Jemen is wat verder weg en we kennen daar toch bijna niemand.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Hier wel een extra journaal voor, maar in Jemen zijn er tientallen doden bij een aanslag en daar wordt nog geen minuut over gesproken.
De doodstraf voor moslimterroristen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar waar moet dan precies over worden gedebatteerd?
Er zijn dagelijks aanslagen in Jemen... Daar ga je geen extra journaal voor inlassen, harde waarheidquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Hier wel een extra journaal voor, maar in Jemen zijn er tientallen doden bij een aanslag en daar wordt nog geen minuut over gesproken.
Dat is dan ook hun natuurlijke habitat. Daar kunnen ze hun gang gaan, hier moeten ze gewoon opflikkeren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Jemen boeit ons niet. Parijs komt heel dichtbij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef eenjongen... het volgende:
Nee dat zeg ik, of je er wat mee opschiet, ik denk het nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En daar is natuurlijk nog noooooooooooooit over gedebatteerd
13;03, heb ik geen 5 woorden voor nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
Vijf woorden en iedereen weet hoe laat het is.
Te vroeg Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
13;03, heb ik geen 5 woorden voor nodig.
Mensen die oproepen tot het in fik steken van religieuze bouwwerken worden ook met rust gelaten verder. Het is lastig om dit soort mensen meteen achter tralies te krijgen - dat heeft vrij weinig te maken met de achtergrond van de desbetreffende gekkies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat het OK is om iemand te vermoorden omdat Allah dat beveelt, die zijn krankzinnig en horen in een gesticht.
Iemand anders zei het in een ander topic, en het is hier ook al gezegd. Als ik alle linkshandigen wil vermoorden omdat mijn niet bestaande opperheer in een fictieve dimensie mij dat opdraagt, dan word ik terecht opgesloten. Waarom religekkies die dit roepen gewoon met rust gelaten worden en eerst daad bij woord moeten voegen snap ik echt niet.
Ik snap het wel, anders kan heb je altijd wel een extra journaal en dit is natuurlijk erg dichtbij, maar het is toch een beetje krom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee man, probeer zelf eens een reden te verzinnen?
Lijkt mij dat je nogal een niet-objectief en gekleurd beeld hebt van de persoon Wilders, wanneer je zelfs beweert dat hij deze moorden als iets gunstigs beschouwt. Walgelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen over de rug van deze elf doden?
Denk je dat dat afschrikwekkend werkt voor mensen die zelfmoordaanslagen plegen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De doodstraf voor moslimterroristen bijvoorbeeld
Juist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En die gasten rijden nu dus nog gewapend rond
Dat ze daar nog aan twijfelen, je denkt niet terwijl je langs zo'n gebouw rijdt "goh laat ik mijn AK daar eens even op leeg schieten"quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:petervermaas twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:01:36Parket bevestigt dat het een "terroristische aanslag" onderzoekt. reageer retweet
Niet te hopen dat ze nog munitie over hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En die gasten rijden nu dus nog gewapend rond
Dan ben je snel uitgeluld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De doodstraf voor moslimterroristen bijvoorbeeld
Allemaal even lachen.quote:
twitter:petervermaas twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:03:29De redactieburelen van Charlie Hebdo zijn meermalen om veiligheidsredenen verhuisd. reageer retweet
want?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Stond gisteren in NRC
Wansmakelijk
Drie? Het worden er echt nog wel meer. En dat lijkt me ook meer op z'n plaats bij de zoveelste aanslag op onze democratie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De drie topics die je wist dat zouden komen.
Dat zulke figuren in Europa rondlopen, is al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, wel verschrikkelijk dat er blijkbaar figuren in Europa rondlopen die satire een goede aanleiding vinden voor een aanslag. Tyfusvolk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze maar met hun poten van Evert Kwok afblijven.
Hipstersquote:
Lijkt mij niet. Het betreft hier immers ene persoon die zelf niet vies is van geweld: het voorstel om bepaalde mensen in hun knieën te schieten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je nogal een niet-objectief en gekleurd beeld hebt van de persoon Wilders, wanneer je zelfs beweert dat hij deze moorden als iets gunstigs beschouwt. Walgelijk.
Wel een zware prijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:04 schreef Molurus het volgende:
Ze maken wel goede reclame voor die cartoons. Ik had ze in elk geval nog niet eerder gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |