religieuze waanzinnigen.
Exact wat zulke doorgedraaide terroristen willen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen dat ook groepen als Pegida groeien als kool.
Dat krijg je van wegkijken Koossiequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Dan trappen we alle moslims het land uit.quote:
ontkennen is er nu niet meer bijquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen dat ook groepen als Pegida groeien als kool.
Ben jij serieus als je denkt dat Geert Wilders juicht om dit soort barbaarse moordacties?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen over de rug van deze elf doden?
Ga jij er nu ook aan meedoen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
prcs, Geertje wil enkel een podium om z'n verontwaardiging te uiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar zou je precies over debatteren dan?
Niemand is hier voor lijkt mij.
En dan leeft iedereen in pais en vree.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan trappen we alle moslims het land uit.
Genoeg moslims die dit steunen, ook onder die gematigde die nooit zelf een wapen op zouden pakken...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Om na te gaan of zoiets in Nederland ook zou kunnen gebeuren (uiteraard kan dat) en welke maatregelen er in Nederland precies getroffen zijn / worden om dit te voorkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze maar met hun poten van Evert Kwok afblijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef MaLo het volgende:
Zouden Fokke en Sukke en De Speld nu ook bang zijn?![]()
Oh nee, die maken geen moslimgrappen.
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij serieus als je denkt dat Geert Wilders juicht om dit soort barbaarse moordacties?
Ja maar dat zijn allemaal domme rechts-extremistische nazitokkies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
Ongetwijfeld, maar waar moet dan precies over worden gedebatteerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Genoeg moslims die dit steunen, ook onder die gematigde die nooit zelf een wapen op zouden pakken...
Tja dan geef je ze wat ze willen hun zogenaamde "martelaar status".quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop dat de daders heel rap gepakt worden. Per ongeluk bij de arrestatie een kogeltje door hun hoofd of hart zou ik niet erg vinden. Kutextremisten.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef MaLo het volgende:
Oh fuck, wel dus...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Stond gisteren in NRC
Wansmakelijk
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Stond gisteren in NRC
Wansmakelijk
Lijkt jou. Er zijn anders genoeg Moslims die vinden dat men de doodstraf verdient voor blasphemie, bekering of belediging van de profeet. En die zullen er ook in Nederland zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Satire heet dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Stond gisteren in NRC
Wansmakelijk
En daar is natuurlijk nog noooooooooooooit over gedebatteerdquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Om na te gaan of zoiets in Nederland ook zou kunnen gebeuren (uiteraard kan dat) en welke maatregelen er in Nederland precies getroffen zijn / worden om dit te voorkomen.
Maar ja, of je er wat mee opschiet....
Daar is de afgelopen 13 jaar niet over nagedacht, bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Om na te gaan of zoiets in Nederland ook zou kunnen gebeuren (uiteraard kan dat) en welke maatregelen er in Nederland precies getroffen zijn / worden om dit te voorkomen.
Ik heb het over de Tweede Kamer en de politieke partijen erin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lijkt jou. Er zijn anders genoeg Moslims die vinden dat men de doodstraf verdient voor blasphemie, bekering of belediging van de profeet. En die zullen er ook in Nederland zijn.
http://www.washingtonpost(...)y-for-leaving-islam/
Geen idee man, probeer zelf eens een reden te verzinnen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Hier wel een extra journaal voor, maar in Jemen zijn er tientallen doden bij een aanslag en daar wordt nog geen minuut over gesproken.
Mensen die vinden dat het OK is om iemand te vermoorden omdat Allah dat beveelt, die zijn krankzinnig en horen in een gesticht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je buitengewoon weinig kan doen. Of hoe zie je dat voor je?
Ik steun deze idioten niet hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar waar moet dan precies over worden gedebatteerd?
Dat is het mooiste, maar ik persoonlijk zou niet rouwig zijn om hun overlijden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Tja dan geef je ze wat ze willen hun zogenaamde "martelaar status".Liever levenslang in een vuige cel zonder communicatie.
Als de NOS voor elke aanslag een extra journaal moest inplannen dan hadden we een extra zender nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Hier wel een extra journaal voor, maar in Jemen zijn er tientallen doden bij een aanslag en daar wordt nog geen minuut over gesproken.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Treurig dat 11 mensen afgeslacht moeten worden door geindoctrineerde eikels die geloven in een fictief personage
Zo is de wereld schijnbaar tegenwoordig, echter wij Westerlingen (de regeringen dan) lopen nog steeds met oogkleppen op.
Wanneer je de redactie van de Donald Duck oploopt omdat je de Zware Jongens wil wreken gooien ze je in het PBC, bij geloof vinden we het maar allemaal normaal.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
twitter:petervermaas twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:01:36Parket bevestigt dat het een "terroristische aanslag" onderzoekt. reageer retweet
Daar is de AIVD al mee bezig lijkt mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jemen is wat verder weg en we kennen daar toch bijna niemand.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
De doodstraf voor moslimterroristen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar waar moet dan precies over worden gedebatteerd?
Er zijn dagelijks aanslagen in Jemen... Daar ga je geen extra journaal voor inlassen, harde waarheidquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Dat is dan ook hun natuurlijke habitat. Daar kunnen ze hun gang gaan, hier moeten ze gewoon opflikkeren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Jemen boeit ons niet. Parijs komt heel dichtbij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Nee dat zeg ik, of je er wat mee opschiet, ik denk het nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En daar is natuurlijk nog noooooooooooooit over gedebatteerd
13;03, heb ik geen 5 woorden voor nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
Vijf woorden en iedereen weet hoe laat het is.
Te vroeg Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
13;03, heb ik geen 5 woorden voor nodig.
Mensen die oproepen tot het in fik steken van religieuze bouwwerken worden ook met rust gelaten verder. Het is lastig om dit soort mensen meteen achter tralies te krijgen - dat heeft vrij weinig te maken met de achtergrond van de desbetreffende gekkies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat het OK is om iemand te vermoorden omdat Allah dat beveelt, die zijn krankzinnig en horen in een gesticht.
Iemand anders zei het in een ander topic, en het is hier ook al gezegd. Als ik alle linkshandigen wil vermoorden omdat mijn niet bestaande opperheer in een fictieve dimensie mij dat opdraagt, dan word ik terecht opgesloten. Waarom religekkies die dit roepen gewoon met rust gelaten worden en eerst daad bij woord moeten voegen snap ik echt niet.
Ik snap het wel, anders kan heb je altijd wel een extra journaal en dit is natuurlijk erg dichtbij, maar het is toch een beetje krom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee man, probeer zelf eens een reden te verzinnen?
Lijkt mij dat je nogal een niet-objectief en gekleurd beeld hebt van de persoon Wilders, wanneer je zelfs beweert dat hij deze moorden als iets gunstigs beschouwt. Walgelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat dat afschrikwekkend werkt voor mensen die zelfmoordaanslagen plegen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De doodstraf voor moslimterroristen bijvoorbeeld
Juist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En die gasten rijden nu dus nog gewapend rond
Dat ze daar nog aan twijfelen, je denkt niet terwijl je langs zo'n gebouw rijdt "goh laat ik mijn AK daar eens even op leeg schieten"quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:petervermaas twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:01:36Parket bevestigt dat het een "terroristische aanslag" onderzoekt. reageer retweet
Niet te hopen dat ze nog munitie over hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En die gasten rijden nu dus nog gewapend rond
Dan ben je snel uitgeluld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De doodstraf voor moslimterroristen bijvoorbeeld
Allemaal even lachen.quote:
twitter:petervermaas twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:03:29De redactieburelen van Charlie Hebdo zijn meermalen om veiligheidsredenen verhuisd. reageer retweet
want?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Stond gisteren in NRC
Wansmakelijk
Drie? Het worden er echt nog wel meer. En dat lijkt me ook meer op z'n plaats bij de zoveelste aanslag op onze democratie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zulke figuren in Europa rondlopen, is al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze maar met hun poten van Evert Kwok afblijven.
Hipstersquote:
Lijkt mij niet. Het betreft hier immers ene persoon die zelf niet vies is van geweld: het voorstel om bepaalde mensen in hun knieën te schieten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je nogal een niet-objectief en gekleurd beeld hebt van de persoon Wilders, wanneer je zelfs beweert dat hij deze moorden als iets gunstigs beschouwt. Walgelijk.
Wel een zware prijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:04 schreef Molurus het volgende:
Ze maken wel goede reclame voor die cartoons. Ik had ze in elk geval nog niet eerder gezien.
Niveautje van de strips is ook wel bijzonder hoog zag ik alquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:04 schreef Molurus het volgende:
Ze maken wel goede reclame voor die cartoons. Ik had ze in elk geval nog niet eerder gezien.
http://www.speld.nl/2009/06/22/allah-heet-voortaan-albert/quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef MaLo het volgende:
Zullen we bij het onderwerp blijven?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Het betreft hier immers ene persoon die zelf niet vies is van geweld: het voorstel om bepaalde mensen in hun knieën te schieten bijvoorbeeld.
En nu blijkt ook dat sommige anderen daar dan weer geen raad mee weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Satire heet dat.
Sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan blijkt.
Complot dus, Illuminatiquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:04 schreef Molurus het volgende:
Dat is toch wel een bijzondere conclusie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef baaart het volgende:
[..]
Je praat dit dus weer goed? Je sig zegt ook genoeg natuurlijk
Erg hoogstaand is het allemaal niet, inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niveautje van de strips is ook wel bijzonder hoog zag ik al
Meer dan gezond is, dat weet ik wel. Ik verwacht dat het verzet van burgers, zoals je in Duitsland nu al ziet, de komende tijd op meer plekken in Europa vervolg zal krijgen. De politiek-correcte media zal uiteraard z'n best doen om het, net als bij PeGiDa, te framen als "extreem-rechts".quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel meer moslims er nog in Europa rondlopen met machinegeweren en raketwerpers die ongelovigen willen afslachten.
Het zijn ook vaak bekeerlingen. Dus je hebt er ook weinig aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En anders markeren, met een ster.
De zandbak.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef eight het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze groep mensen zich zo kwaad kan maken op satire. Waar gaat het mis in hun opvoeding?
ze worden opgevoed door een ideologie i.p.v. hun oudersquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef eight het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze groep mensen zich zo kwaad kan maken op satire. Waar gaat het mis in hun opvoeding?
Er is nu zoveel precedent dat er genoeg reden is om ze op te pakken en geestelijk te onderzoeken. Hetzelfde geldt zo langzamerhand ook voor de rechts-radicalen, getuige de aanslagen in Zweden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die oproepen tot het in fik steken van religieuze bouwwerken worden ook met rust gelaten verder. Het is lastig om dit soort mensen meteen achter tralies te krijgen - dat heeft vrij weinig te maken met de achtergrond van de desbetreffende gekkies.
Bekeerlingen kan je ook markeren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak bekeerlingen. Dus je hebt er ook weinig aan.
Jep, vermoedelijk 2quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, politieagent ook neergeschoten?
Als je opgroeit zonder ouders, omdat zij zijn afgeslacht in een oorlog, hoe zie jij dan hun opvoeding voor je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef eight het volgende:
Twee agenten zijn overleden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die stond in de weg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Graagquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En anders markeren, met een ster.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef eight het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze groep mensen zich zo kwaad kan maken om satire. Waar gaat het mis in hun opvoeding?
Spreek gewoon voor jezelf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan gezond is, dat weet ik wel. Ik verwacht dat het verzet van burgers, zoals je in Duitsland nu al ziet, de komende tijd op meer plekken in Europa vervolg zal krijgen. De politiek-correcte media zal uiteraard z'n best doen om het, net als bij PeGiDa, te framen als "extreem-rechts".
De realiteit is dat de aanwezigheid van de islam in (West) Europa voor steeds grotere problemen zorgt. Steeds meer burgers zijn het spuugzat.
Ja, en nu? Maakt het niet erger dan het al was ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuckquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)57&id=562346056&_rdr
Helaas is rassenhaat niet erg gewenst door een zekere Oostenrijker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan gezond is, dat weet ik wel. Ik verwacht dat het verzet van burgers, zoals je in Duitsland nu al ziet, de komende tijd op meer plekken in Europa vervolg zal krijgen. De politiek-correcte media zal uiteraard z'n best doen om het, net als bij PeGiDa, te framen als "extreem-rechts".
De realiteit is dat de aanwezigheid van de islam in (West) Europa voor steeds grotere problemen zorgt. Steeds meer burgers zijn het spuugzat.
Moet je wel weten dat ze bekeerd zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bekeerlingen kan je ook markeren.
GADVERDAMMEquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Ze roepen Allah is groot terwijl ze onschuldige mensen afslachten, je verwacht het niet. Gadverdamme wat een volk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Video
En ja hoor "Allahu akbar" roepers
Rustig maar, ik dacht dat het eerst alleen om redactieleden ging.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, en nu? Maakt het niet erger dan het al was ofzo.
Het is wachten tot die randdebielen weer aankomen met de wet tegen godslastering, zoals na de moord op Van Gogh.quote:
Godverdomme.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Ik vind het bijzonder dat dit door moslims gebeurd. Je hebt laatst nog aan mij uitgelegd dat de islam niks met geweld te maken heeft. Misschien dat je dat ook eens kan doen in zo'n leuke Franse immigrantenwijk!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is toch wel een bijzondere conclusie.
Lul niet man... Dit zijn gewoon kinderen van immigranten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Als je opgroeit zonder ouders, omdat zij zijn afgeslacht in een oorlog, hoe zie jij dan hun opvoeding voor je?
Ik ga er alsnog van uit dat een minderheid dit soort acties goedkeurt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer is dat, inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is rassenhaat niet erg gewenst door een zekere Oostenrijker.
Taboe ditdat.
Wist je al dat er twee agenten overhoop zijn geschoten door moslimextremisten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig maar, ik dacht dat het eerst alleen om redactieleden ging.
Op het moment dat je cobtinu oorlog gaat voeren in bijv. Irak krijg je vanzelf extremistische groeperingen. Zie ISIS, een product van 15 jaar oorlog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef eight het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Jezus man hier mag wel een NSFW tagje bij graag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
WTFquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Punt is dat de grond van de gedraging irrelevant is. Het gaat om de gedraging zelf. Of het nu een geestelijk leider is die hen ertoe aanzet - of hun eigen politieke ideologie - dat zou niet uit moeten maken. Het lastige is echter in hoeverre je een bepaalde bedreiging serieus moet nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is nu zoveel precedent dat er genoeg reden is om ze op te pakken en geestelijk te onderzoeken. Hetzelfde geldt zo langzamerhand ook voor de rechts-radicalen, getuige de aanslagen in Zweden.
Die laatsten geloven dan niet in een fictieve leider die het ze op zou dragen, daar moet andere grond voor worden gevonden.
Jezus daar mag je wel even een waarschuwing bij plaatsen.quote:
Wanneer heb ik dat aan jou uitgelegd ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat dit door moslims gebeurd. Je hebt laatst nog aan mij uitgelegd dat de islam niks met geweld te maken heeft. Misschien dat je dat ook eens kan doen in zo'n leuke Franse immigrantenwijk!
Kan het niet zien, mirror al beschikbaar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Gelukkig is mijn eten net op.quote:
Verdommequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Het gaat niet om rassenhaat. De islam een ras-overstijgend fenomeen. Het is een problematische religie die voortdurend botst met westerse waarden en normen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is rassenhaat niet erg gewenst door een zekere Oostenrijker.
Taboe ditdat.
Holy crap....quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
De aanwezigheid van de extreme islam is een groot probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vaak autochtonen ook hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lul niet man... Dit zijn gewoon kinderen van immigranten.
Waaruit maak je op dat dit het geval is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Als je opgroeit zonder ouders, omdat zij zijn afgeslacht in een oorlog, hoe zie jij dan hun opvoeding voor je?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zeer goed voorbereid dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef timmmmm het volgende:
Het lijkt dus niet zo te zijn dat ze binnendrongen en in het wilde weg begonnen te schieten. Ze zochten gericht, hadden namen en wisten wie ze af wilden maken
Jezusquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Want het Jodendom was geen rasoverstijgend fenomeen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat niet om rassenhaat. De islam een ras-overstijgend fenomeen. Het is een problematische religie die voortdurend botst met westerse waarden en normen.
Er zijn genoeg trainingskampen waar ze een opleiding genoten kunnen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Twiitch het volgende:
Sowieso hiervoor getraind
Dat zijn geen amateurs
Wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Infection het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit nog een 'lonewolf' actie durven te noemen.
Duidelijk van tevoren gepland en gericht geschoten.
Moslimhaat is niet minder problematisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat niet om rassenhaat. De islam een ras-overstijgend fenomeen. Het is een problematische religie die voortdurend botst met westerse waarden en normen.
Wat is dit voor achterlijke reactie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef I-care het volgende:
Wat wij grappig vinden, vinden andere weer niet zo grappig?
Tel er wat onderdrukkingen en dergelijken aan vast wereldwijd, en je ziet dat het uit de hand loopt.
Niemand vindt deze ontwikkelingen leuk, of zelfs gepast, maar erg vreemd vind ik het zelf dan weer niet. Objectief gezien, met alles meegenomen.
Ik zeg niet dat het hier het geval is, maar er zijn teveel mensen in zo'n situatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef eight het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat dit het geval is?
Bovendien zijn hier in Nederland ook altijd felle reacties als die profeet het mikpunt is van satire.
Moslimaat is een behoorlijk logisch gevolg. Wat die Oostenrijkse meneer had was een persoonlijk puntquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslimhaat is niet minder problematisch.
Klik op het plaatje bovenin de pagina van het filmpje. Sick.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan het niet zien, mirror al beschikbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Specularium op 07-01-2015 13:13:07 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat een fucked up naar filmpje. Ik snap hier helemaal niks van.
Ik gok Syrie-gangers die weer terug zijn in Frankrijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Twiitch het volgende:
Sowieso hiervoor getraind
Dat zijn geen amateurs
doet het nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Klik op het plaatje bovenin de pagina van het filmpje. Sick.
quote:De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Dit, iemand die kan zeggen wat er op stond ipv alleen "wtf" te posten>?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef MaLo het volgende:
die facebooklink bestaat niet meer, iemand een screenshot oid? Of die kan vertellen wat er stond?
Toen je mij een fundamentalist noemde toen ik zei dat mensen die de koran volgen de enige echte moslims waren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat aan jou uitgelegd ?
Beetje aan het hallucineren?
Dit. Joden pleegden geen aanslagen toen Hitler opkwam...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef baaart het volgende:
[..]
Moslimaat is een behoorlijk logisch gevolg. Wat die Oostenrijkse meneer had was een persoonlijk punt.
Vaak wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef baaart het volgende:
[..]
Hou op manen 9 van de 10 keer zijn het geen bekeerlingen.. wat lul je nou.
Er wordt een agent geëxecuteerd, wil je niet zien...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef MaLo het volgende:
die facebooklink bestaat niet meer, iemand een screenshot oid? Of die kan vertellen wat er stond?
Wat was er te zien dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is net geblokkeerd schijnbaar, kon het nog zien.
Ik heb het filmpje gedownload, voelde al aankomen dat ie weggehaald zou worden. Heb momenteel alleen geen plek waar ik hem kwijt kan. (Mijn webserver is offline.)quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef BredeBrenda het volgende:
Heeft iemand een mirror van dat wat er op facebook stond?
Jawel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit. Joden pleegden geen aanslagen toen Hitler opkwam...
De verwonde agent die door zijn hoofd wordt geschoten. Gvdquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
Hij werd 7/8 keer beschoten oidquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt een agent geëxecuteerd, wil je niet zien...
Een weerloze agent die neerschoten werd en daarna geëxecuteerd.quote:
Lonewolf acties kunnen ook van tevoren gepland zijn en gericht geschoten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Infection het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit nog een 'lonewolf' actie durven te noemen.
Duidelijk van tevoren gepland en gericht geschoten.
Staat hier ook:quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef BredeBrenda het volgende:
Heeft iemand een mirror van dat wat er op facebook stond?
walgelijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De verwonde agent die door zijn hoofd wordt geschoten. Gvd
Dat is aangenomen dat deze mensen geboren en getogen Iraki's zijn en dit jaar naar Frankrijk verhuisd, wat me nog geen vanzelfsprekendheid lijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat je cobtinu oorlog gaat voeren in bijv. Irak krijg je vanzelf extremistische groeperingen. Zie ISIS, een product van 15 jaar oorlog.
Kun je niet eens zeggen dat je deze daad verafschuwt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel er nou al los rondlopen. Ben gewoon stil geworden van dat executie filmpje. Dat leek mij gewoon iemand die daar toevallig op de stoep liep.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok Syrie-gangers die weer terug zijn in Frankrijk.
Welkom in de wereld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef LTVDK het volgende:
Oh, ze zenden em nu live op de NOS uitDe fuck....
Om dat te begrijpen moet je iets van intelligentie bezitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef Infection het volgende:
Toch wel heel debiel eigenlijk. Ze maken de islam 'belachelijk' met die cartoons, waarschijnlijk vanwege al het geweld dat zij veroorzaken. Vervolgens zijn een paar booslims het daar niet mee eens en reageren met dezelfde reactie als waar die cartoons in de eerste plaats tegen gemaakt waren.![]()
Zal ook vast een reden zijn waarom ie is weggehaald. Kan je nagaan als je familielid daar ergens ligt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gedownload, voelde al aankomen dat ie weggehaald zou worden. Heb momenteel alleen geen plek waar ik hem kwijt kan. (Mijn webserver is offline.)
Oh ja, dan is moslimhaat goed te praten, omdat het logisch is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef baaart het volgende:
[..]
Moslimaat is een behoorlijk logisch gevolg. Wat die Oostenrijkse meneer had was een persoonlijk punt.
Heeft hij al 12x gezegd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je niet eens zeggen dat je deze daad verafschuwt?
Dat is nog een vrij optimistische inschatting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Happel het volgende:
Kwestie van een aantal jaar voordat dit ook in Nederland gebeurd.
Zou morgen ook al kunnen gebeuren. Dus ik raad iedereen aan om waakzaam te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Happel het volgende:
Kwestie van een aantal jaar voordat dit ook in Nederland gebeurd.
http://english.alarabiya.(...)g-place-in-Iraq.htmlquote:France said Friday its fighter jets were conducting a “major” raid in Iraq as part of the U.S.-led coalition offensive against the Islamic State group, days after members said the strikes were having effect.
“At the moment, a major raid is taking place,” Defense Minister Jean-Yves Le Drian told BFMTV, refusing to detail the targets or the number of jets involved.
He said French planes based in the United Arab Emirates and more recently in Jordan had carried out “120 to 130 missions” since the start of the coalition offensive.
Het gezicht van Dionne is ook opeens weggetrokken na dat filmpjequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Rave_NL het volgende:
Ze laten dat kopschot gewoon zien ook op de NOS....
zou me niet verbazenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok Syrie-gangers die weer terug zijn in Frankrijk.
Alles wat kritiek om de Islam is wordt door velen onterecht als moslimhaat benoemd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ISIS werft ook in Europa. Het is niet alsof de groepering alleen in Irak en Syrië opereertquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is aangenomen dat deze mensen geboren en getogen Iraki's zijn en dit jaar naar Frankrijk verhuisd, wat me nog geen vanzelfsprekendheid lijkt.
Ja, je zal maar familie zijn van die agent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ook vast een reden zijn waarom ie is weggehaald. Kan je nagaan als je familielid daar ergens ligt.
Zou 'm ook niet zelf gaan hosten als ik jou was..quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gedownload, voelde al aankomen dat ie weggehaald zou worden. Heb momenteel alleen geen plek waar ik hem kwijt kan. (Mijn webserver is offline.)
Dat is reeds gebeurd. Allicht dat je mijn kwalificaties van deze lieden als randmongolen continue over het hoofd zien. Ik zie geen reden om mij duizend keer te herhalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je niet eens zeggen dat je deze daad verafschuwt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |